Staň sa súčasťou nášho tímu ako obchodná asistentka!

KÁVOMATY, s.r.o.

Miesto práce
Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacZákladná mzda 1200,- EUR + osobné hodnotenie od 0-10%

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staň sa súčasťou nášho tímu ako obchodná asistentka! Ak si dynamická, zodpovedná a komunikatívna osoba, pridaj sa k nám!

Náplň práce:

  • Spolupráca s obchodnými manažérmi.
  • Príprava a správa obchodnej dokumentácie (zmluvy, ponuky).
  • Evidencia a správa zákazníckych databáz.
  • Príprava podkladov, analýz, ich vyhodnocovanie a príprava reportov.
  • Komunikácia so zákazníkmi a dodávateľmi.
  • Zabezpečenie plynulého chodu obchodného oddelenia.
  • Zákaznícky servis.

Okrem toho, na tejto pozícii budeš:

  • Vytvárať a udržiavať vzťahy so zákazníkmi.
  • Podieľať sa na tvorbe marketingových materiálov.

Budeš pracovať v tíme, kde sa každý deň stretneš s novými výzvami a úlohami. Pracovný čas je prispôsobený potrebám tímu. Typický deň na tejto pozícii zahŕňa komunikáciu so zákazníkmi a prípravu obchodnej dokumentácie. Pracovná doba je 8 hodín denne s možnosťou flexibilného prispôsobenia.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Zabezpečíme ti životné a úrazové poistenie.
  • Benefituj z našej zamestnaneckej zľavy na nákup tovaru.
  • Získaj stabilnú prácu v aktívnom a energickom prostredí.
  • Rozvíjaj svoje schopnosti a získaš nové výzvy a príležitosti.
  • Budeš súčasťou tímu, kde každý hlas je počutý a ocenený.
  • Uži si flexibilný pracovný čas a dosiahni rovnováhu medzi prácou a osobným životom.
  • Máš možnosť rýchleho rastu a rozvoja v rámci našej spoločnosti.
  • Uč sa od skúsených kolegov a získaj nové znalosti a skúsenosti.

Informácie o výberovom konaní

Ak ťa ponuka zaujala a spĺňaš uvedené požiadavky, neváhaj nám poslať svoj životopis na [email protected].
Do užšieho výberového kola budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Ostatné znalosti

Znalosť MS Office - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

obchodný asistent

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Výborné organizačné a komunikačné zručnosti.

Analytické myslenie.

Schopnosť pracovať samostatne a v tíme.

Vysoká miera flexibility.

Skúsenosti na podobnej pozícii výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Hlavnou činnosťou spoločnosti je oblasť vendingu, OCS a HoReCa, kde ponúkame komplexné riešenie pre tento segment. Sme tu už 31 rokov.
Náš prvý automat na Slovensku bol umiestnený v roku 1993 v nemocnici v Poprade.
Nie sme najväčší, ale o to sme rodinnejší.
Neváhaj a pridaj sa k nám!

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4944221  Dátum zverejnenia: 18.10.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac