Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager
Krechňák & Associates, s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Nástup možný aj ihneď; najneskôr do 1.12.2017.
Nástup možný aj ihneď; najneskôr do 1.12.2017.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Samostatné vedenie administratívnej agendy advokátskej kancelárie s 4-5 právnikmi (celkový počet zamestnancov je 7-8) a podpora vedenia kancelárie.
Ťažiskové úlohy:
- dohľad nad obehom účtovných dokladov – faktúry, účtenky, interné podklady;
- fakturácia – došlé a odoslané faktúry;
- vedenie interných evidencií advokátskej kancelárie – registratúrny poriadok, kniha došlej a odoslanej posty, archív atď.;
- zodpovednosť za každodenný chod kancelárie vrátane zadávania úloh externistom a dodávateľom kancelárie a dohľad nad ich plnením;
- príprava základnej právnej dokumentácie – formuláre a vzorové zmluvy;
- príprava reportov podľa zadania vedenia spoločnosti;
- evidencia dochádzky zamestnancov;
- predpríprava podkladov pre externých účtovníkov (mzdy, odvody);
- preberanie a odosielanie pošty;
- organizácia eventov v rámci spoločnosti (teambuildingov).
Ťažiskové úlohy:
- dohľad nad obehom účtovných dokladov – faktúry, účtenky, interné podklady;
- fakturácia – došlé a odoslané faktúry;
- vedenie interných evidencií advokátskej kancelárie – registratúrny poriadok, kniha došlej a odoslanej posty, archív atď.;
- zodpovednosť za každodenný chod kancelárie vrátane zadávania úloh externistom a dodávateľom kancelárie a dohľad nad ich plnením;
- príprava základnej právnej dokumentácie – formuláre a vzorové zmluvy;
- príprava reportov podľa zadania vedenia spoločnosti;
- evidencia dochádzky zamestnancov;
- predpríprava podkladov pre externých účtovníkov (mzdy, odvody);
- preberanie a odosielanie pošty;
- organizácia eventov v rámci spoločnosti (teambuildingov).
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej a etablovanej advokátskej kancelárii;
- platové ohodnotenie zodpovedajúce pozícii;
- vysoká miera samostatnosti a zodpovednosti- možnosť sebarealizácie a osobnostného rastu;
- motivačné pracovné prostredie;
- možnosti zvyšovania kvalifikácie školeniami.
- platové ohodnotenie zodpovedajúce pozícii;
- vysoká miera samostatnosti a zodpovednosti- možnosť sebarealizácie a osobnostného rastu;
- motivačné pracovné prostredie;
- možnosti zvyšovania kvalifikácie školeniami.
Informácie o výberovom konaní
Prosíme zaslať štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku. Prosíme, aby nás kontaktovali iba uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritéria.
Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.
Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Samostatná, dynamická osobnosť, schopná zodpovedne viesť administratívnu agendu kancelárie. Pozitívna osobnosť s Can-Do prístupom, otvorená zmenám, schopná sa kontinuálne učiť a reagovať na podnety z externého prostredia, ktorá bude aktívne spolupracovať s vedením kancelárie na neustálom zlepšovaní jej chodu a efektívnosti.
- predchádzajúca prax na samostatnej administratívnej pozícii je výhodou;
- orientácia v základoch administratívy a ekonomiky malej firmy;
- základná orientácia v mzdových a daňových povinnostiach;
- flexibilita a zodpovednosť;
- logické myslenie;
- dôslednosť.
- predchádzajúca prax na samostatnej administratívnej pozícii je výhodou;
- orientácia v základoch administratívy a ekonomiky malej firmy;
- základná orientácia v mzdových a daňových povinnostiach;
- flexibilita a zodpovednosť;
- logické myslenie;
- dôslednosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Advokátska kancelária Krechňák & Associates, s. r. o. poskytuje právne služby v oblasti občianskeho, obchodného a správneho práva, prevažne sporová agenda, v špecifickej časti sa venujeme aj právu duševného vlastníctva a právu finančného trhu.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2576017
Dátum zverejnenia: 13.9.2017
2017-09-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Office manager Spoločnosť: Krechňák & Associates, s. r. o.