Logo Kloepfel Services s.r.o.

Referent finančných operácií AP/AR, mzdový účtovník s aktívnou znalosťou nemeckého jazyka (100 % homeoffice)

Kloepfel Services s.r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.9.2025
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacKonečná mzda sa bude odvíjať od skúseností a vedomostí uchádzača.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavné úlohy:

  • Správa výnosov, pohľadávok a úverovej politiky – riadenie príjmov, sledovanie splatností a kontrola kreditného rizika.

  • Spracovanie mzdovej agendy – zabezpečenie bezchybného a včasného výpočtu miezd v súlade s legislatívou.

  • Správa hotovostných tokov a bankových operácií – denné riadenie bankových účtov, cash-flow a plánovanie likvidity.

  • Finančné a manažérske výkazníctvo (mesačné uzávierky) – príprava výkazov, analýz a prezentácia finančných výsledkov.

  • Zabezpečenie daňovej zhody – dohľad nad plnením daňových povinností a komunikácia s daňovými orgánmi.

  • Audit a compliance – príprava podkladov pre audity, implementácia odporúčaní a riadenie rizík.

  • Spracovanie a evidencia došlých a vyšlých faktúr.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť 100 % Homeofficu
  • Flexibilný pracovný čas
  • Multisport karta alebo príspevok na športové a voľnočasové aktivity
  • Podpora vzdelávania a kariérneho rastu (kurzy, certifikácie, školenia)
  • Teambuildingy, firemné akcie a eventy
  • Informácie o výberovom konaní

    Ďakujeme za Váš záujem spolupracovať s našou spoločnosťou. Prosíme ctených uchádzačov, aby svoje životopisy posielali v nemeckom jazyku s fotografiou. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

    Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

    30.7.2025 (ostáva ešte 15 dní)

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    vysokoškolské I. stupňa
    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Vzdelanie v odbore

    ekonomické, oblasť financií a účtovníctva

    Jazykové znalosti

    Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

    Ostatné znalosti

    Microsoft Excel - Pokročilý
    Microsoft Outlook - Pokročilý
    Microsoft PowerPoint - Pokročilý
    SAP - Mierne pokročilý

    Vodičský preukaz

    B

    Prax na pozícii/v oblasti

    2

    Počet rokov praxe

    3

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Skúsenosti v oblasti účtovníctva alebo financií 
  • Znalosť práce s účtovnými systémami (SAP, Oracle, alebo iné)
  • Výhodou: skúsenosť s implementáciou kontrolných a compliance procesov
  • Dobré analytické a komunikačné schopnosti
  • Znalosť nemeckého jazyka
  • Schopnosť pracovať pod tlakom a riešiť problémy
  • Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Sme tím, ktorý je pripravený myslieť vo veľkom, konať rýchlo, prinášať nadšenie a spoločne víťaziť. Tieto základné hodnoty stelesňujú našu rozmanitú a širokú kultúru a pomáhajú nám napĺňať naše poslanie. Za posledných 14 rokov sa naša spoločnosť vypracovala na lídra v oblasti outsourcingu podnikových procesov, najmä v oblasti prevádzky a strategického obstarávania. Ako člen francúzskej skupiny EPSA s viac ako 3 000 zamestnancami po celom svete sme vedúcou európskou skupinou spoločností v oblasti služieb verejného obstarávania. Medzi našich zákazníkov patria popredné stredné a veľké spoločnosti v širokom spektre priemyselných odvetví.

    Počet zamestnancov

    50-99 zamestnancov

    Kontakt

    Kontaktná osoba: Mgr. Lucia Chynoranská
    E-mail: poslať životopis
    ID: 5082705  Dátum zverejnenia: 27.6.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac