Regional Sales Manager
KF Partners s. r. o.
Bratislava
plný úväzok
1.7.2024
Od 3 500 EUR/mesiackonečná výška mzdy bude závisieť od seniority a skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zaujímavá pracovná ponuka pre nadšeného obchodného manažéra so skúsenosťami z oblasti riadenia ľudí a prevádzok FMCG/retail, znalosťou trhu, schopnosťou riadiť a motivovať tím a podieľať sa na zaujímavých projektoch nadnárodnej spoločnosti.
viac na: www.kfpartners.sk
Náplň práce:
Zodpovednosť za obchodné výsledky:
-Implementácia stratégie v regióne v súlade so stratégiou spoločnosti
-Zabezpečenie maximálneho predaja a ziskovosti regiónu v súlade s obchodnou stratégiou
-Zodpovednosť za dosahovanie cieľov regiónu
-Aktualizácia finančného plánovania (ročné plánovanie, monitorovanie obchodných výsledkov a mesačné vyhodnotenia
-Pravidelný update dosiahnutých predajných výsledkov a sledovaných parametrov na mesačnej báze
-Príprava akčných plánov s cieľom zlepšiť výkonnosť a spokojnosť zákazníka (vynikajúca úroveň služieb a štandardov)
-Definovanie, monitorovanie a hodnotenie prevádzkových nákladov regiónu (limity prevádzkových nákladov a ich kontrola)
-Zabezpečenie držiavania a súladu auditu a prevádzkových noriem
Zodpovednosť za rozvoj obchodu:
-Podpora prevádzok a motivácia personálu
-Monitorovanie očakávaní, spokojnosti a sťažnosti zákazníka
-Optimalizácia prevádzkových procesov v rámci stanovených štandardov
-Podpora projektov, testovania, implementácie projektov a zlepšení
-Podpora riadenia zmien v regióne, kvality a štandardov
-Monitoring trhu a odporúčania
People Manažment:
-Zodpovednosť za priamu správu, dohľad a rozvoj regionálnych manažérov
-Nastavenie úrovne kľúčových výkonnostných ukazovateľov a cieľov pre jednotlivé zverené oblasti a ich vyhodnocovanie
-Aktívna komunikácia na podriadených, poskytovanie informácii o stratégii, plnení plánov
-Implementácia vzdelávacích programov
Požiadavky na pozíciu :
-Univerzitné vzdelanie
-Prax s vedením tímu, FMCG predajom, riadením prevádzok (min. 3 roky)
-Znalosť anglického jazyka slovom a písmom (pokročilý)
-Pokročilá znalosť MS Office (xls, ppt, word)
Zamestnanecké výhody, benefity
služobné auto, telefón, PC
zaujímavé zamestnanecké benefity
vzdelávanie
Informácie o výberovom konaní
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Našim klientom je významná nadnárodná spoločnosť so silným podieľom v retailovej oblasti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-Logické myslenie, dobrý manažment času, efektívne zručnosti v riešení problémov
-Zmysel pre detail, pravidelnosť, zodpovednosť a schopnosť aktívne sa podieľať na stratégii a raste
-Silná pracovná etika, odolnosť voči stresu, flexibilita, pro-aktivita