Konzultant/ka ekonomických programov

KROS a.s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacAk už máš v tejto oblasti skúsenosti a zaujmeš, môže to byť aj viac.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chceš sa stať súčasťou úspešného tímu a pomáhať našim klientom efektívne pracovať s naším softvérom? Ak áno, je tu možnosť pridať sa k nám. V práci ťa bude čakať:
- riešenie požiadaviek našich zákazníkov používajúcich program OMEGA a OLYMP,
- podpora zákazníkov - konzultácie v zákazníckom centre, konzultácie u zákazníkov, telefonické konzultácie, každý problém alebo otázku zákazníkov sa snažíme čo najefektívnejšie a s úsmevom vyriešiť,
- školenia zákazníkov - individuálne i skupinové,
- príprava užívateľských príručiek a článkov,
- odborná pomoc pri riešení obchodných prípadov,
- telefonické kontaktovanie existujúcich zákazníkov,
- mnoho iného zaujímavého, čo daný deň prinesie.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v úspešnej a stabilnej firme s 25-ročnou tradíciou,
- samostatnosť v organizácii práce a priestor na sebarealizáciu,
- príjemná firemná kultúra.

Informácie o výberovom konaní

Ide o trvalý pracovný pomer. Ak máš záujem uchádzať sa o túto prácu, pošli nám svoj životopis prostredníctvom portálu Profesia. Budeme radi ak pripojíš aj motivačný list, prípadne video.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Termín nástupu možný ihneď.
Po nástupe dostaneš od nás plnú podporu a zaškolenie, nebudeš na to sám. Ak na sebe budeš pracovať, firma ti to vráti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Ostatné znalosti

Mzdové účtovníctvo - Základy
Personalistika - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- SŠ (obchodná akadémia) alebo VŠ vzdelanie ekonomického zamerania, jednoducho aby si sa už stretol a skamarátil so základmi mzdového a podvojného účtovníctva,
- znalosť personalistiky a mzdovej problematiky vítaná,
- prax na pozícii mzdára/mzdárky, personalistu/personalistky výhodou,
- znalosť podvojného účtovníctva výhodou,
- komunikatívnosť, zodpovednosť a vysoké pracovné nasadenie - je to veľmi dynamický typ práce, každý deň nové otázky zákazníkov, človek sa veľmi rýchlo rozvíja a rastie,
- dobré prezentačné zručnosti - ak máš školiť našich zákazníkov, chceme, aby ťa to bavilo,
- dobré vyjadrovacie schopnosti - zákazník ti musí rozumieť, či už v telefóne, osobne alebo keď budeš písať príručky či články,
- očakávame od teba proklientský prístup, práca s klientom je náš denný chlebík, musíš mať preto snahu a vytrvalosť hľadať a nachádzať riešenia, s ktorými budú klienti spokojní,
- dobrá znalosť práce s PC,
- vodičský preukaz sk. B - ochota navštevovať zákazníkov v regióne Bratislavy a okolia,
- ochota učiť sa a napredovať, vylepšovať veci a postupy,
- vytrvalosť pri dosahovaní cieľov, vlastná motivácia doťahovať veci do konca.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme firma plná priateľských vzťahov pretkaných vzájomným rešpektom, dôverou, chuťou posúvať svet vpred a spolupracovať. Dlhé roky sme lídrom v oblasti ekonomického, stavebného a znaleckého softvéru na Slovensku. Od roku 1995 nám dôveruje viac ako 95 000 zákazníkov.

Vo "firemnej rodine" nás je cez 250 a stále máme rovnakých slovenských majiteľov, ktorí sú s nami od začiatku. KROS nikdy nespí. Neustále hľadáme nové biznisové príležitosti na trhu, modernizujeme technológie a agilný prístup, presúvame produkty do cloudu a mobilných zariadení. Spolu s majiteľmi chceme vytvoriť 100 ročnú “happiness driven company”.

Žijeme hodnotami: Práca nás baví, Sme KROS family, Máme výnimočné výsledky.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
ID: 4003876  Dátum zverejnenia: 25.11.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac