Logo Konecta Slovakia s. r. o.

Telefonista v callcentre: predajná linka mobilného operátora

Konecta Slovakia s. r. o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.8.2025
Mzdové podmienky (brutto)
1 150 - 1 650 EUR/mesiacTvoj fixný plat bude vo výške 1 150 EUR. A to nie je všetko – čakajú ťa aj bonusy za predaje vo výške 200 EUR! Nováčikovia dostanú extra bonus za ukážkovú dochádzku do výšky 300 EUR. Znie to zaujímavo? Pridaj sa k nám!

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme špecialistov na predajnú zákaznícku linku. Staň sa súčasťou tímu, kde je dôležitá spokojnosť zákazníkov a príjemná pracovná atmosféra!

Rád/a komunikuješ a teší ťa, keď dokážeš vyriešiť veci od A až po Z? Ponuka a predaj služieb sú pre Teba prirodzené a práca s počítačom je pre Teba hračka? Ak áno, hľadáme práve Teba! Pridaj sa k nám a využívaj svoje komunikačné a predajné schopnosti naplno!

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Získaj príležitosť pracovať v medzinárodnej spoločnosti s globálnym dosahom! Staň sa súčasťou tímu, ktorý kladie dôraz na work-life balance a podporuje športové a relaxačné aktivity prostredníctvom aplikácie UpBalansea.

  • Navyše, zarob si 400 eur za odporučenie nového kolegu a získaj bonusy za plnenie KPIs. Paušál ťa bude stáť len 5 eur mesačne a teambuildingové aktivity posilnia tímového ducha. Súťaže o atraktívne vecné alebo finančné ceny sú skvelou motiváciou!

  • Nováčikovský bonus 
    300 EUR za 3 mesiace, rozdelené na:
    ​150 EUR za 130 odpracovaných hodín
    ​100 EUR za 250 odpracovaných hodín
    ​50 EUR za 450 odpracovaných hodín​

  • Kariérny rast- začni ako agent, postúp na mentora a možno aj na supervízora. 

Informácie o výberovom konaní

Pohovor vybraných uchádzačov prebehne online. Termín bude upresnený telefonicky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Bez požiadavky na konkrétny odbor vzdelania

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Práca s počítačom - Mierne pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Príjemné vystupovanie - Pokročilý
Orientácia na zákazníka - Pokročilý
Empatia - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Prax z callcentra, priameho predaja konečnému zákazníkovi, prípade práca pre mobilného operátora.

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme nového kolegu, ktorý:

  • Je komunikatívny a dokáže nadchnúť ostatných pre dobrú vec.
  • Nebojí sa ísť za svojimi cieľmi a ponúknuť zákazníkom riešenie šité na mieru.
  • Vie pracovať s PC a zvláda základné úlohy bez ťažkostí.
  • Má skúsenosti so zákazníckou linkou.
  • Je optimistický a má vždy úsmev na tvári – u nás sa radi obklopujeme pozitívnymi ľuďmi!
  • Ak sa v tomto opise vidíš, radi ťa privítame v našom tíme!

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Konecta Group je medzinárodné zákaznícke centrum pôsobiace v rôznych končinách sveta, od novembra 2022 aj na Slovensku, v Banskej Bystrici.

Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telesales, back office, B2B a B2C marketing a s tým súvisiace rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov zabezpečujeme maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom.

Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom, aby im poskytli dôležité informácie a zákazníckú starostlivosť. Pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.

V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. Od októbra 2023 pribudla tiež pasívna linka spojená s predajom pre českého mobilného operátora Vodafone, v júni 2024 rôzne menšie projekty pre nových klientov. V metropole stredného Slovenska postupne rozširujeme naše aktivity a doplňujeme tak stále nové kapitoly nášho úspešného medzinárodného príbehu.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Michaela Pitschmann
E-mail: poslať životopis
ID: 5107418  Dátum zverejnenia: 26.6.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 150 EUR/mesiac