Špecialista prichádzajúcej linky s možnosťou práce z domu
Konecta Slovakia s. r. o.
Partizánska cesta, Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok, skrátený úväzok
08.07.2024
1 120 - 2 000 EUR/mesiacFixná mzda počas skúšobnej doby je vo výške 1120 eur, ďalej ju už máš v rukách Ty a pohybuje sa od 950 až do 1240 eur. Bonusy sú neobmedzené, v úspešný mesiac si môžeš zarobiť na bonusoch aj tisícku.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vždy Ťa zaujímal SVET MOBILNÝCH OPERÁTOROV? V komunikácii si doma a nezľakneš sa práce v rôznych informačných systémoch? Máš obchodného ducha a trúfaš si odhadnúť, čo by sa zákazníkovi mohlo k súčasnému balíčku ešte hodiť?
Tak pracuj ako asistent zákazníckej podpory na prichádzajúcej linke Vodafone!
Telefonáty na linke Vodafone, pre nášho českého klienta, pozostávajú z dvoch hlavných častí:
- Na linku volá zákazník s nejakou otázkou, problémom, požiadavkou. Napríklad potrebuje vyriešiť problém s internetom, platbu za faktúru alebo aktivovať roaming. Po dôkladnom školení si pripravený zodpovedať takmer každú otázku. :-)
- Po vyriešení problému zákazníka plynule prejdeš do ponukovej / predajnej fázy a zvýšiš tak nielen zákazníkovu hodnotu, ale aj svoje bonusy.
Linka funguje od pondelka do nedele od 6:00 do 22:00 hod. Nočné sa toho času zo Slovenska nerobia. Okrajové zmeny budeš mať výnimočne, väčšinou chodíš do práce na 8:00 alebo 11:30 hod.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Môžeš sa tešiť na zaujímavý fixný plat a motivačné bonusové ohodnotenie.
- Poskytneme Ti podporu v osobnom raste a rozvoji. V prípade dočasných neúspechov v predaji nezostaneš sám, povzbudíme Ťa a poradíme Ti, ako na to.
- Budeš pracovať s kvalitnou technikou v príjemnom a modernom pracovnom prostredí komplexu Interpolis neďaleko historického centra Banskej Bystrice.
- Po skúšobnej dobe môžeš robiť dva dni týždenne z domu.
- Pravidelne Ti pripravíme rôzne firemné akcie, súťaže a pohybové aktivity.
- Poskytneme Ti paušál (neobmedzené volania, sms a 10GB dát) za symbolických 5 eur.
- Up Déjeuner benefitka Ti pomôže sporiť na niečo, po čom dlhšie túžiš, či už na novú práčku alebo letnú dovolenku. Časť bonusovej mzdy môžeš mať vďaka karte k dispozícii v čistom.
- Relaxuj a cvič denne s UpBalanseou.
- Získaj bonus za odporučenie nového kolegu vo výške 400 eur.
Informácie o výberovom konaní
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Empatia - Mierne pokročilý
Orientácia na zákazníka - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Nehľadáme "hotového" agenta, práve naopak. Sme pripravení naučiť Ťa všetko a pripraviť Ti čo najlepší štart do Tvojej budúcej kariéry.
Čo potrebujeme, je, aby si sa chcel zlepšovať a učiť nové veci.
Keďže linka funguje aj cez sviatky a víkendy, hľadáme časovo flexibilných uchádzačov. Ale, samozrejme, vieme sa dohodnúť. Keď budeš mať napríklad dlhoplánovanú "žúrku" alebo vyšetrenie u doktora, smenu Ti preložíme. :-)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telesales, back office, B2B a B2C marketing a s tým súvisiace rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov zabezpečujeme maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom.
Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom, aby im poskytli dôležité informácie a zákazníckú starostlivosť. Pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.
V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. Od októbra 2023 pribudla tiež pasívna linka spojená s predajom pre českého mobilného operátora Vodafone. V metropole stredného Slovenska plánujeme písať ďalšiu kapitolu svojho úspešného príbehu. Naším cieľom je v blízkej budúcnosti získať na slovenskom trhu aj ďalších klientov a stále rozširovať našu zaujímavú ponuku.