Supply chain manager

KARTESIS SK s.r.o.

Miesto práce
Robotnícka 273, Považská Bystrica-Strojárne
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.5.2019
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
1800 € - the final offer is negoatiable based on the skills and seniority of the chosen candidate

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- is responsible for the PIC - Industrial and Commercial Plan and the PDP -
Production Master Plan,
- consolidate the forecast and contractualize the logistical conditions with the
customer,
- ensures the management of the order book,
- stores sales orders on the CAM (verification, validation of costs, deadlines, price,
index, etc.) and ensures that the ERP is working properly,
- is the customer contact for any subject concerning shipments of parts on order,
- inform the sales department of any capacity problems and find internal or
external solutions,
- pilot the logistics department - Sales Administration, Planning, Scheduling,
Procurement, Store and Deploy Continuous Improvement Plans. Develop
problem solving methods,
- analyzes the load in relation to the production capacity and decides with the
production of the solutions to put in place - Plans the production according to
the needs finished products,
- establishes weekly reports production carried out: alerts sector managers about
manufacturing delays,
- track inventory levels and optimize them (material, in process, finished
products), have inventories made, and take improvement measures if
necessary,
- organizes flow management, outsourcing monitoring and carrier tracking,
- follows the customer service rate indicator - Follows the supplier service rate
indicator.

Zamestnanecké výhody, benefity

- work in a stable international company,
- work in a young college,
- 13th salary,
- attendance bonus,
- contribution from the social found to cultural events.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás pracovná ponuka zaujala, zašlite nám Váš životopis v anglickom jazyku a slovenskom jazyku spolu so súhlasom na spracovanie osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme len uchádzačov spĺňajúcich požiadavky na uvedenú pracovnú pozíciu.
Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.4.2019 (ostáva ešte 37 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Logistika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- fluent knowledge of English language min.B2,
- at least 5 years experience in a similar position or
equivalent,
- at least 5 years experience in the supply chain
function,
- working experience in warehouse management,
purchasing, logistics,
- MS office - advanced,
- analytical thinking,
- organizing skills,
- communication and presentation skills,
- strong leadership skills.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Výroba komponentov do automobilov
http://en.kartesis-industries.com/

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Adresa spoločnosti

KARTESIS SK s.r.o.
Robotnícka 2138/74
017 01 Považská Bystrica

Kontakt

ID: 3617209   Dátum zverejnenia: 8.3.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   1800 € - the final offer is negoatiable based on the skills and seniority of the chosen candidate