Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/manažér hotela
Kongregácia sestier Najsvätejšieho Spasiteľa, Slovenská provincia
Miesto práce
Jakubovo nám. č. 5, Bratislava
Jakubovo nám. č. 5, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• spoluzodpovednosť za komplexný rozvoj a riadenie hotelového zariadenia v historickej budove ( areál kláštora) s modernými prvkami v centre Bratislavy
• za finančné výsledky a vyťaženie kapacít, vyhodnocuje náklady a efektívnosť všetkých služieb ubytovacieho zariadenia
• za prípravu a plnenie obchodného, investičného a finančného plánu a podieľanie sa na ich tvorbe
• za pripravenosť za poskytovanie služieb a za dodržiavanie príslušných právnych noriem a predpisov
• za zabezpečenie dostatočného množstva kvalifikovaných zamestnancov
• za vedenie a koordináciu tímu
• aktívna práca s rezervačnými portálmi typu Booking.com a pod.
• aktívna práca s hotelovým programom Horec
• účasť na výbere a schvaľovaní prijímania nových pracovníkov, rozhodovanie o rozviazaní pracovného pomeru
• dohľad nad prevádzkou, tvorba a kontrola denných hlásení a mesačných výkazov hospodárenia
• dohľad nad spokojnosťou hostí, nad dodržiavaním kvality poskytovaných služieb
• kontrola všetkých úsekov, prevádzok a stredísk (úsek recepcie, stravovania, ubytovania, konferencie)
• účasť na výstavách, stretnutiach
• zabezpečovanie PR, obchodné a marketingové aktivity
• spolupráca na vytváraní obchodných stratégií a ich uvedenie do praxe
• za finančné výsledky a vyťaženie kapacít, vyhodnocuje náklady a efektívnosť všetkých služieb ubytovacieho zariadenia
• za prípravu a plnenie obchodného, investičného a finančného plánu a podieľanie sa na ich tvorbe
• za pripravenosť za poskytovanie služieb a za dodržiavanie príslušných právnych noriem a predpisov
• za zabezpečenie dostatočného množstva kvalifikovaných zamestnancov
• za vedenie a koordináciu tímu
• aktívna práca s rezervačnými portálmi typu Booking.com a pod.
• aktívna práca s hotelovým programom Horec
• účasť na výbere a schvaľovaní prijímania nových pracovníkov, rozhodovanie o rozviazaní pracovného pomeru
• dohľad nad prevádzkou, tvorba a kontrola denných hlásení a mesačných výkazov hospodárenia
• dohľad nad spokojnosťou hostí, nad dodržiavaním kvality poskytovaných služieb
• kontrola všetkých úsekov, prevádzok a stredísk (úsek recepcie, stravovania, ubytovania, konferencie)
• účasť na výstavách, stretnutiach
• zabezpečovanie PR, obchodné a marketingové aktivity
• spolupráca na vytváraní obchodných stratégií a ich uvedenie do praxe
Zamestnanecké výhody, benefity
• samostatná a zodpovedná práca
• zodpovedajúce finančné ohodnotenie
• pracovné prostredie – tiché, pokojné, nové, zrekonštruované
• výhodná poloha – dobré spojenie
• možnosť parkovania
• zodpovedajúce finančné ohodnotenie
• pracovné prostredie – tiché, pokojné, nové, zrekonštruované
• výhodná poloha – dobré spojenie
• možnosť parkovania
Informácie o výberovom konaní
Prosím, zasielajte životopisy na uvedenú mailovú adresu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
cestovný ruch, manažment hotelov a cestovných kancelárií a príbuzných odborov
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Pokladňa - Základy
Fakturácia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Personalistika - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Fakturácia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Personalistika - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• ideálne 3-5 ročná prax v hotelierstve alebo v iných príbuzných odvetviach
• schopnosť viesť a motivovať tím podriadených
• riadiace a obchodné zručnosti
• príjemné vystupovanie a komunikatívnosť, zodpovednosť a flexibilita
• odolnosť voči stresu
• schopnosť viesť a motivovať tím podriadených
• riadiace a obchodné zručnosti
• príjemné vystupovanie a komunikatívnosť, zodpovednosť a flexibilita
• odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Centrum Salvator - ubytovacie, stravovacie, konferenčné duchovné centrum so sídlom v centre Starého Mesta v Bratislave.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2829277
Dátum zverejnenia: 28.11.2016
2016-11-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Manažér hotela Spoločnosť: Kongregácia sestier Najsvätejšieho Spasiteľa, Slovenská provincia
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou