Obchodný konzultant

KROS a.s.

Miesto práce
Trenčiansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 brutto/mesiac + variabilná zložka na základe dosahovaných výsledkov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máte obchodného ducha a baví Vás ekonomická problematika? Chcete sa stať súčasťou úspešného tímu, ktorý pomáha našim zákazníkom pracovať s našimi ekonomickými softvérmi? Ak áno, je to pre Vás možnosť pridať sa k nám. V práci Vás bude čakať:
- kontaktovanie a návšteva stálych zákazníkov – budovanie a udržiavanie dlhodobých pozitívnych obchodných vzťahov,
- vyhľadávanie zákazníkov – práca s databázami, získavanie nových zákazníkov a predajných príležitostí, získanie dôvery pri riešení obchodných prípadov,
- obchodné stretnutia, školenia nových zákazníkov,
- podieľanie sa na tvorbe obchodnej stratégie vo firme,
- príprava cenových ponúk,
- telefonická komunikácia,
- prieskum regiónu.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v úspešnej etablovanej firme,
- samostatnosť v organizácii práce a priestor na sebarealizáciu,
- práca v príjemnej firemnej kultúre,
- bohatý sociálny program (zdravotná starostlivosť, príspevky na kultúrne a športové vyžitie, bezúročné pôžičky pre zamestnancov a mnohé ďalšie).

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme za prejavený záujem stať sa súčasťou nášho KROS tímu a za zaslané životopisy!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- vysoká orientácia na zákazníka – prozákazníckosť, schopnosť komunikovať a budovať vzťahy so zákazníkmi
- nadšenie, pozitívny prístup k práci a empatickosť,
- vytrvalosť pri dosahovaní cieľov, vlastná motivácia doťahovať veci, napredovať, pozerať dopredu,
- schopnosť pracovať v tíme,
- znalosť ekonomickej problematiky, podnikateľského prostredia
- vedomosti z oblasti účtovníctva, miezd a našich softvérov výhodou,
- skúsenosť s pozíciou v oblasti zákazníckej podpory vítaná.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme firma plná priateľských vzťahov pretkaných vzájomným rešpektom, dôverou, chuťou posúvať svet vpred a spolupracovať. Dlhé roky sme lídrom v oblasti ekonomického, stavebného a znaleckého softvéru na Slovensku. Od roku 1995 nám dôveruje viac ako 95 000 zákazníkov.

Vo "firemnej rodine" nás je cez 250 a stále máme rovnakých slovenských majiteľov, ktorí sú s nami od začiatku. KROS nikdy nespí. Neustále hľadáme nové biznisové príležitosti na trhu, modernizujeme technológie a agilný prístup, presúvame produkty do cloudu a mobilných zariadení. Spolu s majiteľmi chceme vytvoriť 100 ročnú “happiness driven company”.

Žijeme hodnotami: práca nás baví, sme KROS family, máme výnimočné výsledky.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
ID: 3511112  Dátum zverejnenia: 9.10.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 brutto/mesiac + variabilná zložka na základe dosahovaných výsledkov