Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna asistentka
KPMG
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac
1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si organizovaný/á, zodpovedný/á, máš príjemné vystupovanie a nezaskočí Ťa žiadna ad hoc úloha? Na pozícii Administratívneho/nej Asistenta/tky budeš podporou pre oddelenie Auditu a Tax&Legal. Nudná a stereotypná práca ťa u nás určite nečaká.
Čo ťa u nás čaká:
• administratívna a organizačná podpora oddelenia
• organizovanie stretnutí
• spracovanie pošty
• komunikácia s klientmi
• administratívne zabezpečovanie pri plánovaní
• komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu
Ako nový člen nášho tímu by si mal mať:
• vzdelanie: stredoškolské s maturitou/ vysokoškolské I. stupňa/ vysokoškolské II.
• prax v administratíve - výhodou
• anglický jazyk – pokročilý (B2),
• balíček MS office – pokročilý,
• príjemné vystupovanie a proaktívny prístup,
• výborné komunikačné, organizačné a argumentačné zručnosti,
• flexibilitu a schopnosť prispôsobiť sa zmenám,
• odolnosť voči stresu, schopnosť riešiť niekoľko požiadaviek naraz alebo v krátkom čase,
• zmysel pre prácu v tíme, vzájomný posun informácii,
samostatnosť pri práci.
Čo ti vieme ponúknuť my:
•možnosť získať nové zručnosti a nabrať nové skúsenosti,
•prácu v medzinárodnej spoločnosti,
• 2 dni voľna navyše + 2 dni na CSR aktivity,
• príležitosť byť súčasťou CSR projektov (Cyber4Kids,Green Initiative,volunteering),
• firemné podujatia – večierky, teamuildingy, športové a kultúrne podujatia,
• Wellbeing Program,
• MultiSport kartu,
• notebook a mobilný telefón s dátami aj na súkromné účely,
• finančnú odmenu za odporučenie nového kolegu.
Ďalšie informácie:
• Miesto výkonu práce: Dvořákovo nábrežie 10, 85101 Bratislava
• Typ pracovného pomeru: trvalý pracovný pomer
• Typ zmluvného vzťahu: pracovná zmluva
• Dĺžka pracovného pomeru: doba určitá
• Mzda: 1100 eur btt. (v závisí od individuálnych schopností a skúseností)
• Termín nástupu: Dohodou
Pozícia vhodná pre absolventa: áno
Maš záujem u nás pracovať?
Pošli svoj životopis na adresu [email protected].
Čo ťa u nás čaká:
• administratívna a organizačná podpora oddelenia
• organizovanie stretnutí
• spracovanie pošty
• komunikácia s klientmi
• administratívne zabezpečovanie pri plánovaní
• komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu
Ako nový člen nášho tímu by si mal mať:
• vzdelanie: stredoškolské s maturitou/ vysokoškolské I. stupňa/ vysokoškolské II.
• prax v administratíve - výhodou
• anglický jazyk – pokročilý (B2),
• balíček MS office – pokročilý,
• príjemné vystupovanie a proaktívny prístup,
• výborné komunikačné, organizačné a argumentačné zručnosti,
• flexibilitu a schopnosť prispôsobiť sa zmenám,
• odolnosť voči stresu, schopnosť riešiť niekoľko požiadaviek naraz alebo v krátkom čase,
• zmysel pre prácu v tíme, vzájomný posun informácii,
samostatnosť pri práci.
Čo ti vieme ponúknuť my:
•možnosť získať nové zručnosti a nabrať nové skúsenosti,
•prácu v medzinárodnej spoločnosti,
• 2 dni voľna navyše + 2 dni na CSR aktivity,
• príležitosť byť súčasťou CSR projektov (Cyber4Kids,Green Initiative,volunteering),
• firemné podujatia – večierky, teamuildingy, športové a kultúrne podujatia,
• Wellbeing Program,
• MultiSport kartu,
• notebook a mobilný telefón s dátami aj na súkromné účely,
• finančnú odmenu za odporučenie nového kolegu.
Ďalšie informácie:
• Miesto výkonu práce: Dvořákovo nábrežie 10, 85101 Bratislava
• Typ pracovného pomeru: trvalý pracovný pomer
• Typ zmluvného vzťahu: pracovná zmluva
• Dĺžka pracovného pomeru: doba určitá
• Mzda: 1100 eur btt. (v závisí od individuálnych schopností a skúseností)
• Termín nástupu: Dohodou
Pozícia vhodná pre absolventa: áno
Maš záujem u nás pracovať?
Pošli svoj životopis na adresu [email protected].
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť KPMG pôsobí na slovenskom trhu už od roku 1991. Za ten čas sme si vybudovali rozsiahlu sieť klientov, medzi ktorých patria malé a stredne veľké slovenské spoločnosti, korporácie, organizácie štátnej a verejnej správy a súkromní investori zo všetkých hlavných priemyselných odvetví. Dnes máme na Slovensku viac ako 400 zamestnancov, ktorí poskytujú široký rozsah profesionálnych služieb v oblasti auditu, daní, právnych služieb a poradenstva.
Spoločne vytvárame hodnoty, ktorým veríme, napredujeme, napĺňame výzvy, ktoré sme si stanovili, pracujeme s nadšením a s cieľom budovať dôveru našich ľudí, partnerov a klientov. Značka KPMG je výnimočná, spája v sebe silu odborných znalostí, inovatívneho myslenia a prosperity. Vytvárame motivujúce pracovné prostredie, spolupracujeme s komunitami a podporujeme spoločenskú zodpovednosť.
Spoločne vytvárame hodnoty, ktorým veríme, napredujeme, napĺňame výzvy, ktoré sme si stanovili, pracujeme s nadšením a s cieľom budovať dôveru našich ľudí, partnerov a klientov. Značka KPMG je výnimočná, spája v sebe silu odborných znalostí, inovatívneho myslenia a prosperity. Vytvárame motivujúce pracovné prostredie, spolupracujeme s komunitami a podporujeme spoločenskú zodpovednosť.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
Pošli nám svoj životopis
ID: 4597574
Dátum zverejnenia: 8.6.2023
2023-06-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager Spoločnosť: KPMG
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac