Konzultant ekonomického programu OMEGA

KROS a.s.

Miesto práce
Alexandra Rudnaya, Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
920 EUR/mesiacAk zaujmeš a preukážeš pokročilé vedomosti a skúsenosti, môže to byť podľa dohody aj viac.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Je každodenná komunikácia s ľuďmi to, čo ťa baví? Rád telefonuješ a riešiš zapeklité a veľakrát zložité situácie s rozvahou a trpezlivosťou? Potom hľadáme práve teba. Staň sa členom najlepšej podpory a pomôž nám pri budovaní nadštandardných vzťahov s našimi zákazníkmi.

Čo ťa v práci bude čakať:
• Každý deň si sadneš k svojmu stolu, zapojíš sa ráno do call centra a odpovedáš na rôznorodé otázky zákazníkov, odpovedáš na emaily, diskusie či otázky z facebooku.
• Svoje vedomosti a skúsenosti zákazníkom odovzdáš na školeniach.
• Neváhaš vycestovať k zákazníkovi.
• Pustíš sa do písania návodov, príručiek či natáčania videoškolení.

Zamestnanecké výhody, benefity

Pýtaš sa, čo (okrem výplaty) za to?
• Plná podpora pri zaučení je samozrejmosťou.
• Rodinná kultúra, kde platia dohody a zamestnanci sú na prvom mieste.
• Super mladý kolektív a práca, do ktorej budeš chodiť fakt rád.
• Možnosť vydýchnuť si aj počas pracovnej doby – poleňošíš si v hojdacej sieti v našom RELAX ROOM-e, prebehneš sa na firemnej kolobežke alebo dáš kalčeto s kolegami.
• Odborný rast a rýchle naberanie nových vedomostí z oblastí účtovníctva a daní.
• Teambuildingy, párty, chaty, lyžovačky a iné super akcie so skvelými ľuďmi.
• Sociálny program s reálnymi výhodami a benefitmi (SICK DAY, zdravotná starostlivosť, príspevky na kultúrne a športové vyžitie, bezúročné pôžičky a mnoho ďalšieho).
• Aj počas sviatkov a víkendov si oddýchneš. Call centrum je zapojené len od pondelka do piatku.

Informácie o výberovom konaní

Ak máš záujem uchádzať sa o pracovnú pozíciu, pošli nám svoj životopis prostredníctvom portálu Profesia. Budeme radi, ak pripojíš aj motivačný list, prípadne video.

Na termíne nástupu sa vieme dohodnúť. Po nástupe dostaneš od nás plnú podporu a zaškolenie, nebudeš na to sám. Ak na sebe budeš pracovať, firma Ti to vráti ;)

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• MD/D, DPH-čka je základ, jednoducho si sa už s podvojným účtovníctvom stretol a vieš si spojiť súvislosti. Keď vieš k tomu OMEGU a máš prax v call centre, si o krok pred ostatnými.
• Komunikácia s ľuďmi ti je veľmi blízka.
• Sedí ti dynamická práca - neustále zvoniace telefóny od zákazníkov.
• Vieš si svoju prácu zorganizovať a vybrať si medzi úlohami priority.
• Si v pohode s tým, že odchádzaš domov s nedoriešenými úlohami, ktoré ťa počkajú do ďalšieho dňa.
• Bez zodpovedného a trpezlivého prístupu sa nepohneš.
• Konzultujeme softvér, takže práca na PC je základ (Word, Excel).
• Vieš sa postaviť pred ľudí a odprezentovať im svoje vedomosti.
• Očakávame prozákaznícky prístup. Práca so zákazníkom je náš denný chlebík, musíš mať preto snahu nájsť riešenie, s ktorým bude klient spokojný.
• Prax nie je podmienkou, viac nás zaujíma ako ti to ide s ľuďmi a účtovníctvom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

KROS a.s. je úspešná slovenská softvérová firma zaoberajúca sa už od roku 1995 vývojom a predajom softvérov zameraných na ekonomiku (programy ALFA plus, OLYMP a OMEGA, NEO, ONIX, TAXA, iKROS), stavebníctvo (program CENKROS 4) a znalectvo (programy HYPO a MEMO). Programy používa už takmer 90 tisíc zákazníkov a v posledných rokoch sú najpredávanejšími balíkovými softvérmi vo svojej kategórii.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Adresa spoločnosti

KROS a.s.
A. Rudnaya 21
010 01 Žilina
http://www.kariera.kros.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Monika Schestágová
Tel.: +421417071993
E-mail: poslať životopis
ID: 3870721  Dátum zverejnenia: 14.2.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 920 EUR/mesiac