Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna podpora pre Tax and Legal oddelenie (Risk Management Support)
KPMG
Miesto práce
Dvořákovo nábrežie 10, Staré Mesto
Dvořákovo nábrežie 10, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 150 EUR/mesiac(v závislosti od skúseností)
Od 1 150 EUR/mesiac(v závislosti od skúseností)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Čo ťa u nás čaká:
• práca s internými systémami spoločnosti (spracovávanie risk management procedúr),
• spracovanie a vyhodnocovanie podkladov získaných od klientov ( pre účely risk managementu),
• administratívna risk management podpora manažérov Tax & Legal oddelenia,
• emailová komunikácia v anglickom jazyku s ostatnými KPMG pobočkami,
• príprava podkladov na tvorbu ponúk a zmlúv, ich spracovanie a evidencia,
• vyhľadávanie informácií o klientoch v externých databázach,
• príprava reportov,
• pomoc pri príprave podkladov pred a počas previerky kvality výkonu,
• archivácia dokumentov na ročnej báze,
• ad hoc administratívna práca,
• účasť na interných risk management a iných relevantných školeniach.
• práca s internými systémami spoločnosti (spracovávanie risk management procedúr),
• spracovanie a vyhodnocovanie podkladov získaných od klientov ( pre účely risk managementu),
• administratívna risk management podpora manažérov Tax & Legal oddelenia,
• emailová komunikácia v anglickom jazyku s ostatnými KPMG pobočkami,
• príprava podkladov na tvorbu ponúk a zmlúv, ich spracovanie a evidencia,
• vyhľadávanie informácií o klientoch v externých databázach,
• príprava reportov,
• pomoc pri príprave podkladov pred a počas previerky kvality výkonu,
• archivácia dokumentov na ročnej báze,
• ad hoc administratívna práca,
• účasť na interných risk management a iných relevantných školeniach.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti vieme ponúknuť my:
• možnosť získať nové zručnosti a nabrať nové skúsenosti,
• prácu v medzinárodnej spoločnosti,
• 2 dni voľna navyše + 2 dni na CSR aktivity,
• príležitosť byť súčasťou CSR projektov (Cyber4Kids,Green Initiative,volunteering),
• firemné podujatia – večierky, teamuildingy, športové a kultúrne podujatia,
• Wellbeing Program,
• MultiSport kartu,
• notebook a mobilný telefón s dátami aj na súkromné účely,
• finančnú odmenu za odporučenie nového kolegu.
• možnosť získať nové zručnosti a nabrať nové skúsenosti,
• prácu v medzinárodnej spoločnosti,
• 2 dni voľna navyše + 2 dni na CSR aktivity,
• príležitosť byť súčasťou CSR projektov (Cyber4Kids,Green Initiative,volunteering),
• firemné podujatia – večierky, teamuildingy, športové a kultúrne podujatia,
• Wellbeing Program,
• MultiSport kartu,
• notebook a mobilný telefón s dátami aj na súkromné účely,
• finančnú odmenu za odporučenie nového kolegu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ako nový člen nášho tímu by si mal mať:
• prax v administratíve, na oddelení risk managementu, compliance prípadne procurementu - výhodou,
• výbornú znalosť anglického jazyka najmä v písomnej forme,
• zručnosti v prostredí MS Windows a schopnosť využívať programy Word a Excel na užívateľskej úrovni,
• organizačné schopnosti,
• zmysel pre detail,
• komunikačné zručnosti, zodpovednosť, dôslednosť a vnímavosť,
• schopnosť prioritizovať úlohy v závislosti od ich urgentnosti a komplexnosti,
• zmysel pre prácu v tíme, vzájomný posun informácii, presnosť,
• dochvíľnosť, flexibilitu a prispôsobivosť,
• profesionálne správanie.
• prax v administratíve, na oddelení risk managementu, compliance prípadne procurementu - výhodou,
• výbornú znalosť anglického jazyka najmä v písomnej forme,
• zručnosti v prostredí MS Windows a schopnosť využívať programy Word a Excel na užívateľskej úrovni,
• organizačné schopnosti,
• zmysel pre detail,
• komunikačné zručnosti, zodpovednosť, dôslednosť a vnímavosť,
• schopnosť prioritizovať úlohy v závislosti od ich urgentnosti a komplexnosti,
• zmysel pre prácu v tíme, vzájomný posun informácii, presnosť,
• dochvíľnosť, flexibilitu a prispôsobivosť,
• profesionálne správanie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť KPMG pôsobí na slovenskom trhu už od roku 1991. Za ten čas sme si vybudovali rozsiahlu sieť klientov, medzi ktorých patria malé a stredne veľké slovenské spoločnosti, korporácie, organizácie štátnej a verejnej správy a súkromní investori zo všetkých hlavných priemyselných odvetví. Dnes máme na Slovensku viac ako 400 zamestnancov, ktorí poskytujú široký rozsah profesionálnych služieb v oblasti auditu, daní, právnych služieb a poradenstva.
Spoločne vytvárame hodnoty, ktorým veríme, napredujeme, napĺňame výzvy, ktoré sme si stanovili, pracujeme s nadšením a s cieľom budovať dôveru našich ľudí, partnerov a klientov. Značka KPMG je výnimočná, spája v sebe silu odborných znalostí, inovatívneho myslenia a prosperity. Vytvárame motivujúce pracovné prostredie, spolupracujeme s komunitami a podporujeme spoločenskú zodpovednosť.
Spoločne vytvárame hodnoty, ktorým veríme, napredujeme, napĺňame výzvy, ktoré sme si stanovili, pracujeme s nadšením a s cieľom budovať dôveru našich ľudí, partnerov a klientov. Značka KPMG je výnimočná, spája v sebe silu odborných znalostí, inovatívneho myslenia a prosperity. Vytvárame motivujúce pracovné prostredie, spolupracujeme s komunitami a podporujeme spoločenskú zodpovednosť.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
Pošli nám svoj životopis
ID: 4175306
Dátum zverejnenia: 4.10.2021
2021-10-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Risk specialist Spoločnosť: KPMG
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 150 EUR/mesiac