Asistentka vedenia logistického centra (m/ž)

Ilava
plný úväzok
asap

Tvoje úlohy

  • administratívna a organizačná podpora vedenia
  • príprava podkladov pre rokovania, komunikácia s úradmi a medzi oddeleniami spoločnosti
  • plánovanie pracovných termínov, organizácia služobných ciest
  • aktívna komunikácia v nemeckom jazyku (interné preklady a tlmočenie)
  • spracovanie internej a externej korešpondencie, vedenie pokladne
  • organizácia podujatí pre zamestnancov (športový deň, vianočný večierok atď.)

Výhody práce u nás


  • atraktívna mesačná mzda od 970 € brutto s garanciou ročného navýšenia počas 4 rokov + zaplatená každá minúta

  • pracovná zmluva na dobu neurčitú, moderné stravovacie zariadenie priamo na pracovisku

  • férový prístup, práca pre TOP zamestnávateľa a priestor na sebarealizáciu a kariérny rast

  • prepracovaný systém zaškolenia a ďalšieho vzdelávania (jazykové kurzy v rámci prac. času atď.)

  • lákavé benefity - vernostná dovolenka nad rámec zákona, karta multisport, atraktívne zľavy u našich partnerov, sabatikal - dlhodobé neplatené voľno, vianočné balíčky a darčekové poukážky.

Tvoj profil

  • SŠ, VŠ ekonomického zamerania
  • nemecký jazyk na aktívnej úrovni (podmienka)
  • výborný time management, organizačné a komunikačné zručnosti
  • zmysel pre detail a proaktívny prístup, samostatnosť, zodpovednosť
  • uživateľská znalosť MS Office na úrovni pokročilý (Word, Excel, Power Point)

Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Barbora Kočnerová


https://kariera.kaufland.sk/

Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 3621802  Dátum zverejnenia: 15.3.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.