Logo Kloepfel Services s.r.o.

Obchodný/á referent/ka a asistent/ka riaditeľa pre objednávky a tendre so znalosťou nemeckého jazyka

Kloepfel Services s.r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.9.2025
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovného a profesionálneho asistenta/asistentku s preukázateľnou praxou v oblasti verejného obstarávania a správy objednávok, ktorý/á disponuje výbornými jazykovými a organizačnými schopnosťami, vysokým stupňom flexibility a technologickým prehľadom s potenciálom ďalej rásť a prevziať zodpovednosť v prípade potreby.

Administratíva a správa objednávok:

Spracovanie a evidencia objednávok v interných systémoch

Kontrola faktúr, dodacích listov a súvisiacich dokumentov

Komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi

Koordinácia dodávok, riešenie reklamácií

Spolupráca s ostatnými oddeleniami

Podpora zákazníckeho oddelenia

Tendering (verejné obstarávanie, výberové konania):

Príprava a vypisovanie tendrov podľa legislatívy alebo interných požiadaviek

Zber, kontrola a kompletizácia súťažnej dokumentácie

Spolupráca s právnym oddelením a vedením spoločnosti

Evidencia a administratívne spracovanie tender dokumentov

Zamestnanecké výhody, benefity

homeoffice

​kariérny rast

​firemné akcie
​flexibilná pracovná doba
​účasť na nových projektoch

možnosť pracovných ciest do Nemecka a účasť na rôznych podujatiach
​jazykové kurzy

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za Váš záujem spolupracovať s našou spoločnosťou. Prosíme ctených uchádzačov, aby svoje životopisy posielali v anglickom alebo nemeckom jazykom s fotkou. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

1.9.2025 (ostáva ešte 50 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchodné, ekonomické

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

2

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Výborná znalosť nemeckého jazyka (B2/C1) a znalosť anglického jazyka je výhodou
  • Pokročilá znalosť MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Práca s PDF dokumentmi a správa súborov
  • Skúsenosti s využívaním AI v administratíve
  • Analytické myslenie a samostatnosť
  • Príjemné a profesionálne vystupovanie
  • Flexibilita a proaktivita pri práci
  • Účasť na firemných udalostiach a interných eventoch
  • Schopnosť zastúpiť riaditeľa v neprítomnosti
  • Ochota neustále sa vzdelávať a rásť
  • Hard skills: administratívne zručnosti
  • Soft skills: komunikácia, tímová práca

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme tím, ktorý je pripravený myslieť vo veľkom, konať rýchlo, prinášať nadšenie a spoločne víťaziť. Tieto základné hodnoty stelesňujú našu rozmanitú a širokú kultúru a pomáhajú nám napĺňať naše poslanie. Za posledných 14 rokov sa naša spoločnosť vypracovala na lídra v oblasti outsourcingu podnikových procesov, najmä v oblasti prevádzky a strategického obstarávania. Ako člen francúzskej skupiny EPSA s viac ako 3 000 zamestnancami po celom svete sme vedúcou európskou skupinou spoločností v oblasti služieb verejného obstarávania. Medzi našich zákazníkov patria popredné stredné a veľké spoločnosti v širokom spektre priemyselných odvetví.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Lucia Chynoranská
E-mail: poslať životopis
ID: 5090114  Dátum zverejnenia: 11.7.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac