Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Riaditeľ/ka KFC Reštaurácie Tesco v Trnave! KFC Tesco Restaurant General Manager in Trnava!
Trnava
1 400 EUR/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre našu obľúbenú a zbehnutú KFC Reštauráciu Tesco v Trnave hľadáme TOP RGMa/ku, ktorý/á sa rozhodne vybudovať si kariéru v KFC a prejsť si s nami celým spektrom pozícií od Shift manažéra až po RGM-a!
Vidíš svoj profesijný život a rast v Gastro sektore?
Si manažér/ka telom i dušou, vieš motivovať svojich ľudí k NAJ výkonom, vytvoriť pre nich príjemnú pracovnú atmosféru a naučiť ich úspešne improvizovať pri uspokojovaní i tých najšialenejších požiadaviek zákazníkov?
Ak si na dve z položených otázok odpovedal/a Áno a zároveň si pro-zákaznícky orientovaný človek s obchodným duchom, tímovým spiritom a schopnosťou dobre zorganizovať čas svoj i svojich podriadených, čítaj ďalej. Ak nie, nie:-)
Čo ponúkame my? Starostlivý onboarding na pozíciu, dynamickú a nerutinnú prácu v priateľskom kolektíve , na ktorého budovaní sa budeš môcť aktívne podieľať, možnosť uplatniť svoje doterajšie skúsenosti v jednej z TOP gastro prevádzok na svete a kopec ďalších istôt, možností a výziev, o ktorých sa dočítaš ďalej, alebo ktoré ti budú prezentované na osobnom pohovore.
POZOR!!! Nejde o prácu v obleku a v kancelárii! U nás pracuješ, riadiš a manažuješ prevažne priamo z pozície v reštaurácii!!!
Aká bude tvoja pracovná náplň?
Budeš predovšetkým zodpovedný/á za:
Ide o prácu v dvozmennej prevádzke, 7 dní v týždni (2 dni voľna- predpoklad zo začiatku 2 víkendy v práci).
Zmeny si plánuješ sám podľa potreby a prevádzkových možností.
Vidíš svoj profesijný život a rast v Gastro sektore?
Si manažér/ka telom i dušou, vieš motivovať svojich ľudí k NAJ výkonom, vytvoriť pre nich príjemnú pracovnú atmosféru a naučiť ich úspešne improvizovať pri uspokojovaní i tých najšialenejších požiadaviek zákazníkov?
Ak si na dve z položených otázok odpovedal/a Áno a zároveň si pro-zákaznícky orientovaný človek s obchodným duchom, tímovým spiritom a schopnosťou dobre zorganizovať čas svoj i svojich podriadených, čítaj ďalej. Ak nie, nie:-)
Čo ponúkame my? Starostlivý onboarding na pozíciu, dynamickú a nerutinnú prácu v priateľskom kolektíve , na ktorého budovaní sa budeš môcť aktívne podieľať, možnosť uplatniť svoje doterajšie skúsenosti v jednej z TOP gastro prevádzok na svete a kopec ďalších istôt, možností a výziev, o ktorých sa dočítaš ďalej, alebo ktoré ti budú prezentované na osobnom pohovore.
POZOR!!! Nejde o prácu v obleku a v kancelárii! U nás pracuješ, riadiš a manažuješ prevažne priamo z pozície v reštaurácii!!!
Aká bude tvoja pracovná náplň?
Budeš predovšetkým zodpovedný/á za:
- komunikáciu s dodávateľmi
- objednávanie tovaru, sledovanie jeho dodávok a prijímanie tovaru
- sledovanie a kontrolu stavu skladov, spracovanie inventúr
- plánovanie zmien zamestnancov reštaurácie
- kontrolu a dodržiavanie nákladovosti a produktivity a iných KPI
- dodržiavanie a kontrolu všetkých mnohých interných štandardov spoločnosti
- bezproblémový chod prevádzky a celkový úspešný chod reštaurácie
- vypracovávanie reportingov na dennej, týždennej a mesačnej báze
- vedenie, motiváciu, zaškoľovanie a preškoľovanie zamestnancov, spracovávanie podkladov k personalistike a mzdám
- príkladné osobné nasadenie a ochotu zastať ktorúkoľvek prácu na prevádzke, ktorú si od teba bude "deň", zákazník, prípadne nadriadený vyžadovať"
- plnenie mnohých ďalších zaujímavých úloh a povinností.
Ide o prácu v dvozmennej prevádzke, 7 dní v týždni (2 dni voľna- predpoklad zo začiatku 2 víkendy v práci).
Zmeny si plánuješ sám podľa potreby a prevádzkových možností.
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilita a perspektívnosť v medzinárodnej spoločnosti, ktorá sa starala o svojich zamestnancov počas celej COVID-ovej pandémie a chce a bude sa o nich starať i ďalej a za všetkých okolností...!!!!
- flexibilné zmeny s možnosťou ich plánovania
- výkonnostné bonusy v závislosti od splnenia KPI od 180 Eur po zaučení
- v rámci zamestnaneckých obedov majú zamestnanci nápoje a jedlo z ponuky reštaurácie úplne zadarmo až do výšky 6,9 Eur
- snažíme sa podporovať kariérny rast zamestnancov a preto zamestnanci majú možnosť zdokonaľovať sa v anglickom jazyku, alebo vzdelávať sa prostredníctvom nášho tréningového programu v oblasti gastronómie
- podporujeme aktívny životný štýl, preto každý zamestnanec zamestnaný na trvalý pracovný pomer získa zadarmo Multisport Kartu, ktorú môže využívať v športových centrách po celom Slovensku
- počas roka organizujeme jedinečné Tímbildingové aktivity spojené so zábavou a výborným občerstvením
- možnosť účasti na rôznych zaujímavých eventoch a projektoch v rámci materskej spoločnosti
- a mnoho ďalších, ktoré budú komunikované na osobnom pohovore.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Gastronómia - výhodou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Personalistika - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
gastro/hospitality
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- SŠ vzdelanie s maturitou v gastro odbore, VŠ I. alebo II. stupňa
- AJ – B1
- výborné organizačné schopnosti
- výborné leadership skills a skúsenosti s riadením tímu
- flexibilita a vysoké pracovné nasadenie
- odolnosť voči stresu
- zodpovednosť, precíznosť, zmysel pre detail a „otvorená
myseľ“
- PC skills na užívateľskej úrovni (Word, Excel. Internet...)
- zmysel pre humor:-)
Uchádzač tiež musí predložiť:
- potvrdenie o odbornej spôsobilosti
- potvrdenie o zdravotnej spôsobilosti
Možné dovybaviť si i po osobnom pohovore.
- AJ – B1
- výborné organizačné schopnosti
- výborné leadership skills a skúsenosti s riadením tímu
- flexibilita a vysoké pracovné nasadenie
- odolnosť voči stresu
- zodpovednosť, precíznosť, zmysel pre detail a „otvorená
myseľ“
- PC skills na užívateľskej úrovni (Word, Excel. Internet...)
- zmysel pre humor:-)
Uchádzač tiež musí predložiť:
- potvrdenie o odbornej spôsobilosti
- potvrdenie o zdravotnej spôsobilosti
Možné dovybaviť si i po osobnom pohovore.
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkých uchádzačom za záujem o prácu v našej spoločnosti a veľmi si ho vážime! Zároveň vopred upozorňujeme, že pre veľký počet záujemcov budeme kontaktovať len vybraných, spĺňajúcich nami stanovené kvalifikačné a osobnostné predpoklady.
Benefity
Multisport karta
Jedlo zadarmo
individuálne bonusy za výkon
Finančný príspevok pri životnej udalosti
Flexibilný pracovný čas
Rýchly kariérny rast
Teambuildingové aktivity
ID: 4294317
Dátum zverejnenia: 6.9.2022
2022-09-06
lokalita: Trnava Pozícia: Event manager, Recepčná, Vedúci prevádzky Spoločnosť: KFC - Kentucky Fried Chicken
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac