Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Mzdový účtovník
KRISTOS Consulting spol. s r. o.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, alebo dohodou
ASAP, alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac- 13-ty plat - prémie počas roku/mesiaca na základe výkonu - finančná odmena k meninám/narodeninám, Vianociam
1 100 EUR/mesiac- 13-ty plat - prémie počas roku/mesiaca na základe výkonu - finančná odmena k meninám/narodeninám, Vianociam
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Kompletné spracovanie mzdovej agendy
• Prihlásenie a odhlásenie zamestnancov na príslušných úradoch
• Spracovanie výkazov pre Zdravotné poisťovne Dôvera, VšZP,
UNION, Sociálnu poisťovňu, Daňový úrad
• Spracovanie ročného zúčtovania daní
• Spracovanie evidenčných listov dôchodkového poistenia, • •
• Vyhotovovanie rôznych potvrdení pre zamestnancov
• Komunikáciu s poisťovňami a štátnymi inštitúciami
• Aktívnu komunikácia s prideleným portfóliom klientov
• Zodpovednosť za zlepšovanie procesov ako aj zabezpečenie ich
implementácie v rámci mzdovej oblasti
• Monitoring legislatívnych zmien týkajúcich sa mzdovej agendy
• Prihlásenie a odhlásenie zamestnancov na príslušných úradoch
• Spracovanie výkazov pre Zdravotné poisťovne Dôvera, VšZP,
UNION, Sociálnu poisťovňu, Daňový úrad
• Spracovanie ročného zúčtovania daní
• Spracovanie evidenčných listov dôchodkového poistenia, • •
• Vyhotovovanie rôznych potvrdení pre zamestnancov
• Komunikáciu s poisťovňami a štátnymi inštitúciami
• Aktívnu komunikácia s prideleným portfóliom klientov
• Zodpovednosť za zlepšovanie procesov ako aj zabezpečenie ich
implementácie v rámci mzdovej oblasti
• Monitoring legislatívnych zmien týkajúcich sa mzdovej agendy
Zamestnanecké výhody, benefity
- príchod do práce do 09:00 hod po skúšobnej dobe (od 08:00-09:00 hod má zamestnanec zaplatené)
- lístky na kultúrne podujatia
- repre (káva, čaj, nealko nápoje, ovocie,...)
- školenia (interné, externé)
- vianočný večierok
- lístky na kultúrne podujatia
- repre (káva, čaj, nealko nápoje, ovocie,...)
- školenia (interné, externé)
- vianočný večierok
Informácie o výberovom konaní
Dve pracovné miesta:
- Gogoľova 18, Bratislava - Petržalka
Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí vyhovujú zadaným kritériám. Prosím k životopisu priložte aj svoju aktuálnu fotografiu.
- Gogoľova 18, Bratislava - Petržalka
Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí vyhovujú zadaným kritériám. Prosím k životopisu priložte aj svoju aktuálnu fotografiu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
mzdový účtovník/personalista
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Pokročilý
HELIOS - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Personalistika - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Pokročilý
HELIOS - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
minimálne 1 rok
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-Nemecký jazyk podmienka
-Veľmi dobré komunikačné schopnosti
-Výborné organizačné zručnosti
-Aktívny prístup k práci
-Zvládať krízové situácie
-Anglický jazyk slovom a písmom je výhodou
-byť samostatný/á a flexibilný/á
-myslieť analyticky
-byť teamový hráč
-mať znalosť Zákonníka práce a zákonov súvisiacich s pracovno-právnym vzťahom
-Veľmi dobré komunikačné schopnosti
-Výborné organizačné zručnosti
-Aktívny prístup k práci
-Zvládať krízové situácie
-Anglický jazyk slovom a písmom je výhodou
-byť samostatný/á a flexibilný/á
-myslieť analyticky
-byť teamový hráč
-mať znalosť Zákonníka práce a zákonov súvisiacich s pracovno-právnym vzťahom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
- Účtovníctvo
- Personalistika/mzdy
- Medzinárodné poradenstvo
- Medzinárodné zdaňovanie
- Audit procesov
- Personálny audit
- celosvetový komplet suport pre personálne agentúry
- nastavenia procesov kybernetickej bezpečnosti vo firmách SK, EU, Worldwide
- koordinácia pri riadení zahraničných spoločností a nadnárodných spoločností, holdingových spoločností, neziskové organizácie, EU organizácie, občianske združenie, rozpočtové organizácie, ...
- príprava dokumentov a procesov k štátnym zakázkam, EU-fondom, prime podpory pre
segment
- Personalistika/mzdy
- Medzinárodné poradenstvo
- Medzinárodné zdaňovanie
- Audit procesov
- Personálny audit
- celosvetový komplet suport pre personálne agentúry
- nastavenia procesov kybernetickej bezpečnosti vo firmách SK, EU, Worldwide
- koordinácia pri riadení zahraničných spoločností a nadnárodných spoločností, holdingových spoločností, neziskové organizácie, EU organizácie, občianske združenie, rozpočtové organizácie, ...
- príprava dokumentov a procesov k štátnym zakázkam, EU-fondom, prime podpory pre
segment
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4590513
Dátum zverejnenia: 30.5.2023
2023-05-30
lokalita: Košice Pozícia: Ekonóm, HR asistent, Mzdový účtovník, Personalista, Účtovník Spoločnosť: KRISTOS Consulting spol. s r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac