Regional Sales Manager

KF Partners s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.7.2024
Mzdové podmienky (brutto)
Od 3 500 EUR/mesiackonečná výška mzdy bude závisieť od seniority a skúseností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Zaujímavá pracovná ponuka pre nadšeného obchodného manažéra so skúsenosťami z oblasti riadenia ľudí a prevádzok FMCG/retail, znalosťou trhu, schopnosťou riadiť a motivovať tím a podieľať sa na zaujímavých projektoch nadnárodnej spoločnosti.

viac na: www.kfpartners.sk

Náplň práce:

Zodpovednosť za obchodné výsledky:

-Implementácia stratégie v regióne v súlade so stratégiou spoločnosti
-Zabezpečenie maximálneho predaja a ziskovosti regiónu v súlade s obchodnou stratégiou
-Zodpovednosť za dosahovanie cieľov regiónu 
-Aktualizácia finančného plánovania (ročné plánovanie, monitorovanie obchodných výsledkov a mesačné vyhodnotenia
-Pravidelný update dosiahnutých predajných výsledkov a sledovaných parametrov na mesačnej báze
-Príprava akčných plánov s cieľom zlepšiť výkonnosť a spokojnosť zákazníka (vynikajúca úroveň služieb a štandardov)
-Definovanie, monitorovanie a hodnotenie prevádzkových nákladov regiónu (limity prevádzkových nákladov a ich kontrola)
-Zabezpečenie držiavania a súladu auditu a prevádzkových noriem

Zodpovednosť za rozvoj obchodu:

-Podpora prevádzok a motivácia personálu
-Monitorovanie očakávaní, spokojnosti a sťažnosti zákazníka
-Optimalizácia prevádzkových procesov v rámci stanovených štandardov
-Podpora projektov, testovania, implementácie projektov a zlepšení
-Podpora riadenia zmien v regióne, kvality a štandardov
-Monitoring trhu a odporúčania

People Manažment:

-Zodpovednosť za priamu správu, dohľad a rozvoj regionálnych manažérov
-Nastavenie úrovne kľúčových výkonnostných ukazovateľov a cieľov pre jednotlivé zverené oblasti a ich vyhodnocovanie
-Aktívna komunikácia na podriadených, poskytovanie informácii o stratégii, plnení plánov
-Implementácia vzdelávacích programov

Požiadavky na pozíciu :

-Univerzitné vzdelanie
-Prax s vedením tímu, FMCG predajom, riadením prevádzok (min. 3 roky)
-Znalosť anglického jazyka slovom a písmom (pokročilý)
-Pokročilá znalosť MS Office (xls, ppt, word)

Zamestnanecké výhody, benefity

služobné auto, telefón, PC
zaujímavé zamestnanecké benefity
vzdelávanie

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za prejavenú dôveru a reakciu na inzerovanú pozíciu. Ozveme sa každému záujemcovi. Prioritne záujemcom, ktorí spl'ňajú požiadavky pozície.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Našim klientom je významná nadnárodná spoločnosť so silným podieľom v retailovej oblasti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchod, financie, marketing

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti


-Logické myslenie, dobrý manažment času, efektívne zručnosti v riešení problémov
-Zmysel pre detail, pravidelnosť, zodpovednosť a schopnosť aktívne sa podieľať na stratégii a raste
-Silná pracovná etika, odolnosť voči stresu, flexibilita, pro-aktivita


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

KF Partners s.r.o. je slovenská personálno-poradenská, executive search spoločnosť, poskytujúca profesionálny služby hlavne pri výberoch zamestnancov pre korporátnu a nadnárodnú klientelu.

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Malá
E-mail: poslať životopis
ID: 4816277  Dátum zverejnenia: 25.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 3 500 EUR/mesiac