Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúca zmeny v maloobchodnej predajni
Kinekus, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava-Vajnory
Bratislava-Vajnory
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac+ funkčný príplatok 100 € + variabilná zložka mzdy (výkonnostná prémia a osobná odmena)
900 EUR/mesiac+ funkčný príplatok 100 € + variabilná zložka mzdy (výkonnostná prémia a osobná odmena)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- plánovanie, organizovanie, koordinovanie a riadenie činnosti, zamestnancov obchodnej prevádzky počas pracovnej smeny
- plánovanie a prideľovanie práce podriadeným zamestnancom a kontrola ich činnosti
- personálna práca, evidencia dochádzky, navrhovanie odmeňovania podriadených zamestnancov, sústavné hodnotenie, motivovanie a cieľavedomá príprava podriadených zamestnancov
- zabezpečovanie dostatočného množstva tovarového sortimentu čo do šírky, kvality a kvantity, objednávanie, príjem , evidencia, výdaj tovaru a priamy predaj
- kontrola predaja tovaru cez ERP, snímania a nahadzovania správnych kódov, množstiev a cien tovaru
- kontrola správnosti cien tovaru, cenoviek a označenia tovarov podľa príslušnej legislatívy
- kontrola príjmu, skladovania, ošetrovania a ochrany tovaru pred odcudzením, poškodením alebo zničením
- vykonanie mesačných, kontrolných a riadnej inventarizácie stavu zásob
- poskytovanie kvalifikovanej poradenskej činnosti a informácií zákazníkovi
- riešenie a vybavovanie reklamácií
- plánovanie a prideľovanie práce podriadeným zamestnancom a kontrola ich činnosti
- personálna práca, evidencia dochádzky, navrhovanie odmeňovania podriadených zamestnancov, sústavné hodnotenie, motivovanie a cieľavedomá príprava podriadených zamestnancov
- zabezpečovanie dostatočného množstva tovarového sortimentu čo do šírky, kvality a kvantity, objednávanie, príjem , evidencia, výdaj tovaru a priamy predaj
- kontrola predaja tovaru cez ERP, snímania a nahadzovania správnych kódov, množstiev a cien tovaru
- kontrola správnosti cien tovaru, cenoviek a označenia tovarov podľa príslušnej legislatívy
- kontrola príjmu, skladovania, ošetrovania a ochrany tovaru pred odcudzením, poškodením alebo zničením
- vykonanie mesačných, kontrolných a riadnej inventarizácie stavu zásob
- poskytovanie kvalifikovanej poradenskej činnosti a informácií zákazníkovi
- riešenie a vybavovanie reklamácií
Zamestnanecké výhody, benefity
- odmeny za výkon, prínos pre firmu alebo originálne nápady
- profesionálne zaškolenie a ďalšie vzdelávanie
- stabilný a spoľahlivý zamestnávateľ
- dlhodobá pracovná perspektíva, profesijný rozvoj
- profesionálne zaškolenie a ďalšie vzdelávanie
- stabilný a spoľahlivý zamestnávateľ
- dlhodobá pracovná perspektíva, profesijný rozvoj
Informácie o výberovom konaní
Dvojzmennosť prevádzky zahŕňa aj prácu v soboty a nedele a s tým súviace povinné príplatky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Obchod, logistika, skladovanie
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme:
- prirodzenú autoritu, zodpovednú osobnosť so zmyslom pre tímovú prácu, so skúsenosťami s organizáciou práce na predajni, vedením a motivovaním zamestnancov
- samostatnú, spoľahlivú osobnosť s vynikajúcimi komunikačnými a argumentačnými schopnosťami
- prirodzenú autoritu, zodpovednú osobnosť so zmyslom pre tímovú prácu, so skúsenosťami s organizáciou práce na predajni, vedením a motivovaním zamestnancov
- samostatnú, spoľahlivú osobnosť s vynikajúcimi komunikačnými a argumentačnými schopnosťami
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť KINEKUS pôsobí na slovenskom trhu od r. 1991 ako obchodná spoločnosť, ktorej hlavnou aktivitou je veľkoobchod a maloobchod s rozsiahlym portfóliom obchodného tovaru: domáce potreby, železiarstvo, ručné aj elektrické náradie, záhradné a stavebné náradie, potreby pre dom, byt, stavbu, dielňu a záhradu, elektrospotrebiče, ďalší doplnkový sortiment.
Maloobchodný sortiment tvorí viac ako 15 tisíc druhov tovarov. Veľkoobchod zásobuje viac ako 1 100 obchodných partnerov na celom území Slovenska.
Od r. 1993 sa spoločnosť zameriava aj na import a export vyššie uvedených komodít z a do krajín Európy, Ázie, ako aj iných kontinentov.
Maloobchodný sortiment tvorí viac ako 15 tisíc druhov tovarov. Veľkoobchod zásobuje viac ako 1 100 obchodných partnerov na celom území Slovenska.
Od r. 1993 sa spoločnosť zameriava aj na import a export vyššie uvedených komodít z a do krajín Európy, Ázie, ako aj iných kontinentov.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 3685692
Dátum zverejnenia: 9.3.2020
2020-03-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Prevádzkový manažér, Vedúci oddelenia, Vedúci predajne/prevádzky, Vedúci úseku predajne, Zástupca vedúceho predajne/prevádzky Spoločnosť: Kinekus, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac