Agent na zákazníckej IQOS linke
Konecta Slovakia s. r. o.
Partizánska cesta 3, Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok, skrátený úväzok
24.06.2024
927 - 1 493 EUR/mesiacZákladná nástupná mzda vo výške 927 eur je doplnená o variabilnú zložku vo výške 180 eur, ktorá závisí od dosiahnutia stanovených ukazovateľov (KPIs). Po polroku môžeš platovo porásť na 1030 + 300 eur a po roku na 1133 + 360 eur.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme komunikatívnych uchádzačov, ktorí sú radi súčasťou tímu a chcú sa pripojiť k myšlienke “Svet bez dymu”.
Tvoja rola:
- Starostlivosť o existujúcich zákazníkov a užívateľov
- Riešenie otázok, problémov a požiadaviek klientov s cieľom dosiahnuť ich maximálnu spokojnosť.
- Informovanie o novinkách, produktoch a službách IQOS klubu s cieľom zlepšiť zákaznícku skúsenosť ako aj povedomie o produktoch a značke.
- Podpora predaja výrobkov ako súčasť celkového servisu, s dôrazom na etické a zodpovedné obchodné praktiky.
PMI outboundová linka funguje od 9:00 do 18:00 hod., preto IQOS špecialisti pracujú niektoré dni od 9:00, niekedy od 9:30, s možnosťou delenej zmeny (doobeda na pracovisku, poobede doma), ktorou vychádzame v ústrety napríklad rodičom škôlkarov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť skráteného pracovného úväzku (minimálne 35 hodín za týždeň)
- Príležitosť na čiastočnú prácu z pohodlia domova (po skúšobnej dobe a na základe plnenia požadovaných výkonnostných parametrov)
- Kariérna cesta s rýchlym platovým rastom
- Benefitná karta, ktorú môžeš využiť v rôznych prevádzkach (drogérie, lekárne, pobyty, elektro a ďalšie)
- Možnosť využívať aplikáciu UpBalansea na športové a relaxačné aktivity
- Káva zdarma na pracovisku počas celého dňa
- Zaujímavá odmena za odporučenie nových kolegov
- Aktívna podpora zamestnancov so zdravotným alebo iným znevýhodnením
Informácie o výberovom konaní
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Príjemné vystupovanie - Pokročilý
Orientácia na zákazníka - Pokročilý
Empatia - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Najdôležitejšia podmienka je odvaha presvedčivo telefonicky komunikovať s našimi zákazníkmi. Obchodný duch určite naštartuje Tvoju kariéru u nás. Tiež očakávame, že máš základné počítačové zručnosti.
Ak zatiaľ nemáš skúsenosti zo zákazníckych centier, všetko potrebné Ťa naučíme. Sedemdňové školenie je vedené našou trénerkou, ktorá Ti poskytne všetky informácie potrebné na úspešné plnenie role IQOS experta.
Ak máš odvahu prejaviť svoj talent a nasadenie, tak Ťa radi privítame v našom tíme. Čakáme na Tvoje nápady, energiu a osobnosť, ktorá nás môže posunúť ďalej.
Neváhaj a pošli nám svoje CV!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telesales, back office, B2B a B2C marketing a s tým súvisiace rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov zabezpečujeme maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom.
Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom, aby im poskytli dôležité informácie a zákazníckú starostlivosť. Pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.
V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. Od októbra 2023 pribudla tiež pasívna linka spojená s predajom pre českého mobilného operátora Vodafone. V metropole stredného Slovenska plánujeme písať ďalšiu kapitolu svojho úspešného príbehu. Naším cieľom je v blízkej budúcnosti získať na slovenskom trhu aj ďalších klientov a stále rozširovať našu zaujímavú ponuku.