Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent na odd. toku tovaru (m/ž) - zástup počas MD/RD
Bratislava
plný úväzok
1 500 EUR/mesiac
Záleží ti na presnosti a kvalite služieb?
Sme úspešná medzinárodná spoločnosť, ktorá patrí do skupiny Schwarz a ktorej hlavnými piliermi sú výkon, dynamika a férovosť. K nášmu úspechu prispievajú výraznou mierou svojou angažovanosťou a odhodlaním práve naši zamestnanci.
Teraz je aj tvoj čas. Pridaj sa k nám a spoločne s nami zabezpečuj denne kompletné a včasné dodávky tovaru do našich predajní, a tým rozmanitú a čerstvú ponuku sortimentu pre našich zákazníkov.
Tvoje úlohy
- zabezpečenie správnosti a dostupnosti tovaru v distribučných centrách (DC)
- podpora pri riešení vzniknutých problémov v operatívnom priebehu procesov (žiadosti dodávateľov, nákup a príjem tovaru na DC, iné)
- optimalizácia návrhov objednávok
- včasné plánovanie a riadenie toku tovaru pre jednotlivé sezóny
- pravidelná komunikácia s dodávateľmi zo zahraničia
- príprava reportov a analýz podľa potrieb oddelenia
Výhody práce u nás
- atraktívna mesačná mzda od 1500 € brutto + pravidelné každoročné navýšenie
- dôsledné a kvalitné zapracovanie na pozíciu a kompetencie, flexibilná pracovná doba a možnosť Home Office
- priestor na sebarealizáciu, kariérny rast, rozvojové aktivity, jazykové kurzy a široký výber z ponuky online školení
- bonusy a špeciálne príspevky pri svadbe, narodení dieťaťa a pracovných výročiach, vernostná dovolenka
- Referral program – finančná odmena za odporúčanie nového zamestnanca
- neobmedzené parkovanie v priestoroch centrály
- Sphere card a mnoho zliav u našich obchodných partnerov
- podpora športových aktivít - posilňovňa pre zamestnancov v priestoroch centrály, Karta MultiSport, Športový deň, maratón
- vianočný balíček, vitamínové balíčky, Cafeteria a iné
Tvoj profil
- SŠ/VŠ ekonomického zamerania
- znalosť anglického alebo nemeckého jazyka na pokročilej úrovni
- MS Office na úrovni pokročilý (najmä Excel)
- analytické myslenie, porozumenie pre prácu s dátami
- pozícia je vhodná aj pre absolventov, skúsenosti z oblasti administratívy, prípadne nákupu vítané
Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Paulína Krajíčková
https://kariera.kaufland.sk/
Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 4588334
Dátum zverejnenia: 26.5.2023
2023-05-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Disponent, Koordinátor, Obchodný analytik, Obchodný referent Spoločnosť: Kaufland Slovenská republika v.o.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac