Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér CRM systému
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiacFinálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta
1 800 EUR/mesiacFinálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovednosť za prevádzku a návrh rozvoja CRM v súlade s cieľmi zvýšenia klientskej spokojnosti a lojality a optimalizácia targetingu a profitability produktov v klientskych segmentoch z pohľadu obchodu
Spoluzodpovednosť za definíciu klientskej segmentácie s ohľadom na schopnosť poskytovať klientom relevantné produktové ponuky pre naplnenie ich potrieb v súlade s ich životnými situáciami
Zodpovednosť za zachytenie všetkých relevantných informácii v kľúčových bodoch životného cyklu zákazníka.
Spoluzodpovednosť za definíciu predajných príležitostí na zákazníka naprieč organizáciou
Aktívna participácia na projekte zavádzania systému riadenia vzťahov s klientami (CRM) v expertnej roli v stanovenom čase a rozsahu
Spolupráca s inými organizačnými jednotkami spoločnosti pre efektívne fungovanie a rozvoj CRM
Dohliadanie nad priamou komunikáciou so zákazníkmi prostredníctvom CRM
Návrhy stratégii na zvyšovanie hodnoty klienta a zabezpečenie primeranej profitability
Zlepšovanie štruktúry databázy klientely tak, aby vyhovovala potrebám obchodných a marketingových aktivít
Spoluzodpovednosť za definíciu klientskej segmentácie s ohľadom na schopnosť poskytovať klientom relevantné produktové ponuky pre naplnenie ich potrieb v súlade s ich životnými situáciami
Zodpovednosť za zachytenie všetkých relevantných informácii v kľúčových bodoch životného cyklu zákazníka.
Spoluzodpovednosť za definíciu predajných príležitostí na zákazníka naprieč organizáciou
Aktívna participácia na projekte zavádzania systému riadenia vzťahov s klientami (CRM) v expertnej roli v stanovenom čase a rozsahu
Spolupráca s inými organizačnými jednotkami spoločnosti pre efektívne fungovanie a rozvoj CRM
Dohliadanie nad priamou komunikáciou so zákazníkmi prostredníctvom CRM
Návrhy stratégii na zvyšovanie hodnoty klienta a zabezpečenie primeranej profitability
Zlepšovanie štruktúry databázy klientely tak, aby vyhovovala potrebám obchodných a marketingových aktivít
Zamestnanecké výhody, benefity
Zaujímavá práca vo finančne silnej poisťovacej spoločnosti
Stabilné zamestnanie
Príjemné pracovné prostredie - moderné priestory a technické vybavenie
Pružný pracovný čas
Zamestnanecké benefity - plne hradené stravné lístky, príspevok do III. piliera, variabilné odmeny, odmeny pri pracovnom jubileu, teambuildingy, zľavy na produkty (vlastné aj partnerských spoločností)
Stabilné zamestnanie
Príjemné pracovné prostredie - moderné priestory a technické vybavenie
Pružný pracovný čas
Zamestnanecké benefity - plne hradené stravné lístky, príspevok do III. piliera, variabilné odmeny, odmeny pri pracovnom jubileu, teambuildingy, zľavy na produkty (vlastné aj partnerských spoločností)
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície. Všetky informácie o spracúvaní osobných údajov nájdete na https://www.koop.sk/o-nas/kariera.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Znalosť konceptov a procesov riadenia vzťahov so zákazníkmi a starostlivosti o klientov
Praktická skúsenosť s dátovými analýzami, dataminingom a tvorbou reportov
Skúsenosť s konceptami riadenia vzťahov so zákazníkmi cez obchodné siete a alternatívne distribučné kanály
Znalosť nástrojov MS Office (Excel, Word, Powerpoint) na veľmi dobrej úrovni
Znalosť Microsoft Dynamics CRM na základnej úrovni výhodou
Prax v poisťovacej/finančnej inštitúcii výhodou
Praktická skúsenosť s dátovými analýzami, dataminingom a tvorbou reportov
Skúsenosť s konceptami riadenia vzťahov so zákazníkmi cez obchodné siete a alternatívne distribučné kanály
Znalosť nástrojov MS Office (Excel, Word, Powerpoint) na veľmi dobrej úrovni
Znalosť Microsoft Dynamics CRM na základnej úrovni výhodou
Prax v poisťovacej/finančnej inštitúcii výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme silná úspešná poisťovacia spoločnosť, s dlhoročnou tradíciou na slovenskom poistnom trhu, člen významnej európskej poisťovacej skupiny Vienna Insurance Group. KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group ponúka občanom, fyzickým a právnickým osobám viac ako 100 produktov životného a neživotného poistenia v široko rozvinutej obchodnej sieti agentúr, kancelárií a obchodných miest. Všetky ponúkané produkty a ich všeobecné poistné podmienky zodpovedajú európskemu štandardu.
Kontakt
ID: 3251510
Dátum zverejnenia: 21.12.2021
2021-12-21
lokalita: Bratislava Pozícia: CRM špecialista, Obchodný analytik, Špecialista marketingových analýz, Špecialista reportingu, Štatistik Spoločnosť: KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac