Office manager

Krechňák & Associates, s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Nástup možný aj ihneď; najneskôr do 1.12.2017.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Samostatné vedenie administratívnej agendy advokátskej kancelárie s 4-5 právnikmi (celkový počet zamestnancov je 7-8) a podpora vedenia kancelárie.

Ťažiskové úlohy:
- dohľad nad obehom účtovných dokladov – faktúry, účtenky, interné podklady;
- fakturácia – došlé a odoslané faktúry;
- vedenie interných evidencií advokátskej kancelárie – registratúrny poriadok, kniha došlej a odoslanej posty, archív atď.;
- zodpovednosť za každodenný chod kancelárie vrátane zadávania úloh externistom a dodávateľom kancelárie a dohľad nad ich plnením;
- príprava základnej právnej dokumentácie – formuláre a vzorové zmluvy;
- príprava reportov podľa zadania vedenia spoločnosti;
- evidencia dochádzky zamestnancov;
- predpríprava podkladov pre externých účtovníkov (mzdy, odvody);
- preberanie a odosielanie pošty;
- organizácia eventov v rámci spoločnosti (teambuildingov).

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej a etablovanej advokátskej kancelárii;
- platové ohodnotenie zodpovedajúce pozícii;
- vysoká miera samostatnosti a zodpovednosti- možnosť sebarealizácie a osobnostného rastu;
- motivačné pracovné prostredie;
- možnosti zvyšovania kvalifikácie školeniami.

Informácie o výberovom konaní

Prosíme zaslať štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku. Prosíme, aby nás kontaktovali iba uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritéria.
Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Samostatná, dynamická osobnosť, schopná zodpovedne viesť administratívnu agendu kancelárie. Pozitívna osobnosť s Can-Do prístupom, otvorená zmenám, schopná sa kontinuálne učiť a reagovať na podnety z externého prostredia, ktorá bude aktívne spolupracovať s vedením kancelárie na neustálom zlepšovaní jej chodu a efektívnosti.

- predchádzajúca prax na samostatnej administratívnej pozícii je výhodou;
- orientácia v základoch administratívy a ekonomiky malej firmy;
- základná orientácia v mzdových a daňových povinnostiach;
- flexibilita a zodpovednosť;
- logické myslenie;
- dôslednosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Advokátska kancelária Krechňák & Associates, s. r. o. poskytuje právne služby v oblasti občianskeho, obchodného a správneho práva, prevažne sporová agenda, v špecifickej časti sa venujeme aj právu duševného vlastníctva a právu finančného trhu.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2576017  Dátum zverejnenia: 13.9.2017