Konzultant ekonomického programu ALFA plus

KROS a.s.

Miesto práce
Alexandra Rudnaya, Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
920 EUR/mesiacAk zaujmeš a preukážeš pokročilé vedomosti a skúsenosti, môže to byť podľa dohody aj viac.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Je každodenná komunikácia s ľuďmi to, čo ťa baví? Rád telefonuješ a riešiš zapeklité a veľakrát zložité situácie s rozvahou a trpezlivosťou? Potom hľadáme práve teba. Staň sa členom najlepšej podpory a pomôž nám pri budovaní nadštandardných vzťahov s našimi zákazníkmi.

Čo ťa v práci bude čakať:
- poradenstvo zákazníkom programu Alfa plus - najmä telefonické, tiež e-mailové,
- každý deň si sadneš k svojmu stolu, zapojíš sa ráno do call centra a odpovedáš na rôznorodé otázky zákazníkov, na emaily, diskusie či otázky z facebooku,
- každý problém alebo otázku zákazníkov sa snažíme čo najefektívnejšie a s úsmevom vyriešiť,
- školenia zákazníkov - individuálne i skupinové,
- príprava užívateľských príručiek, písanie blogových článkov,
- príprava videoškolení a videonávodov,
- a mnoho iného zaujímavého, čo daný deň prinesie.

Zamestnanecké výhody, benefity

Pýtaš sa, čo (okrem výplaty) za to?
• Plná podpora pri zaučení je samozrejmosťou.
• Rodinná kultúra, kde platia dohody a zamestnanci sú na prvom mieste.
• Mladý kolektív a práca, do ktorej budeš chodiť fakt rád.
• Možnosť vydýchnuť si aj počas pracovnej doby – poleňošíš si v hojdacej sieti v našom RELAX ROOM-e, prebehneš sa na firemnej kolobežke alebo dáš kalčeto s kolegami.
• Odborný rast a rýchle naberanie nových vedomostí z oblastí účtovníctva a daní.
• Teambuildingy, párty, chaty, lyžovačky a iné super akcie so skvelými ľuďmi.
• Sociálny program s reálnymi výhodami a benefitmi (SICK DAY, zdravotná starostlivosť, príspevky na kultúrne a športové vyžitie, bezúročné pôžičky a mnoho ďalšieho).
• Aj počas sviatkov a víkendov si oddýchneš. Call centrum je zapojené len od pondelka do piatka.

Informácie o výberovom konaní

Ak máš záujem uchádzať sa o pracovnú pozíciu, pošli nám svoj životopis prostredníctvom portálu Profesia. Budeme radi, ak pripojíš aj motivačný list, prípadne video.

Na termíne nástupu sa vieme dohodnúť. Po nástupe dostaneš od nás plnú podporu a zaškolenie, nebudeš na to sám. Ak na sebe budeš pracovať, firma ti to vráti ;)

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Ostatné znalosti

Jednoduché účtovníctvo - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- SŠ (obchodná akadémia) alebo VŠ vzdelanie ekonomického zamerania, jednoducho aby si sa už stretol a skamarátil s jednoduchým účtovníctvom,
- komunikatívnosť, zodpovednosť a vysoké pracovné nasadenie - práca na call centre nie je jednoduchá, je to veľmi dynamický typ práce, neustále zvoniace telefóny, každý deň nové otázky zákazníkov, človek sa tam veľmi rýchlo rozvíja a rastie v odbornej problematike,
- dobré prezentačné zručnosti - ak máš školiť našich zákazníkov, chceme aby ťa to bavilo,
- dobré vyjadrovacie schopnosti - zákazník ti musí rozumieť, či už v telefóne, osobne alebo keď budeš písať príručky či články,
- dobrá znalosť práce s PC - tým myslíme užívateľská zručnosť vo Worde, v Exceli, nemusíš však byť expert,
- podmienkou je znalosť jednoduchého účtovníctva a výhodou skúsenosti so softvérom Alfa,
- očakávame proklientský prístup, práca s klientom je náš denný chlebík, musíš mať preto snahu nájsť riešenie, s ktorým bude klient spokojný a dovtedy to nevzdať,
- výhodná je prax v callcentre, v banke, ak si pracoval ako pomocný účtovník, fakturant a podobne... ale prax nie je podmienkou, viac nás zaujíma vhodný typ osobnosti.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme firma plná priateľských vzťahov pretkaných vzájomným rešpektom, dôverou, chuťou posúvať svet vpred a spolupracovať. Dlhé roky sme lídrom v oblasti ekonomického, stavebného a znaleckého softvéru na Slovensku. Od roku 1995 nám dôveruje viac ako 95 000 zákazníkov.

Vo "firemnej rodine" nás je cez 250 a stále máme rovnakých slovenských majiteľov, ktorí sú s nami od začiatku. KROS nikdy nespí. Neustále hľadáme nové biznisové príležitosti na trhu, modernizujeme technológie a agilný prístup, presúvame produkty do cloudu a mobilných zariadení. Spolu s majiteľmi chceme vytvoriť 100 ročnú “happiness driven company”.

Žijeme hodnotami: práca nás baví, sme KROS family, máme výnimočné výsledky.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
ID: 3985236  Dátum zverejnenia: 12.10.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 920 EUR/mesiac