Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Tímlíder pre rakúsku IQOS linku s nemčinou
Konecta Slovakia s. r. o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
06.01.2025
06.01.2025
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 - 2 100 EUR/mesiacK základnej mzde prináležia bonusy - variabilná zložka v závislosti od plnenia stanovených ukazovateľov (KPIs).
1 700 - 2 100 EUR/mesiacK základnej mzde prináležia bonusy - variabilná zložka v závislosti od plnenia stanovených ukazovateľov (KPIs).
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
„SVET BEZ DYMU!“ – to je vízia, ktorá nás spája bez ohľadu na to, či IQOS užívame alebo nie. Pridaj sa k nám a buď súčasťou tejto pozitívnej zmeny ako tímlíder pre prichádzajúcu zákaznícku linku.
Čo bude tvojou úlohou?
- Vedieš a motivuješ tím IQOS špecialistov na zákazníckej linke zameranej poskytovanie informácií a podporu zákazníkov.
- Hodnotíš prácu jednotlivých telefonických operátorov, pomáhaš im dosahovať výborné výsledky, poskytuješ im spätnú väzbu a podporuješ ich nesustály rozvoj.
- Pomáhaš agentom riešiť rôzne bežné aj mimoriadne situácie na linke zameranej na starostlivosť a zákaznícku podporu užívateľov IQOSu.
- Analyzuješ dáta a pripravuješ rôzne reporty o výkonoch svojho tímu.
- Spolupracuješ s personálnym a tréningovýmoddelením pri výbere a školení nováčikov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Home office: po 3-týždňovom školení v Brne a vo Viedni pracuješ z domu. Na pobočku chodíš raz do mesiaca z dôvodu osobných stretnutí členov svojho tímu.
- Benefitná karta, ktorú môžeš využiť v rôznych prevádzkach (drogérie, lekárne, pobyty, elektro a ďalšie).
- Aplikácia UpBalansea na športové a relaxačné aktivity.
- Odmena 400 eur za odporučenie nového kolegu.
- Ponuka osobného rozvoja - manažérske kurzy, jazykové kurzy a iné.
- Teambuildingové aktivity (súťaž o najkrajšiu Halloween masku, vianočný večierok, letná grilovačka a ďalšie).
- Výhodný zamestnanecký paušál (neobmedzené volania, sms a 10 GB dát).
- Interné súťaže o vecné ceny alebo finančné prostriedky na benefitku.
- Aktívne podporujeme zamestnancov so zdravotným alebo iným znevýhodnením.
Informácie o výberovom konaní
Prosíme o zasielanie životopisov v slovenskom aj nemeckom jazyku. Ďakujeme!
Výberový proces pozostáva z viacerých kôl. Vybraných uchádzačov pozveme na on-line pohovory.
Výberový proces pozostáva z viacerých kôl. Vybraných uchádzačov pozveme na on-line pohovory.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Bez požiadavky na konkrétny odbor vzdelania
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Orientácia na zákazníka - Expert
Vedenie tímu - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Analytické myslenie - Pokročilý
Organizačná schopnosť - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Orientácia na zákazníka - Expert
Vedenie tímu - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Analytické myslenie - Pokročilý
Organizačná schopnosť - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Vedenie tímu, starostlivosť o zákazníka, prax v call centre
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Dar motivovať a viesť ľudí, nadchnúť ich pre spoločný cieľ.
- Sebavedomie pri telefonickej komunikácii so zákazníkmi a samostatnosť v konaní.
- Obchodný duch, chuť učiť sa nové veci a odovzdávať know-how členom svojho tímu.
- Odhodlanie stále sa zlepšovať a otvorená myseľ pri riešení ad-hoc požiadaviek.
- Proaktívny prístup k práci a radosť z nových výziev.
- Plynulá znalosť nemčiny a angličtiny sú podmienkou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Konecta Group je medzinárodné zákaznícke centrum pôsobiace v rôznych končinách sveta, od novembra 2022 aj na Slovensku, v Banskej Bystrici.
Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telesales, back office, B2B a B2C marketing a s tým súvisiace rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov zabezpečujeme maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom.
Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom, aby im poskytli dôležité informácie a zákazníckú starostlivosť. Pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.
V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. Od októbra 2023 pribudla tiež pasívna linka spojená s predajom pre českého mobilného operátora Vodafone, v júni 2024 rôzne menšie projekty pre nových klientov. V metropole stredného Slovenska postupne rozširujeme naše aktivity a doplňujeme tak stále nové kapitoly nášho úspešného medzinárodného príbehu.
Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telesales, back office, B2B a B2C marketing a s tým súvisiace rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov zabezpečujeme maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom.
Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom, aby im poskytli dôležité informácie a zákazníckú starostlivosť. Pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.
V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. Od októbra 2023 pribudla tiež pasívna linka spojená s predajom pre českého mobilného operátora Vodafone, v júni 2024 rôzne menšie projekty pre nových klientov. V metropole stredného Slovenska postupne rozširujeme naše aktivity a doplňujeme tak stále nové kapitoly nášho úspešného medzinárodného príbehu.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4970138
Dátum zverejnenia: 28.11.2024
2024-11-28
lokalita: Práca z domu Pozícia: Klientský pracovník, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Team leader, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: Konecta Slovakia s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac