Office Manager
Kharisma, s. r. o.
Miesto práce
Plynárenská, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Plynárenská, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
7,5 EUR/hod.
7,5 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Dá sa povedať, že ťa čaká z každého rožka troška:
- Vykonávanie administratívnej práce
- Komunikácia s klientmi (e-mailová, telefonická)
- Príprava podkladov pre účtovníctvo a mzdy
- Spracovávanie a tvorba objednávok, interných dokladov, finančných reportov, zmlúv
- Komunikácia v rámci tímu, HR
- Mať pod palcom všetko čo sa týka office-u
- Vykonávanie rôznorodých úloh podľa aktuálnych požiadaviek a potrieb.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť flexibilného pracovného času
- Priestor rozvíjať svoje zručnosti v špecifických oblastiach zabezpečovania chodu firmy
- Možnosť účasti na eventoch rôzneho druhu
- Tým, že sme butiková agentúra, máš možnosť nahliadnuť do rôznorodých činností a dá ti to veľa do budúcich zamestnaní. Máš u nás prístup k širokému záberu činností - od organizovania teambuildingov po admin záležitosti, komunikáciu s právničkou, účtovníčkou, klientmi agentúry, dodávateľmi...
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu prosíme o:
1. Zaslanie životopisu v slovenskom jazyku na e-mail asistent@kharisma.sk
2. Zaslanie fotografie priamo v CV
Nezabudni nám napísať, čo je tvojou motiváciou pracovať pre našu agentúru a prečo si myslíš, že si vhodný adept na uvedenú pozíciu.
Radi by sme ešte upozornili, že v rámci tejto pozície nebudeš vykonávať PR a marketingovú prácu. Preferujeme niekoho so školou zameranou na ekonómiu, manažment, financie.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za záujem.
1. Zaslanie životopisu v slovenskom jazyku na e-mail asistent@kharisma.sk
2. Zaslanie fotografie priamo v CV
Nezabudni nám napísať, čo je tvojou motiváciou pracovať pre našu agentúru a prečo si myslíš, že si vhodný adept na uvedenú pozíciu.
Radi by sme ešte upozornili, že v rámci tejto pozície nebudeš vykonávať PR a marketingovú prácu. Preferujeme niekoho so školou zameranou na ekonómiu, manažment, financie.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za záujem.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
Ekonomický, absolvovanie obchodnej akadémie výhodou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Si komunikatívny typ – vieš byť kamoš/kamoška s kolegami, ale aj vybaviť, čo treba
Máš rád/rada poriadok – najmä v papieroch a dokladoch
Vieš si zorganizovať čas a úlohy tak, aby ti nič neušlo
Nebojíš sa zdvihnúť telefón a zavolať, keď je to potrebné
Excel ti nie je cudzí a vieš si predstaviť pracovať aj s faktúrami alebo účtovníctvom (nemusíš byť expert, stačí chuť učiť sa)
Si zodpovedný/zodpovedná a dá sa na teba spoľahnúť
Stíhaš školu, život aj prácu – máš dobrý time management
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme komunikačná agentúra Kharisma, ktorá poskytuje služby v oblasti Public Relations už viac ako 15 rokov.
Zastrešujeme komunikáciu pre klientov z rôznych oblastí, najmä však v B2B. Radi sa obklopujeme A-čkovými hráčmi, ktorí vedia spraviť Extra Mile.
Ak sa chceš dozvedieť viac o našej agentúre, nájdeš nás na sociálnych sieťach (FB, IG a LI). Webová stránka prechádza redizajnom.
Zastrešujeme komunikáciu pre klientov z rôznych oblastí, najmä však v B2B. Radi sa obklopujeme A-čkovými hráčmi, ktorí vedia spraviť Extra Mile.
Ak sa chceš dozvedieť viac o našej agentúre, nájdeš nás na sociálnych sieťach (FB, IG a LI). Webová stránka prechádza redizajnom.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
Kontakt
ID: 5041296
Dátum zverejnenia: 13.6.2025
2025-06-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: Kharisma, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 7,5 EUR/hod.