![Logo KROS a.s.](https://public.profesia.sk/companies/8328/company_logo/143/cropped.png?t=1683655807)
Konzultant zákazníckej podpory - vždy nápomocný parťák užívateľov nášho ERP programu
KROS a.s.
Bytčická, Žilina, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok
asap
1 100 EUR/mesiacAk zaujmeš a preukážeš pokročilé vedomosti a skúsenosti, môže to byť podľa dohody aj viac. Ak na sebe budeš pracovať, firma ti to vráti ;)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staň sa členom nášho tímu a pomôž nám pri budovaní nadštandardných vzťahov so zákazníkmi. Ak je každodenná komunikácia s ľuďmi to, čo ťa baví, budeš vo svojej koži. Ak rád telefonuješ a riešiš zapeklité a veľakrát zložité situácie s rozvahou a trpezlivosťou, zákazníci a kolegovia ťa budú zbožňovať. Ak ťa logika a hľadanie súvislostí fascinuje a zabúdaš pritom na čas, určite si nájdeš partnerov na debatu medzi kolegami konzultantami, vývojármi a analytikmi.
Budeš riešiť napr. aj takéto situácie:
- Pani Zdenka nevie v programe nájsť, kde sa pridáva položka na sklad, tak chce radu
- Pani Vierka sa v pondelok pred poradou nevie prihlásiť do programu a rýchlo sa potrebuje dostať k reportom pre šéfa, tak ti volá
- Vo firme SUPERMAN a.s. prijali troch nových skladníkov, ktorí sa potrebujú zaučiť do práce v programe, takže vycestuješ do tejto firmy a urobíš im 4-hodinové osobné školenie priamo v programe
- Pán Karol si ráno zapol program a zistil, že jeho evidencia faktúr je prázdna, tak ti v panike volá. Poradíš mu, aby si vypol zapnutý filter a urobíš tak jeho deň krajším :-)
- Pani Naďa omylom stlačila tlačidlo hromadnej zmeny údajov v dokladoch a nevie ako sa dostať k tým pôvodným, tak ju na diaľku naviguješ, ako to vrátiť späť
- Vo firme ZÁZRAK NA POČKANIE s.r.o. zavádzajú nové číselníky produktov, tak im pomáhaš s importom excelovských súborov do systému
- Do obrazovky prehľadu aktuálnych skladových zásob naši vývojári pridali niekoľko nových užitočných funkcií a možností, tak píšeš infosprávu, aby o nich všetci užívatelia vedeli a nemali problém ich používať
- Zákazníci sa opakovane boria s problémom, kde nájsť tlačidlo prepočtu nákladov zákazky, tak s kolegami analytikom a vývojárom na stretnutí preberáte, či sa to dá a ako to v programe zmeniť, aby ste užívateľom prácu v programe zjednodušili
- A veľa ďalšieho, no nemaj obavy, nebudeš na to sám, kolegovia ťa na začiatku do všetkého zasvätia a pomôžu
- Dobrú náladu, zábavu a spoluprácu má v náplni každý z nás :-)
Zamestnanecké výhody, benefity
Pýtaš sa, čo (okrem výplaty) za to?
• plná podpora pri zaučení je samozrejmosťou,
• rodinná kultúra, kde platia dohody a zamestnanci sú na prvom mieste,
• kolektív a práca, do ktorej budeš chodiť fakt rád,
• teambuildingy, párty, chaty, lyžovačky a iné super akcie so skvelými ľuďmi,
• sociálny program s reálnymi výhodami a benefitmi (SICK DAY, zdravotná starostlivosť, príspevky na kultúrne a športové vyžitie, bezúročné pôžičky a mnoho ďalšieho),
• aj počas sviatkov a víkendov si oddýchneš, zákaznícka podpora je pre zákazníkov k dispozícii od pondelka do piatka.
Informácie o výberovom konaní
Na termíne nástupu sa vieme dohodnúť. Po nástupe dostaneš od nás plnú podporu a zaškolenie, nebudeš na to sám.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Vodičský preukaz
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo očakávame?
- už si sa stretol a skamarátil so základmi účtovníctva a chápeš fungovanie základných firemných procesov a tokov,
- komunikatívnosť, zodpovednosť a vysoké pracovné nasadenie - je to veľmi dynamický typ práce, každý deň nové otázky zákazníkov, človek sa veľmi rýchlo rozvíja a rastie,
- logické myslenie, spájanie súvislostí a prirodzenú zvedavosť,
- dobré prezentačné zručnosti - ak máš školiť našich zákazníkov, chceme, aby ťa to bavilo,
- dobré vyjadrovacie schopnosti - zákazník ti musí rozumieť, či už v telefóne, osobne alebo keď budeš písať príručky či články,
- práca pre zákazníka je náš denný chlebík, musíš mať preto snahu a vytrvalosť hľadať a nachádzať riešenia, s ktorými budú zákazníci spokojní,
- dobrú znalosť práce s PC,
- vodičský preukaz sk. B - ochotu v prípade potreby navštevovať zákazníkov,
- ochotu učiť sa a napredovať, vylepšovať zabehnuté veci a postupy.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Vo "firemnej rodine" nás je cez 250 a stále máme rovnakých slovenských majiteľov, ktorí sú s nami od začiatku. KROS nikdy nespí. Neustále hľadáme nové biznisové príležitosti na trhu, modernizujeme technológie a agilný prístup, presúvame produkty do cloudu a mobilných zariadení. Spolu s majiteľmi chceme vytvoriť 100 ročnú “happiness driven company”.
Žijeme hodnotami: práca nás baví, sme KROS family, máme výnimočné výsledky.