HR Manažér/Vedúci personálneho oddelenia

KONŠTRUKTA - TireTech, s. r. o.

Miesto práce
K výstavisku, Trenčín-Kubrá
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiac1700,- EUR brutto - nástupná mzda môže byť výrazne vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, požadovaná prax, osobnostné predpoklady)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

HR Manažér je súčasťou rozšíreného manažmentu v priamej riadiacej pôsobnosti generálneho riaditeľa (GR) a.s.. HR Manažér vedie systém riadenia ľudských zdrojov v personálnej i mzdovej oblasti v súlade s internými predpismi a certifikáciou ISO. Je zodpovedný za neustále zlepšovanie zverených procesov i identifikáciu a sledovanie KPI. HR Manažér komunikuje s TOP manažmentom spoločnosti o potrebách jednotlivých úsekov a oddelení.

Hlavné úlohy a zodpovednosti
- zodpovedá za prípravu strategických plánov a súvisiacich dokumentov v oblasti ĽZ
- zodpovedá za plnenie strategických cieľov vyplývajúce zo schválenej stratégie spoločnosti
- zodpovedá za plnenie súhrnného plánu a riadi sa pokynmi GR a predstavenstva a.s.
- zodpovedá za personálne zabezpečenie fungovania spoločnosti, efektívne využívanie majetku spoločnosti, za dodržiavanie nastaveného systému manažérstva kvality a BOZP v zverenej oblasti
- koordinuje a sumarizuje prípravu podkladov, formu a ich kvalitu do predstavenstva spoločnosti a Rady riaditeľov
- aktívne a zúčastňuje a svedomito vykonáva povinnosti vyplývajúce z členstva v podnikových komisiách a projektových tímoch
- zodpovedá za vedenie, aktualizáciu a uchovávanie komplexnej agendy zamestnancov, za HR Marketing a povinnosti vyplývajúce z Kolektívneho vyjednávania
- spolupracuje s vedením na aktualizácii a realizácii programu starostlivosti o kľúčových zamestnancov a príprave personálnych rezerv
- kompletne zastrešuje agendu zdravotnej starostlivosti, vzdelávania a hodnotenia zamestnancov
- zodpovedá za komunikáciu so školami a zabezpečuje fungovanie spolupráce
- zodpovedá za sledovanie najnovších trendov, zákonov, vyhlášok v oblasti prác vyplývajúcich z popisu pracovnej funkcie a ich aplikáciu v a.s.
- spolupracuje pri projektoch získaných z prostriedkov fondov EÚ, APVV a plní ďalšie úlohy súvisiace s vyššie uvedeným podľa dispozície GR (napr. podniková kontrola, celofiremné akcie a pod.)
- priamo riadi 2 zamestnancov oddelenia a nepriamo externú mzdovú účtáreň

Zamestnanecké výhody, benefity

- výrazná možnosť sebarealizácie
- ďalšie finančné (pohyblivá zložka mzdy, odmeny...) i nefinančné benefity (pružná pracovná doba, firemné akcie pre zamestnancov...)
- možnosť ďalšieho vzdelávania a odborného rastu
- práca v stabilnej dlhodobo pôsobiacej spoločnosti na svetovom trhu
- doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom zamestnávateľa
- možnosť využívania cudzieho jazyka a cestovania

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za Váš záujem pracovať pre našu spoločnosť, kontaktovať však budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí zodpovedajú požiadavkám na túto pozíciu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

VŠ humanitného zamerania (personálny manažment, psychológia a pod.)

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Expert
Mzdové účtovníctvo - Základy
Personalistika - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• 5+ rokov skúsenosti v riadení ľudských zdrojov vo výrobnej spoločnosti, celková prax min. 10 rokov
• Skúsenosti s organizáciou so zameraním na meranie KPI
• Výborná znalosť pracovno-právnej oblasti a legislatívy
• Skúsenosť s koordináciou realizácie plánov a aktivít v maticovo riadenej organizácií

• Schopnosť práce pod tlakom
• Schopnosť samostatného výkonu práce
• Výborne komunikačné a interpersonálne zručnosti
• Vysoká úroveň zmyslu pre urgenciu a zodpovednosť
• Vysoký stupeň osobnej integrity a osobnej etiky
• Tímový hráč, schopný budovania a udržiavania dobrých pracovných vzťahov, schopný pozitívne vplývať na všetky úrovne organizácie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

KONŠTRUKTA - TireTech, s. r. o. stabilná proexportne orientovaná, celosvetovo uznávaná spoločnosť s 30 - ročnou tradíciou v podnikaní.
Pôsobíme na medzinárodnom trhu ako dodávateľ strojného zariadenia pre výrobu automobilových plášťov so špecializáciou na prípravu polotovarov pre výrobu plášťov.
Zabezpečujeme vývoj, výrobu, dodávky a montáž kompletných výrobných zariadení a technologických liniek na všetky svetové kontinenty. Naše vytlačovacie, strihacie linky a linky pre špirálové nanášanie profilov sme namontovali vo viac ako 70 závodoch v 32 krajinách sveta.
Naša výrobná dielňa je vybavená najnovšími strojmi pre spracovanie CNC technológie a skúsený montážny tím je neoddeliteľnou súčasťou realizácie úspešných projektov, na ktoré sme patrične hrdí.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
ID: 3838938  Dátum zverejnenia: 2.1.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac