Reagujte bez životopisu
Можливість для людей з України
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IQOS špecialista na telefóne
Konecta Slovakia s. r. o.
Miesto práce
Partizánska cesta 3, Banská Bystrica
Partizánska cesta 3, Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
17.07.2023
17.07.2023
Mzdové podmienky (brutto)
Od 900 EUR/mesiacMesačné bonusy v závislosti od plnenia stanovených ukazovateľov (KPIs)
Od 900 EUR/mesiacMesačné bonusy v závislosti od plnenia stanovených ukazovateľov (KPIs)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme telefonických operátorov - IQOS špecialistov na aktívnu zákaznícku linku (PMI SK OUTBOUND). Naša pekná moderná pobočka v Banskej Bystrici sa 17. júla opäť rozrastie o ďalších šikovných nováčikov. Aj Ty môžeš byť jedným z nich!
Čo všetko robí IQOS špecialista na telefóne?
- Telefonicky komunikuje s užívateľmi IQOSu, poskytuje im informácie, ponákupnú starostlivosť a podporu.
- Oslovuje výhradne zákazníkov, ktorí s telefonickou starostlivosťou súhlasili, vytvára a udržiava dobré zákaznícke vzťahy, zodpovedá prípadné otázky.
- Priebeh a výsledok telefonátu zaznamenáva v informačných systémoch, preto by mal byť počítačovo zručný a pracovať precízne.
- Užívateľov zoznamuje s novinkami vo svete IQOSu.
- Ponúka doplnkové produkty, predstavuje zvýhodnené ponuky pre členov IQOS klubu, vytvára objednávky.
- Priebežne je zaškolovaný na rôzne kampane, aby dokázal pracovať na viacerých linkách PMI a poskytovať užívateľom IQOSu komplexnú starostlivosť.
Práci predchádza detailné sedemdňové zaškolenie, kde Ťa naši školitelia naučia všetko potrebné, preto predchádzajúce skúsenosti z call centra nie sú podmienkou prijatia.
Čo všetko robí IQOS špecialista na telefóne?
- Telefonicky komunikuje s užívateľmi IQOSu, poskytuje im informácie, ponákupnú starostlivosť a podporu.
- Oslovuje výhradne zákazníkov, ktorí s telefonickou starostlivosťou súhlasili, vytvára a udržiava dobré zákaznícke vzťahy, zodpovedá prípadné otázky.
- Priebeh a výsledok telefonátu zaznamenáva v informačných systémoch, preto by mal byť počítačovo zručný a pracovať precízne.
- Užívateľov zoznamuje s novinkami vo svete IQOSu.
- Ponúka doplnkové produkty, predstavuje zvýhodnené ponuky pre členov IQOS klubu, vytvára objednávky.
- Priebežne je zaškolovaný na rôzne kampane, aby dokázal pracovať na viacerých linkách PMI a poskytovať užívateľom IQOSu komplexnú starostlivosť.
Práci predchádza detailné sedemdňové zaškolenie, kde Ťa naši školitelia naučia všetko potrebné, preto predchádzajúce skúsenosti z call centra nie sú podmienkou prijatia.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v príjemnom kolektíve v modernej otvorenej kancelárii v budove Interpolis, nachádzajúcej sa cca kilometer od historického centra Banskej Bystrice.
- Možnosť skráteného pracovného úväzku (min. 35 hodín / týždeň)
- MutliSport karta hradená prevažne zamestnávateľom, s doplatkom zamestnanca vo výške 1/3 hodnoty karty.
- Rôzne teambuildingové aktivity: zapojenie do kampane Do práce na bicykli, grilovačka, večerné kino na pobočke a pod.
- Podpora darcov krvi (mali sme už aj Comdaťácku kvapku krvi, pozri tu: https://youtu.be/fBm2BYdZNrg).
- Káva a ovocné dni na pracovisku.
- Bonus za odporučenie nového kolegu.
- Možnosť skráteného pracovného úväzku (min. 35 hodín / týždeň)
- MutliSport karta hradená prevažne zamestnávateľom, s doplatkom zamestnanca vo výške 1/3 hodnoty karty.
- Rôzne teambuildingové aktivity: zapojenie do kampane Do práce na bicykli, grilovačka, večerné kino na pobočke a pod.
- Podpora darcov krvi (mali sme už aj Comdaťácku kvapku krvi, pozri tu: https://youtu.be/fBm2BYdZNrg).
- Káva a ovocné dni na pracovisku.
- Bonus za odporučenie nového kolegu.
Informácie o výberovom konaní
Prvé kolo pracovných pohovorov robíme on-line alebo telefonicky, druhé kolo osobne na pobočke, aby si si mohol cestou pozrieť naše krásne priestory. AC na pobočke sa uskutoční v stredu 12. júla 2023 v doobedných hodinách.
Aktívna zákaznícka PMI OUTBOUND linka funguje od 9:00 (niektoré dni výnimočne od 8:30 hod.) do 20:00 hod., preto je nutné, aby sa Ti približne polovicu dní do mesiaca dalo pracovať poobede, so začiatkom smeny o 11:30 hod.
V čase školenia, počas prvých siedmich pracovných dní, začíname o 8:00 hod a končíme o 16:30 hod.
Aktívna zákaznícka PMI OUTBOUND linka funguje od 9:00 (niektoré dni výnimočne od 8:30 hod.) do 20:00 hod., preto je nutné, aby sa Ti približne polovicu dní do mesiaca dalo pracovať poobede, so začiatkom smeny o 11:30 hod.
V čase školenia, počas prvých siedmich pracovných dní, začíname o 8:00 hod a končíme o 16:30 hod.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Bez konkrétnej požiadavky na odbor vzdelania
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Mierne pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Príjemné vystupovanie - Pokročilý
Orientácia na zákazníka - Pokročilý
Precíznosť - Pokročilý
Trpezlivosť - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Príjemné vystupovanie - Pokročilý
Orientácia na zákazníka - Pokročilý
Precíznosť - Pokročilý
Trpezlivosť - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Bez požiadavky na prax
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Práca s počítačom je Tvojou záľubou, a tak Ťa náročnosť našich informačných systémov vôbec neprekvapí.
- Máš výborné komunikačné schopnosti a príjemný slovný prejav.
- Rád/rada sa učíš nové veci, vďaka čomu prijmeš nové kampane ako ďalšiu zaujímavú výzvu.
- Tvoje prípadné skúsenosti so zákazníckym servisom a predajom sú výhodou, určite však nie podmienkou prijatia.
- Preukaz ZŤP u nás nie je žiadnou prekážkou.
- Dôležitý je najmä optimistický prístup a úsmev, ktorý počuť dokonca aj po telefóne. :)
- Máš výborné komunikačné schopnosti a príjemný slovný prejav.
- Rád/rada sa učíš nové veci, vďaka čomu prijmeš nové kampane ako ďalšiu zaujímavú výzvu.
- Tvoje prípadné skúsenosti so zákazníckym servisom a predajom sú výhodou, určite však nie podmienkou prijatia.
- Preukaz ZŤP u nás nie je žiadnou prekážkou.
- Dôležitý je najmä optimistický prístup a úsmev, ktorý počuť dokonca aj po telefóne. :)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Konecta Group je medzinárodné zákaznícke centrum pôsobiace v rôznych končinách sveta, od novembra 2022 aj na Slovensku, v Banskej Bystrici.
Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telesales, back office, B2B a B2C marketing a s tým súvisiace rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov sa snažíme zabezpečiť maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom.
Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom a pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.
V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. V metropole stredného Slovenska plánuje písať ďalšiu kapitolu svojho úspešného príbehu. Naším cieľom je v blízkej budúcnosti získať na slovenskom trhu aj ďalších klientov.
Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telesales, back office, B2B a B2C marketing a s tým súvisiace rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov sa snažíme zabezpečiť maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom.
Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom a pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.
V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. V metropole stredného Slovenska plánuje písať ďalšiu kapitolu svojho úspešného príbehu. Naším cieľom je v blízkej budúcnosti získať na slovenskom trhu aj ďalších klientov.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4588515
Dátum zverejnenia: 27.5.2023
2023-05-27
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Asistent, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: Konecta Slovakia s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac