Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodník ERP systému ONIX
KROS a.s.
Miesto práce
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 4 000 EUR/mesiacVýška konečnej odmeny závislá od hodnoty uzavretých obchodov.
1 000 - 4 000 EUR/mesiacVýška konečnej odmeny závislá od hodnoty uzavretých obchodov.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš obchodného ducha, si vytrvalý a teší ťa predaj zmysluplných riešení? Úspech a dosahovanie výsledkov ťa ženú vpred? Ak si skúsený obchodník, príjemný kolega a skvelý prezentátor, staň sa súčasťou úspešného tímu, ktorý pomáha našim zákazníkom zefektívňovať a uľahčovať ich podnikanie.
V práci Ťa bude čakať:
- aktívne vyhľadávanie, oslovovanie a komunikácia s potenciálnymi zákazníkmi,
- hľadanie nových obchodných príležitostí,
- predaj ERP programu ONIX,
- prezentácia a zviditeľňovanie nášho produktu na podnikateľských fórach,
- spolupráca s produktovým implementačným tímom.
V práci Ťa bude čakať:
- aktívne vyhľadávanie, oslovovanie a komunikácia s potenciálnymi zákazníkmi,
- hľadanie nových obchodných príležitostí,
- predaj ERP programu ONIX,
- prezentácia a zviditeľňovanie nášho produktu na podnikateľských fórach,
- spolupráca s produktovým implementačným tímom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Pýtaš sa, čo (okrem výplaty) za to?
• firemná kultúra, kde platia dohody a zamestnanci sú na prvom mieste
• flexibilný pracovný čas, ktorý poteší najmä ak nie si ranné vtáča
• super kolektív a práca, do ktorej budeš chodiť fakt rád
• možnosť si vydýchnuť aj počas pracovnej doby - poleňošíš si v hojdacej sieti v našom RELAX ROOM-e, prebehneš sa na firemnej kolobežke alebo dáš zápas s kolegami v kalčete
• teambuildingy, párty, chaty, lyžovačky a iné super akcie so skvelými ľuďmi
• sociálny program s reálnymi výhodami a benefitmi (SICK DAY, zdravotná starostlivosť, príspevky na kultúrne a športové vyžitie a mnoho ďalšieho)
• firemná kultúra, kde platia dohody a zamestnanci sú na prvom mieste
• flexibilný pracovný čas, ktorý poteší najmä ak nie si ranné vtáča
• super kolektív a práca, do ktorej budeš chodiť fakt rád
• možnosť si vydýchnuť aj počas pracovnej doby - poleňošíš si v hojdacej sieti v našom RELAX ROOM-e, prebehneš sa na firemnej kolobežke alebo dáš zápas s kolegami v kalčete
• teambuildingy, párty, chaty, lyžovačky a iné super akcie so skvelými ľuďmi
• sociálny program s reálnymi výhodami a benefitmi (SICK DAY, zdravotná starostlivosť, príspevky na kultúrne a športové vyžitie a mnoho ďalšieho)
Informácie o výberovom konaní
Ak máš záujem uchádzať sa o pracovnú pozíciu, pošli nám svoj životopis prostredníctvom portálu Profesia. Budeme radi, ak pripojíš aj motivačný list, prípadne video.
Na termíne nástupu sa vieme dohodnúť. Po nástupe dostaneš od nás plnú podporu a zaškolenie. Ak na sebe budeš pracovať, firma ti to vráti ;)
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem!
Na termíne nástupu sa vieme dohodnúť. Po nástupe dostaneš od nás plnú podporu a zaškolenie. Ak na sebe budeš pracovať, firma ti to vráti ;)
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Očakávame
- obchodníka s aspoň 3-ročnými skúsenosťami, ideálne v IT sektore alebo bankovníctve,
- schopnosť vidieť a hľadať obchodné príležitosti,
- schopnosť prezentovať a zaujať,
- vyjednávacie zručnosti,
- schopnosť zisťovať a napĺňať požiadavky a potreby zákazníkov,
- služobné cesty a návštevy zákazníkov,
- faktickú a profesionálnu komunikáciu s vývojovým a implementačným tímom produktu.
Ideálne, ak bývaš v Žiline a okolí, kde bude Tvoja domovská kancelária a kde sedí aj celý podporný tím produktu.
- obchodníka s aspoň 3-ročnými skúsenosťami, ideálne v IT sektore alebo bankovníctve,
- schopnosť vidieť a hľadať obchodné príležitosti,
- schopnosť prezentovať a zaujať,
- vyjednávacie zručnosti,
- schopnosť zisťovať a napĺňať požiadavky a potreby zákazníkov,
- služobné cesty a návštevy zákazníkov,
- faktickú a profesionálnu komunikáciu s vývojovým a implementačným tímom produktu.
Ideálne, ak bývaš v Žiline a okolí, kde bude Tvoja domovská kancelária a kde sedí aj celý podporný tím produktu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme firma plná priateľských vzťahov pretkaných vzájomným rešpektom, dôverou, chuťou posúvať svet vpred a spolupracovať. Dlhé roky sme lídrom v oblasti ekonomického, stavebného a znaleckého softvéru na Slovensku. Od roku 1995 nám dôveruje viac ako 95 000 zákazníkov.
Vo "firemnej rodine" nás je cez 250 a stále máme rovnakých slovenských majiteľov, ktorí sú s nami od začiatku. KROS nikdy nespí. Neustále hľadáme nové biznisové príležitosti na trhu, modernizujeme technológie a agilný prístup, presúvame produkty do cloudu a mobilných zariadení. Spolu s majiteľmi chceme vytvoriť 100 ročnú “happiness driven company”.
Žijeme hodnotami: Práca nás baví, Sme KROS family, Máme výnimočné výsledky.
Vo "firemnej rodine" nás je cez 250 a stále máme rovnakých slovenských majiteľov, ktorí sú s nami od začiatku. KROS nikdy nespí. Neustále hľadáme nové biznisové príležitosti na trhu, modernizujeme technológie a agilný prístup, presúvame produkty do cloudu a mobilných zariadení. Spolu s majiteľmi chceme vytvoriť 100 ročnú “happiness driven company”.
Žijeme hodnotami: Práca nás baví, Sme KROS family, Máme výnimočné výsledky.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 3794106
Dátum zverejnenia: 8.3.2022
2022-03-08
lokalita: Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Account manager, Key account manager, Obchodný manažér, Obchodný zástupca, Produktový manažér Spoločnosť: KROS a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac