Pracuj s nami pre Orange ako predajca na telefóne!
Reagujte bez životopisu
Pracuj s nami pre Orange ako predajca na telefóne!
Konecta Slovakia s. r. o.
Miesto práce Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru plný úväzok
Termín nástupu 1.8.2025
Mzdové podmienky (brutto) 1 150 - 1 650 EUR/mesiacTvoj fixný plat bude vo výške 1 150 EUR. A to nie je všetko – čakajú ťa aj bonusy za predaje vo výške 200 EUR! Nováčikovia dostanú extra bonus za ukážkovú dochádzku do výšky 300 EUR. Znie to zaujímavo? Pridaj sa k nám!
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Koho hľadáme?
Predajca, rečník a tak trochu aj psychológ. Hľadáme kolegov, ktorých neodradí ani klient, ktorý práve nemá svoj deň. A práve Ty mu ho môžeš zlepšiť. Sme obchodným partnerom spoločnosti Orange, ktorá je vedúcou telekomunikačnou spoločnosťou a najväčším mobilným operátorom na Slovensku. Pracuj s nami pre Orange Slovensko!
Každý potrebuje internet, paušál s telefónom a niektorí aj telku. A kto ho nepotrebuje, tak o tom ešte len nevie. :)
Buď Ten alebo Tá, kto tieto služby ponúkne, predá a sám pre seba z toho získa lákavý bonus.
Čo Ťa u nás čaká?
Telefonovanie na aktívnej linke (databázu poskytneme).
Oslovenie existujúcich zákazníkov - predajom lepšej služby im môžeš pomôcť.
Základnú prácu na počítači je nutné ovládať, v systémoch sa zorientuješ na školení.
Všetko z priestorov krásnej pobočky = 80% home office po 6 mesiacoch.
Prevádzka linky medzi 8:00 a 19:00, od pondelka do piatku.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame?
Fix 1150 € + 200€ bonus za plnenie KPIs.
Nováčikovský bonus! Za istý počet odpracovaných hodín dostaneš bonus k výplate do výšky 300 EUR. Len tak!
Zmluva na jeden rok a plný úväzok, ktorú po vzájomnej spokojnosti radi predĺžime.
Home office - po šiestich mesiacoch môžeš pracovať 80% z domu. Predtým Ťa ale musíme poriadne zaškoliť.
Benefity – lacnejší paušál, UpBalanseu a veľa zábavy na pobočke počas ambasádorských dní.
Kariérny rast - začni ako agent, postúp na mentora a možno aj na supervízora.
Informácie o výberovom konaní
Pohovor vhodných kandidátov prebehne online, neskôr aj osobne na pobočke v Banskej Bystrici.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Bez požiadavky na konkrétny odbor vzdelania
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Mierne pokročilý Komunikačné schopnosti - Pokročilý Príjemné vystupovanie - Pokročilý Orientácia na zákazníka - Pokročilý Empatia - Pokročilý Predajné zručnosti - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Prax nie je podmienkou, všetko Ťa naučíme!
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo čakáme od Teba?
✅ Si v pohode s tým, telefonovať existujúcim zákazníkom.
✅ Dokážeš hovoriť s ľuďmi ako človek, nie ako robot.
✅ Zvládneš sa orientovať na PC.
✅ Úsmev = základ (aj cez slúchadlo je poznať).
✅ Slovenčina je pre Teba brnkačka.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Konecta Group je medzinárodné zákaznícke centrum pôsobiace v rôznych končinách sveta, od novembra 2022 aj na Slovensku, v Banskej Bystrici.
Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telesales, back office, B2B a B2C marketing a s tým súvisiace rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov zabezpečujeme maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom.
Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom, aby im poskytli dôležité informácie a zákazníckú starostlivosť. Pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.
V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. Od októbra 2023 pribudla tiež pasívna linka spojená s predajom pre českého mobilného operátora Vodafone, v júni 2024 rôzne menšie projekty pre nových klientov. V metropole stredného Slovenska postupne rozširujeme naše aktivity a doplňujeme tak stále nové kapitoly nášho úspešného medzinárodného príbehu.