Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratíva exportu
KARLOFF, s.r.o.
Miesto práce
Kežmarok-Pradiareň
Kežmarok-Pradiareň
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2023
01.01.2023
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiacKonečná výška mzdy záleží od zručností a skúseností konkrétneho uchádzača. Viac informácií na osobnom pohovore.
Od 1 100 EUR/mesiacKonečná výška mzdy záleží od zručností a skúseností konkrétneho uchádzača. Viac informácií na osobnom pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komunikácia s existujúcimi a potencionálnymi obchodnými partnermi v zahraničí,
- spracovávanie objednávok od zahraničných distribútorov,
- príprava dokumentácie, prezentačných materiálov,
- zabezpečovanie prepravy tovaru do zahraničia prostredníctvom prepravných spoločností,
- budovanie trvalých vzťahov so zákazníkmi,
- spracovávanie exportných dát a spravovanie databázy,
- zodpovednosť za dodržiavanie termínov dodania.
- spracovávanie objednávok od zahraničných distribútorov,
- príprava dokumentácie, prezentačných materiálov,
- zabezpečovanie prepravy tovaru do zahraničia prostredníctvom prepravných spoločností,
- budovanie trvalých vzťahov so zákazníkmi,
- spracovávanie exportných dát a spravovanie databázy,
- zodpovednosť za dodržiavanie termínov dodania.
Informácie o výberovom konaní
Uchádzači, ktorí budú pozvaní na pracovný pohovor, budú písať test z AJ. Ostatným nevybraným uchádzačom vopred ďakujeme za záujem.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Anglický jazyk aktívne slovom aj písmom, znalosť ďalšieho jazyka je výhoda.
Ukončené vysokoškolské vzdelanie príslušného smeru /zahr. obchod a pod./ bude výhodou.
Prax v oblasti obchodu, fakturácie, prípadne logistiky vítaná.
Komunikačné zručnosti v anglickom jazyku sú nevyhnutné, požadujeme samostatnosť, flexibilitu a príjemné vystupovanie, tiež dobré organizačné schopnosti.
Ukončené vysokoškolské vzdelanie príslušného smeru /zahr. obchod a pod./ bude výhodou.
Prax v oblasti obchodu, fakturácie, prípadne logistiky vítaná.
Komunikačné zručnosti v anglickom jazyku sú nevyhnutné, požadujeme samostatnosť, flexibilitu a príjemné vystupovanie, tiež dobré organizačné schopnosti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Už od roku 2002 v našej rodinnej firme KARLOFF v Kežmarku tvoríme produkty, za ktorými si hrdo stojíme. Vyrábame ich z prírodných surovín s veľkým dôrazom na výslednú kvalitu, chuť a jedinečnosť. Naša práca je pre nás vášňou, do ktorej vkladáme celé svoje srdce a sme nadšení, ak to ocenia aj naši zákazníci. Je nám cťou povedať, že z našej dielne, okrem iného, pochádza celosvetovo známy TATRATEA, ktorý si získal srdce nejedného človeka.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2362801
Dátum zverejnenia: 25.11.2022
2022-11-25
lokalita: Kežmarok Pozícia: Account manager, Asistent, Referent odbytu Spoločnosť: KARLOFF, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac