Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Expert pre zákaznícke služby na linke Vodafone
Konecta Slovakia s. r. o.
Partizánska cesta, Partizánska cesta, Banská Bystrica
plný úväzok
06.05.2024
1 075 - 2 000 EUR/mesiacPlat zahŕňa fixnú zložku - 950 eur a nováčikovský bonus 2 x po 125 eur. Výkonnostné bonusy závisia od Tvojich zručností, nasadenia a dosiahnutých výsledkov. Za víkendy a nadčasy dostaneš mzdové zvýhodnenie.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pripoj sa k úspešnému projektu Vodafone!
Čo ťa čaká a čo budeš robiť?
- Spracovávanie prichádzajúcich hovorov na linkách mobilného operátora.
- Riešenie rozmanitých požiadaviek zákazníkov.
- Trpezlivé zodpovedanie zvedavých otázok klientov.
- Analýza potrieb zákazníkov, predstavenie a predaj doplnkových produktov a služieb.
- Neustále zdokonaľovanie znalostí a aktualizácia informácií o kompletnom portfóliu produktov a služieb mobilného operátora.
- Identifikácia a záznam informácií o zákazníkoch do informačných systémov.
Linka Vodafone je k dispozícii pre svojich zákazníkov od 6:00 do 23:00 hod. Tvoje typické pracovné zmeny budú zväčša od 8:00 do 16:30 alebo od 11:30 do 20:00. „Okrajové“ zmeny budeš mať raz, maximálne dvakrát za mesiac.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Máš možnosť pracovať pre medzinárodnú spoločnosť s vynikajúcimi pracovnými podmienkami v príjemnom pracovnom prostredí v moderne vybavenej budove Interpolis v Banskej Bystrici.
- Získaš príležitosť zlepšovať svoje zručnosti a skúsenosti v oblasti zákazníckych služieb.
- Ponúkame ti stabilnú pracovnú pozíciu so zaujímavým finančným ohodnotením a možnosťou kariérneho rastu.
- Finančne ťa odmeníme, napríklad formou nováčikovského bonusu - 250 eur ako aj bonusu za odporučenie nového kolegu - 400 eur.
- Máš možnosť rôznych benefitov, ako benefitnú kartu so širokou možnosťou využitia.
- Aplikácia UpBalansea za výhodnú mesačnú sumu Ti zabezpečí každodenný pohyb.
- So svojimi úžasnými kolegami zažiješ veľa zábavy na teambuildingových aktivitách, či už na pobočke (grilovačka na terase, ovocné dni) i mimo nej (turistika, vianočný večierok, bowling).
- Ponúkame ti kvalitnú kávu na pracovisku za pár drobných.
- Dávame šancu aj zdravotne alebo inak znevýhodneným kolegom.
Informácie o výberovom konaní
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Orientácia na zákazníka - Pokročilý
Empatia - Pokročilý
Zodpovednosť - Pokročilý
Precíznosť - Pokročilý
Dochvíľnosť - Pokročilý
Odolnosť voči stresu - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Si nekonečne pokojná osoba, ktorú nevyvedie z miery, keď má zákazník na linke zlú náladu? Vedel by si rýchlo využiť príležitosť a spríjemniť mu deň? Ak si komunikačne zdatný a máš skúsenosti s prácou na počítači, máš obchodného ducha, miluješ výzvy, neváhaj! Si pre nás ten správny kandidát.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telesales, back office, B2B a B2C marketing a s tým súvisiace rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov zabezpečujeme maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom.
Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom, aby im poskytli dôležité informácie a zákazníckú starostlivosť. Pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.
V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. Od októbra 2023 pribudla tiež pasívna linka spojená s predajom pre českého mobilného operátora Vodafone. V metropole stredného Slovenska plánujeme písať ďalšiu kapitolu svojho úspešného príbehu. Naším cieľom je v blízkej budúcnosti získať na slovenskom trhu aj ďalších klientov a stále rozširovať našu zaujímavú ponuku.