Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista na linke Vodafone
Konecta Slovakia s. r. o.
Partizánska cesta 3, Banská Bystrica
plný úväzok, skrátený úväzok
03.06.2024
1 075 - 2 000 EUR/mesiacPlat zahŕňa fixnú zložku - 950 eur a nováčikovský bonus 2 x po 125 eur. Výkonnostné bonusy závisia od Tvojich zručností, nasadenia a dosiahnutých výsledkov. Za víkendy a nadčasy dostaneš mzdové zvýhodnenie.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staň sa súčasťou úspešného tímu v Banskej Bystrici!
Aké úlohy ťa čakajú a aké budú tvoje povinnosti?
- Prijímanie hovorov na linkách mobilného operátora.
- Riešenie rôznych požiadaviek a otázok zákazníkov.
- Analýza potrieb zákazníkov, predstavenie a predaj doplnkových produktov a služieb.
- Neustále zdokonaľovanie znalostí a aktualizácia informácií o kompletnom portfóliu produktov a služieb mobilného operátora.
- Identifikácia a záznam informácií o zákazníkoch do informačných systémov.
Linka Vodafone je k dispozícii pre svojich zákazníkov od 6:00 do 23:00 hod. Tvoje typické pracovné zmeny budú zväčša od 8:00 do 16:30 alebo od 11:30 do 20:00. „Okrajové“ zmeny budeš mať raz, maximálne dvakrát za mesiac.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame:
Pracuj pre medzinárodnú spoločnosť s excelentnými pracovnými podmienkami v príjemnom a moderne vybavenom prostredí budovy Interpolis v Banskej Bystrici.
Rozvíjaj s našou profesionálnou podporou svoje schopnosti a skúsenosti v oblasti zákazníckych služieb.
Využi stabilnú pracovnú pozíciu s atraktívnym finančným ohodnotením a možnosťou kariérneho postupu.
Získaj finančné bonusy, vrátane nováčikovského bonusu vo výške 250 eur a bonusu za odporúčanie nového kolegu vo výške 400 eur.
Využi benefitnú kartu so širokým spektrom výhod.
S aplikáciou UpBalansea za výhodnú mesačnú sumu si zabezpeč každodenný pohyb.
Zúčastni sa zábavných teambuildingových aktivít, ponúkame Ti napríklad grilovačku na terase, ovocné dni, spoločnú turistiku, vianočný večierok či bowling.
Na pracovisku si dopraj kvalitnú kávu za symbolickú sumu.
Pomôž nám vytvárať priaznivé pracovné prostredie pre zdravotne alebo inak znevýhodnených kolegov.
Informácie o výberovom konaní
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Orientácia na zákazníka - Pokročilý
Empatia - Pokročilý
Zodpovednosť - Pokročilý
Odolnosť voči stresu - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme rozvážnu osobu s pokojným vystupovaním, aby zvládla pohotovo / pohodovo :-) obslúžiť aj zákazníkov, ktorí práve dnes nemajú dobrý deň. Máš schopnosť rýchlo reagovať na otázky klientov a urobiť im deň krajším? Ak si komunikačne zdatný, máš skúsenosti s prácou na počítači, obchodného ducha a vyhľadávaš stále nové výzvy, sme presvedčení, že si pre nás ideálny kandidát!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telesales, back office, B2B a B2C marketing a s tým súvisiace rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov zabezpečujeme maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom.
Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom, aby im poskytli dôležité informácie a zákazníckú starostlivosť. Pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.
V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. Od októbra 2023 pribudla tiež pasívna linka spojená s predajom pre českého mobilného operátora Vodafone. V metropole stredného Slovenska plánujeme písať ďalšiu kapitolu svojho úspešného príbehu. Naším cieľom je v blízkej budúcnosti získať na slovenskom trhu aj ďalších klientov a stále rozširovať našu zaujímavú ponuku.