Špecialista/konzultant k softvéru OMEGA

KROS a.s.

Miesto práce
Alexandra Rudnaya, Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacAk zaujmeš a preukážeš pokročilé vedomosti a skúsenosti, môže to byť podľa dohody aj viac. Časom ti bude plat aj rásť, ako budeš ty rásť.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Baví ťa účtovníctvo a chceš viac, ako sa len ponoriť do papierov? Ak rád pomáhaš, vysvetľuješ a riešiš situácie s trpezlivým a pokojným prístupom, rád sa stále učíš a vieš si predstaviť celý deň konzultovať na telefóne, tak to je tá pravá práca pre teba. Hľadáme špecialistu k účtovnému softvéru OMEGA do Žiliny.

Čo ťa bude čakať, ak sa staneš členom našej podpory?
• Budeš odpovedať zákazníkom prevažne telefonicky, emailom alebo cez facebook.
• Dokážeš sa pozrieť očami zákazníka a pomôžeš mu nájsť najvhodnejšie riešenie.
• Svoje vedomosti a skúsenosti zákazníkom odovzdáš na online/osobných školeniach.
• Pustíš sa do písania návodov, príručiek či blogových článkov.
• Budeš sa podieľať na organizácií rôznych podujatí.
• Pomôžeš nám pri budovaní spokojnosti zákazníkov s našimi programami a službami.
• Nie sme typické call centrum ako možno poznáš zo skúseností - žiadne prehnané štatistiky či naháňanie sa za časmi, dĺžkami hovorov či preddefinovanými frázami - sme ľudskí a záleží nám na kvalite vybavenia konzultácie, nie kvantite.

Zamestnanecké výhody, benefity

Pýtaš sa, čo (okrem výplaty) za to?
• Pri nástupe budeš mať plnú podporu svojho "buddyho", ktorý ťa do všetkého zaškolí.
• Na žiadnu prácu nebudeš sám, oceníš tímovú spoluprácu, ktorú cielene budujeme.
• U nás platia dohody a tvoj názor bude vždy vypočutý.
• Naberieš vedomosti z praxe, nielen z oblastí účtovníctva, daní či legislatívy.
• Osobný a odborný rast máš zaručený. Nemusíš sa báť, že ostaneš stáť na mieste.
• Nájdeš skvelých veselých kolegov, na ktorých sa budeš tešiť, keď pôjdeš do práce.
• Oddýchneš ši v hojdacej sieti, prebehneš sa na kolobežke či si môžeš zahráť kalčeto, keď sa budeš potrebovať odreagovať.
• Zažiješ teambuildingy, chaty, raňajky, prekvapenia a iné akcie, ktoré nás stále stmeľujú.
• Nie sme vážna firma, máme radi srandu a v Krose si týkáme.
• Aby si sa u nás cítil dobre, máme namakaný sociálny program s benefitmi ako SICK DAY, zdravotná starostlivosť, príspevky na kultúrne a športové vyžitie, bezúročné pôžičky a to nie zďaleka všetko.
• Počas víkendov a sviatkov máš voľno, pretože oddychujeme.
• Work-life balance je pre nás dôležitý.

Informácie o výberovom konaní

Pozíciu obsadzujeme z dôvodu prestupu našej kolegyne na iné oddelenie.
Ak máš záujem uchádzať sa o pracovnú pozíciu, pošli nám svoj životopis prostredníctvom portálu Profesia.

Budeme radi, ak pripojíš aj motivačný list. Na termíne nástupu sa vieme dohodnúť. Ak sa pre teba rozhodneme, sme ochotní na teba aj počkať.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem a budeme vás kontaktovať hneď po sviatkoch, ako to bude možné.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Máš SŠ alebo VŠ ekonomického zamerania.
• Stretol si sa s podvojným účtovníctvom aspoň na škole a poznáš logiku MD/D
• Ak si už niekedy pracoval v OMEGE máš výhodu.
• Mať skúsenosti z iného call centra je pre teba plus.
• Komunikácia s ľuďmi ti je veľmi blízka.
• Vieš si prácu zorganizovať a vybrať si medzi úlohami priority.
• Si v pohode s tým, že odchádzaš domov s nedoriešenými úlohami, ktoré ťa počkajú do ďalšieho dňa.
• Konzultujeme softvér, takže práca na PC je základ (Word, Excel).
• Očakávame prozákaznícky prístup a postoj, že sa veci dajú robiť.
• Máš rád zmeny.
• Rád sa stále učíš a naberáš nové vedomosti a skilly.
• Prax nie je podmienkou, viac nás zaujíma ako ti to ide s ľuďmi a účtovníctvom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme firma plná priateľských vzťahov pretkaných vzájomným rešpektom, dôverou, chuťou posúvať svet vpred a spolupracovať. Dlhé roky sme lídrom v oblasti ekonomického, stavebného a znaleckého softvéru na Slovensku. Od roku 1995 nám dôveruje viac ako 95 000 zákazníkov.

Vo "firemnej rodine" nás je cez 250 a stále máme rovnakých slovenských majiteľov, ktorí sú s nami od začiatku. KROS nikdy nespí. Neustále hľadáme nové biznisové príležitosti na trhu, modernizujeme technológie a agilný prístup, presúvame produkty do cloudu a mobilných zariadení. Spolu s majiteľmi chceme vytvoriť 100 ročnú “happiness driven company”.

Žijeme hodnotami: práca nás baví, sme KROS family, máme výnimočné výsledky.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
ID: 4490031  Dátum zverejnenia: 22.12.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac