Tímlíder pre rakúsku IQOS linku s nemčinou

Konecta Slovakia s. r. o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
06.01.2025
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 - 2 100 EUR/mesiacK základnej mzde prináležia bonusy - variabilná zložka v závislosti od plnenia stanovených ukazovateľov (KPIs).

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

„SVET BEZ DYMU!“ – to je  vízia, ktorá nás spája bez ohľadu na to, či IQOS užívame alebo nie. Pridaj sa k nám a buď súčasťou tejto pozitívnej zmeny ako tímlíder pre prichádzajúcu zákaznícku linku.

Čo bude tvojou úlohou?

  1. Vedieš a motivuješ tím IQOS špecialistov na zákazníckej linke zameranej poskytovanie informácií a podporu zákazníkov.
  2. Hodnotíš prácu jednotlivých telefonických operátorov, pomáhaš im dosahovať výborné výsledky, poskytuješ im spätnú väzbu a podporuješ ich nesustály rozvoj.
  3. Pomáhaš agentom riešiť rôzne bežné aj mimoriadne situácie na linke zameranej na starostlivosť a zákaznícku podporu užívateľov IQOSu.
  4. Analyzuješ dáta a pripravuješ rôzne reporty o výkonoch svojho tímu.
  5. Spolupracuješ s personálnym a tréningovýmoddelením pri výbere a školení nováčikov.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Home office: po 3-týždňovom školení v Brne a vo Viedni pracuješ z domu. Na pobočku chodíš raz do mesiaca z dôvodu osobných stretnutí členov svojho tímu.
  • Benefitná karta, ktorú môžeš využiť v rôznych prevádzkach (drogérie, lekárne, pobyty, elektro a ďalšie).
  • Aplikácia UpBalansea na športové a relaxačné aktivity.
  • Odmena 400 eur za odporučenie nového kolegu.
  • Ponuka osobného rozvoja - manažérske kurzy, jazykové kurzy a iné.
  • Teambuildingové aktivity (súťaž o najkrajšiu Halloween masku, vianočný večierok, letná grilovačka a ďalšie).
  • Výhodný zamestnanecký paušál (neobmedzené volania, sms a 10 GB dát).
  • Interné súťaže o vecné ceny alebo finančné prostriedky na benefitku.
  • Aktívne podporujeme zamestnancov so zdravotným alebo iným znevýhodnením.

Informácie o výberovom konaní

Prosíme o zasielanie životopisov v slovenskom aj nemeckom jazyku. Ďakujeme!

Výberový proces pozostáva z viacerých kôl. Vybraných uchádzačov pozveme na on-line pohovory.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Bez požiadavky na konkrétny odbor vzdelania

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Práca s počítačom - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Orientácia na zákazníka - Expert
Vedenie tímu - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Analytické myslenie - Pokročilý
Organizačná schopnosť - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Vedenie tímu, starostlivosť o zákazníka, prax v call centre

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Dar motivovať a viesť ľudí, nadchnúť ich pre spoločný cieľ.
  • Sebavedomie pri telefonickej komunikácii so zákazníkmi a samostatnosť v konaní.
  • Obchodný duch, chuť učiť sa nové veci a odovzdávať know-how členom svojho tímu.
  • Odhodlanie stále sa zlepšovať a otvorená myseľ pri riešení ad-hoc požiadaviek.
  • Proaktívny prístup k práci a radosť z nových výziev.
  • Plynulá znalosť nemčiny a angličtiny sú podmienkou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Konecta Group je medzinárodné zákaznícke centrum pôsobiace v rôznych končinách sveta, od novembra 2022 aj na Slovensku, v Banskej Bystrici.

Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telesales, back office, B2B a B2C marketing a s tým súvisiace rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov zabezpečujeme maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom.

Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom, aby im poskytli dôležité informácie a zákazníckú starostlivosť. Pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.

V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. Od októbra 2023 pribudla tiež pasívna linka spojená s predajom pre českého mobilného operátora Vodafone, v júni 2024 rôzne menšie projekty pre nových klientov. V metropole stredného Slovenska postupne rozširujeme naše aktivity a doplňujeme tak stále nové kapitoly nášho úspešného medzinárodného príbehu.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 4970138  Dátum zverejnenia: 28.11.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac