
Telefonista v callcentre: predajná linka mobilného operátora
Konecta Slovakia s. r. o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.8.2025
1.8.2025
Mzdové podmienky (brutto)
1 150 - 1 650 EUR/mesiacTvoj fixný plat bude vo výške 1 150 EUR. A to nie je všetko – čakajú ťa aj bonusy za predaje vo výške 200 EUR! Nováčikovia dostanú extra bonus za ukážkovú dochádzku do výšky 300 EUR. Znie to zaujímavo? Pridaj sa k nám!
1 150 - 1 650 EUR/mesiacTvoj fixný plat bude vo výške 1 150 EUR. A to nie je všetko – čakajú ťa aj bonusy za predaje vo výške 200 EUR! Nováčikovia dostanú extra bonus za ukážkovú dochádzku do výšky 300 EUR. Znie to zaujímavo? Pridaj sa k nám!
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme špecialistov na predajnú zákaznícku linku. Staň sa súčasťou tímu, kde je dôležitá spokojnosť zákazníkov a príjemná pracovná atmosféra!
Rád/a komunikuješ a teší ťa, keď dokážeš vyriešiť veci od A až po Z? Ponuka a predaj služieb sú pre Teba prirodzené a práca s počítačom je pre Teba hračka? Ak áno, hľadáme práve Teba! Pridaj sa k nám a využívaj svoje komunikačné a predajné schopnosti naplno!
Zamestnanecké výhody, benefity
- Získaj príležitosť pracovať v medzinárodnej spoločnosti s globálnym dosahom! Staň sa súčasťou tímu, ktorý kladie dôraz na work-life balance a podporuje športové a relaxačné aktivity prostredníctvom aplikácie UpBalansea.
- Navyše, zarob si 400 eur za odporučenie nového kolegu a získaj bonusy za plnenie KPIs. Paušál ťa bude stáť len 5 eur mesačne a teambuildingové aktivity posilnia tímového ducha. Súťaže o atraktívne vecné alebo finančné ceny sú skvelou motiváciou!
- Nováčikovský bonus
300 EUR za 3 mesiace, rozdelené na:
150 EUR za 130 odpracovaných hodín
100 EUR za 250 odpracovaných hodín
50 EUR za 450 odpracovaných hodín - Kariérny rast- začni ako agent, postúp na mentora a možno aj na supervízora.
Informácie o výberovom konaní
Pohovor vybraných uchádzačov prebehne online. Termín bude upresnený telefonicky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Bez požiadavky na konkrétny odbor vzdelania
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Mierne pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Príjemné vystupovanie - Pokročilý
Orientácia na zákazníka - Pokročilý
Empatia - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Príjemné vystupovanie - Pokročilý
Orientácia na zákazníka - Pokročilý
Empatia - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Prax z callcentra, priameho predaja konečnému zákazníkovi, prípade práca pre mobilného operátora.
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme nového kolegu, ktorý:
- Je komunikatívny a dokáže nadchnúť ostatných pre dobrú vec.
- Nebojí sa ísť za svojimi cieľmi a ponúknuť zákazníkom riešenie šité na mieru.
- Vie pracovať s PC a zvláda základné úlohy bez ťažkostí.
- Má skúsenosti so zákazníckou linkou.
- Je optimistický a má vždy úsmev na tvári – u nás sa radi obklopujeme pozitívnymi ľuďmi!
- Ak sa v tomto opise vidíš, radi ťa privítame v našom tíme!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Konecta Group je medzinárodné zákaznícke centrum pôsobiace v rôznych končinách sveta, od novembra 2022 aj na Slovensku, v Banskej Bystrici.
Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telesales, back office, B2B a B2C marketing a s tým súvisiace rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov zabezpečujeme maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom.
Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom, aby im poskytli dôležité informácie a zákazníckú starostlivosť. Pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.
V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. Od októbra 2023 pribudla tiež pasívna linka spojená s predajom pre českého mobilného operátora Vodafone, v júni 2024 rôzne menšie projekty pre nových klientov. V metropole stredného Slovenska postupne rozširujeme naše aktivity a doplňujeme tak stále nové kapitoly nášho úspešného medzinárodného príbehu.
Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telesales, back office, B2B a B2C marketing a s tým súvisiace rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov zabezpečujeme maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom.
Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom, aby im poskytli dôležité informácie a zákazníckú starostlivosť. Pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.
V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. Od októbra 2023 pribudla tiež pasívna linka spojená s predajom pre českého mobilného operátora Vodafone, v júni 2024 rôzne menšie projekty pre nových klientov. V metropole stredného Slovenska postupne rozširujeme naše aktivity a doplňujeme tak stále nové kapitoly nášho úspešného medzinárodného príbehu.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
ID: 5107418
Dátum zverejnenia: 26.6.2025
2025-06-26
lokalita: Práca z domu Pozícia: Asistent, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: Konecta Slovakia s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 150 EUR/mesiac