Office Manager

Kharisma, s. r. o.

Miesto práce
Plynárenská, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
7,5 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Dá sa povedať, že ťa čaká z každého rožka troška:

  • Vykonávanie administratívnej práce
  • Komunikácia s klientmi (e-mailová, telefonická)
  • Príprava podkladov pre účtovníctvo a mzdy
  • Spracovávanie a tvorba objednávok, interných dokladov, finančných reportov, zmlúv
  • Komunikácia v rámci tímu, HR
  • Mať pod palcom všetko čo sa týka office-u
  • Vykonávanie rôznorodých úloh podľa aktuálnych požiadaviek a potrieb.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť flexibilného pracovného času
  • Priestor rozvíjať svoje zručnosti v špecifických oblastiach zabezpečovania chodu firmy
  • Možnosť účasti na eventoch rôzneho druhu
  • Tým, že sme butiková agentúra, máš možnosť nahliadnuť do rôznorodých činností a dá ti to veľa do budúcich zamestnaní. Máš u nás prístup k širokému záberu činností - od organizovania teambuildingov po admin záležitosti, komunikáciu s právničkou, účtovníčkou, klientmi agentúry, dodávateľmi...

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu prosíme o:

1. Zaslanie životopisu v slovenskom jazyku na e-mail asistent@kharisma.sk
2. Zaslanie fotografie priamo v CV

Nezabudni nám napísať, čo je tvojou motiváciou pracovať pre našu agentúru a prečo si myslíš, že si vhodný adept na uvedenú pozíciu.

Radi by sme ešte upozornili, že v rámci tejto pozície nebudeš vykonávať PR a marketingovú prácu. Preferujeme niekoho so školou zameranou na ekonómiu, manažment, financie.

Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za záujem.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy

Vzdelanie v odbore

Ekonomický, absolvovanie obchodnej akadémie výhodou

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  1. Si komunikatívny typ – vieš byť kamoš/kamoška s kolegami, ale aj vybaviť, čo treba

  2. Máš rád/rada poriadok – najmä v papieroch a dokladoch

  3. Vieš si zorganizovať čas a úlohy tak, aby ti nič neušlo

  4. Nebojíš sa zdvihnúť telefón a zavolať, keď je to potrebné

  5. Excel ti nie je cudzí a vieš si predstaviť pracovať aj s faktúrami alebo účtovníctvom (nemusíš byť expert, stačí chuť učiť sa)

  6. Si zodpovedný/zodpovedná a dá sa na teba spoľahnúť

  7. Stíhaš školu, život aj prácu – máš dobrý time management

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme komunikačná agentúra Kharisma, ktorá poskytuje služby v oblasti Public Relations už viac ako 15 rokov.
Zastrešujeme komunikáciu pre klientov z rôznych oblastí, najmä však v B2B. Radi sa obklopujeme A-čkovými hráčmi, ktorí vedia spraviť Extra Mile.
Ak sa chceš dozvedieť viac o našej agentúre, nájdeš nás na sociálnych sieťach (FB, IG a LI). Webová stránka prechádza redizajnom.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Simona Stanková
Tel.: +421948885548
E-mail: poslať životopis
ID: 5041296  Dátum zverejnenia: 13.6.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 7,5 EUR/hod.