Strategický nákupca s nemeckým jazykom

Kloepfel Services s.r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiacod 2500,- EUR brutto/mesiac - v závislosti od skúseností a jazykových znalostí uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- analýza potrieb a požiadaviek v oblasti nákupu tovaru, materiálu a služieb
- vypracovanie a implementácia riešení problémov súvisiacich s obstarávaním, špecifických pre zákazníka
- analýza globálnych trhov obstarávania, trendov, dodávateľov a cien, a tým identifikácia potenciálu znižovania nákladov pre našich zákazníkov
- hlavná kontaktná osoba pre dodávateľov, vrátane rozvoja dodávateľského reťazca na medzinárodných trhoch so zapojením príslušných odborných oddelení a oddelení nákupu našich zákazníkov
- riadenie rokovaní s dodávateľmi / o cenách
- príprava a uzatváranie dodávateľských zmlúv a rámcových dohôd
- vykonávanie a moderovanie hodnotových, outsourcingových a make or buy analýz

Zamestnanecké výhody, benefity

- firemný počítač
- kariérny rast
- firemné akcie
- flexibilná pracovná doba
- účasť na nových projektoch
- jazykové kurzy
- Multisportkarta

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za Váš záujem spolupracovať s našou spoločnosťou. Prosíme ctených uchádzačov, aby svoje životopisy posielali v anglickom jazyku s fotkou.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.5.2024 (ostáva ešte 30 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Prírodné vedy, technológie, logistika, ekonomika, strojárstvo

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
SAP - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Strojárskej výroby

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Úspešný kandidát by mal mať:
- najmenej 3 roky skúseností v oblasti medzinárodného strategického obstarávania
- počiatočné skúsenosti s riadením zamestnancov
- orientácia na detail a logické myslenie
- zmysel pre zodpovednosť
- ochotu cestovať za dodávateľmi
- schopnosť pracovať samostatne

-znalosť SAPu alebo iného podobného ERP systému

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme tím, ktorý je pripravený myslieť vo veľkom, konať rýchlo, prinášať nadšenie a spoločne víťaziť. Tieto základné hodnoty stelesňujú našu rozmanitú a širokú kultúru a pomáhajú nám napĺňať naše poslanie. Za posledných 14 rokov sa naša spoločnosť vypracovala na lídra v oblasti outsourcingu podnikových procesov, najmä v oblasti prevádzky a strategického obstarávania. Ako člen francúzskej skupiny EPSA s viac ako 3 000 zamestnancami po celom svete sme vedúcou európskou skupinou spoločností v oblasti služieb verejného obstarávania. Medzi našich zákazníkov patria popredné stredné a veľké spoločnosti v širokom spektre priemyselných odvetví.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Lucia Chynoranská
E-mail: poslať životopis
ID: 4366919  Dátum zverejnenia: 18.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac