Recepčná/Administratívna pracovníčka
KARLOFF, s.r.o.
Miesto práce
Pradiareň 40, Kežmarok-Pradiareň
Pradiareň 40, Kežmarok-Pradiareň
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 000 EUR/mesiacPlat v závislosti od skúseností.
Od 1 000 EUR/mesiacPlat v závislosti od skúseností.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
V spoločnosti KARLOFF hľadáme nového člena tímu, ktorý nám pomôže posúvať naše firemné hodnoty a štandardy na novú úroveň! Ak máš v sebe spojenú charizmu, komunikatívnosť a lásku k detailom, sme presne to, čo hľadáš. Pridaj sa k nám a spolu s nami vytváraj priateľské a pozitívne prostredie.
Otvárame dvere pre príjemnú a organizovanú osobu.
A čo ťa čaká?
• Vybavovanie telefonátov,
• vítanie prichádzajúcich návštev, aby každý pocítil našu pohostinnosť a profesionalitu,
• efektívna evidencia a distribúcia prijatej pošty,
• udržiavanie čistoty zasadacích miestností a dennej miestnosti zamestnancov,
• dopĺňanie a objednávanie kancelársky potrieb a občerstvenia,
• práca s hotovosťou - zodpovednosť za pokladňu,
• spracovanie e-shopových objednávok,
• práca so systémom ESO (evidencia dokladov).
Otvárame dvere pre príjemnú a organizovanú osobu.
A čo ťa čaká?
• Vybavovanie telefonátov,
• vítanie prichádzajúcich návštev, aby každý pocítil našu pohostinnosť a profesionalitu,
• efektívna evidencia a distribúcia prijatej pošty,
• udržiavanie čistoty zasadacích miestností a dennej miestnosti zamestnancov,
• dopĺňanie a objednávanie kancelársky potrieb a občerstvenia,
• práca s hotovosťou - zodpovednosť za pokladňu,
• spracovanie e-shopových objednávok,
• práca so systémom ESO (evidencia dokladov).
Zamestnanecké výhody, benefity
• príjemné pracovné prostredie v moderných kancelárskych priestoroch,
• možnosť rozvíjať svoje schopnosti a získavať nové skúsenosti,
• nákup TATRATEA produktov za zvýhodnené ceny,
• rôzne firemné akcie počas celého roka.
• možnosť rozvíjať svoje schopnosti a získavať nové skúsenosti,
• nákup TATRATEA produktov za zvýhodnené ceny,
• rôzne firemné akcie počas celého roka.
Informácie o výberovom konaní
Pošli nám svoj životopis a pár riadkov o tom, prečo by si mal(a) byť tou správnou/ým recepčným/ou. Tešíme sa na teba a na spoločné tvorenie pozitívnej atmosféry v našej spoločnosti!
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
24.6.2024 (ostáva ešte 7 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
administratíva, ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• reprezentatívne vystupovanie,
• výborná komunikácia,
• zmysel pre detail a organizáciu,
• schopnosť pracovať samostatne a zároveň v tíme,
• nápomocnosť a ochota pomáhať kolegom aj klientom.
• výborná komunikácia,
• zmysel pre detail a organizáciu,
• schopnosť pracovať samostatne a zároveň v tíme,
• nápomocnosť a ochota pomáhať kolegom aj klientom.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Už od roku 2002 v našej rodinnej firme KARLOFF v Kežmarku tvoríme produkty, za ktorými si hrdo stojíme. Vyrábame ich z prírodných surovín s veľkým dôrazom na výslednú kvalitu, chuť a jedinečnosť. Naša práca je pre nás vášňou, do ktorej vkladáme celé svoje srdce a sme nadšení, ak to ocenia aj naši zákazníci. Je nám cťou povedať, že z našej dielne, okrem iného, pochádza celosvetovo známy TATRATEA, ktorý si získal srdce nejedného človeka.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
Kontakt
ID: 4838924
Dátum zverejnenia: 24.5.2024
2024-05-24
lokalita: Kežmarok Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: KARLOFF, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac