Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník, Asistent s nemeckým jazykom
KEED, s.r.o.
Miesto práce
Pri Kalvárii 16, okres Trnava
Pri Kalvárii 16, okres Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou, upresnené na pohovore
dohodou, upresnené na pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme flexibilného administratívneho pracovníka / asistenta do dynamicky pracujúceho kolektívu:
- primárne telefonická komunikácia s klientmi a zamestnancami (prijímanie hlásení o škodách).
- práca s balíkom office, práca s internou aplikáciou,
- administratívne činnosti,
- kontrola a elektronické spracovanie spisovej dokumentácie,
- reporty,
- telefonická komunikácia so zákazníkom a zamestnancami -riešenie problémov pri jednotlivých objednávkach
-riešenie reklamácií a poistných udalostí
- výber a zabezpečenie vhodného ubytovania pre zamestnancov
- ústna a písomná komunikácia so zákazníkmi v nemčine - aktívna
- príprava a spracovanie týždenných príkazov
-príprava podkladov na fakturáciu a fakturácia vykonanej práce
-kontrola pracovných časov zamestnancov
-príprava zamestnancov na odchod na miesto určenia (odchod zamestnancov je v nedeľu v popoludňajších a večerných hodinách)
- primárne telefonická komunikácia s klientmi a zamestnancami (prijímanie hlásení o škodách).
- práca s balíkom office, práca s internou aplikáciou,
- administratívne činnosti,
- kontrola a elektronické spracovanie spisovej dokumentácie,
- reporty,
- telefonická komunikácia so zákazníkom a zamestnancami -riešenie problémov pri jednotlivých objednávkach
-riešenie reklamácií a poistných udalostí
- výber a zabezpečenie vhodného ubytovania pre zamestnancov
- ústna a písomná komunikácia so zákazníkmi v nemčine - aktívna
- príprava a spracovanie týždenných príkazov
-príprava podkladov na fakturáciu a fakturácia vykonanej práce
-kontrola pracovných časov zamestnancov
-príprava zamestnancov na odchod na miesto určenia (odchod zamestnancov je v nedeľu v popoludňajších a večerných hodinách)
Informácie o výberovom konaní
Životopis s motivačným listom prosíme zaslať na e-mail. Nekontaktujte nás v prípade ak nespĺňate jazykovú požiadavku. Kontaktovaní budú iba vybraní uchádzači.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
spoľahlivosť, usilovnosť, komunikatívnosť, tímová práca, flexibilita, odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Firma zaoberajúca sa návrhmi, výrobou, dopravou a montážou interiérového zariadenia - kuchyne, obývačky, spálne, kúpeľne, predsiene a i.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2642361
Dátum zverejnenia: 3.7.2017
2017-07-03
lokalita: okres Trnava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Koordinátor Spoločnosť: KEED, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou, upresnené na pohovore