Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Všeobecný administratívny pracovník, administratívne oddelenie, na zastupovanie počas MD a RD
Kancelária verejného ochrancu práv
Miesto práce
Grösslingová 35, 811 09 Bratislava
Grösslingová 35, 811 09 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 803 EUR/mesiaczákladná zložka mzdy: tarifný plat 803,00 eur – 1130,00 eur v závislosti od dĺžky započítanej praxe v 4. platovej triede podľa prílohy k zákonu č. 564/2001 Z. z. o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov + možné priznať osobný príplatok.
Od 803 EUR/mesiaczákladná zložka mzdy: tarifný plat 803,00 eur – 1130,00 eur v závislosti od dĺžky započítanej praxe v 4. platovej triede podľa prílohy k zákonu č. 564/2001 Z. z. o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov + možné priznať osobný príplatok.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Všeobecný administratívny pracovník v organizačnom útvare: administratívne oddelenie, odbor organizácie a správy majetku, sekcia riadenia a správy Kancelárie verejného ochrancu práv, na zatupovanie zamestnankyne počas jej neprítomnosti z dôvodu čerpania materskej dovolenky, rodičovskej dovolenky a dovolenky bezprostredne nadväzujúcej na materskú alebo rodičovskú dovolenku (s predpokladom možnosti zmeny pracovného pomeru na dobu neurčitú v budúcnosti)
Zabezpečovanie odbornej práce a agendy v kancelárii ústavného činiteľa alebo vyššieho štátneho funkcionára.
(4. platová trieda podľa prílohy k zákonu č. 564/2001 Z. z. o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov).
V rámci uvedených úloh zamestnanec vykonáva najmä:
a) samostatné administratívno-technické a organizačné zabezpečovanie činností
sekretariátu vedúcich zamestnancov, zabezpečovanie administratívnej a odbornej
agendy pre vedúcich zamestnancov a odborných zamestnancov kancelárie,
b) zabezpečovanie činností registratúry a spisovej služby, vybavovanie korešpondencie
podľa pokynov alebo všeobecných postupov, zabezpečovanie podkladov pre vedúcich
zamestnancov a ostatných odborných zamestnancov kancelárie, spracúvanie a
sprístupňovanie menej zložitých archívnych fondov, organizovanie využívania
archívnych dokumentov, príprava a vydávanie informácií; vedenie evidencií, záznamov,
kartoték, protokolov podľa pokynov,
c) zabezpečovanie vedenia spisov, vrátane zakladania doplnení, prípravy podkladov,
rozmnožovania dokumentov a pod.,
d) plnenie úloh podľa pokynov vedúceho zamestnanca.
Okrem vyššie uvedených úloh zamestnanec zabezpečuje:
a) komplexné zabezpečovanie evidencie, korešpondencie a administratívy súvisiacej s
plnením vyššie uvedených úloh, zabezpečovanie vedenia spisov, vrátane zakladania
doplnení, prípravy podkladov, rozmnožovania dokumentov, vedenie evidencií,
záznamov, kartoték, protokolov podľa pokynov v oblasti zverených úloh,
b) plnenie ďalších povinností zamestnanca podľa ustanovení všeobecne záväzných
právnych predpisov, najmä zákona o výkone práce vo verejnom záujme, zákona o
štátnej službe, Zákonníka práce, kolektívnych zmlúv a interných predpisov Kancelárie.
Zabezpečovanie odbornej práce a agendy v kancelárii ústavného činiteľa alebo vyššieho štátneho funkcionára.
(4. platová trieda podľa prílohy k zákonu č. 564/2001 Z. z. o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov).
V rámci uvedených úloh zamestnanec vykonáva najmä:
a) samostatné administratívno-technické a organizačné zabezpečovanie činností
sekretariátu vedúcich zamestnancov, zabezpečovanie administratívnej a odbornej
agendy pre vedúcich zamestnancov a odborných zamestnancov kancelárie,
b) zabezpečovanie činností registratúry a spisovej služby, vybavovanie korešpondencie
podľa pokynov alebo všeobecných postupov, zabezpečovanie podkladov pre vedúcich
zamestnancov a ostatných odborných zamestnancov kancelárie, spracúvanie a
sprístupňovanie menej zložitých archívnych fondov, organizovanie využívania
archívnych dokumentov, príprava a vydávanie informácií; vedenie evidencií, záznamov,
kartoték, protokolov podľa pokynov,
c) zabezpečovanie vedenia spisov, vrátane zakladania doplnení, prípravy podkladov,
rozmnožovania dokumentov a pod.,
d) plnenie úloh podľa pokynov vedúceho zamestnanca.
Okrem vyššie uvedených úloh zamestnanec zabezpečuje:
a) komplexné zabezpečovanie evidencie, korešpondencie a administratívy súvisiacej s
plnením vyššie uvedených úloh, zabezpečovanie vedenia spisov, vrátane zakladania
doplnení, prípravy podkladov, rozmnožovania dokumentov, vedenie evidencií,
záznamov, kartoték, protokolov podľa pokynov v oblasti zverených úloh,
b) plnenie ďalších povinností zamestnanca podľa ustanovení všeobecne záväzných
právnych predpisov, najmä zákona o výkone práce vo verejnom záujme, zákona o
štátnej službe, Zákonníka práce, kolektívnych zmlúv a interných predpisov Kancelárie.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 37,5 hodinový pracovný týždeň,
- pružný pracovný čas – mesačné obdobie,
- navyše jeden týždeň dovolenky,
- sick day – zdravotné voľno v súlade s interným predpisom Kancelárie (2 dni v prvom
polroku kalendárneho roku a 2 dni v druhom polroku kalendárneho roku),
- menší kolektív,
- priateľská pracovná atmosféra,
- príjemné pracovné prostredie,
- sídlo Kancelárie v centre mesta,
- zaučenie do informačných systémov,
- možnosť vzdelávať sa.
- pružný pracovný čas – mesačné obdobie,
- navyše jeden týždeň dovolenky,
- sick day – zdravotné voľno v súlade s interným predpisom Kancelárie (2 dni v prvom
polroku kalendárneho roku a 2 dni v druhom polroku kalendárneho roku),
- menší kolektív,
- priateľská pracovná atmosféra,
- príjemné pracovné prostredie,
- sídlo Kancelárie v centre mesta,
- zaučenie do informačných systémov,
- možnosť vzdelávať sa.
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti spolu s profesijným životopisom zasielajte prosím v termíne do 11. apríla 2024 na adresu: Kancelária verejného ochrancu práv, Grösslingová 35, 811 09 Bratislava, alebo elektronicky na: sekretariat@vop.gov.sk s označením "ŽOZ-01/2024-AO".
Po vyhodnotení doručených žiadostí budú realizované osobné pohovory len s vybranými uchádzačmi/uchádzačkami.
Informácie, týkajúce sa spracúvania a ochrany osobných údajov uchádzačov o štátnu službu sú dostupné na stránke:
https://vop.gov.sk/wp-content/uploads/2021/10/Informacie_pre_dotknutu_osobu_uchadzaca_o_statnu_sluzbu.
pdf
Po vyhodnotení doručených žiadostí budú realizované osobné pohovory len s vybranými uchádzačmi/uchádzačkami.
Informácie, týkajúce sa spracúvania a ochrany osobných údajov uchádzačov o štátnu službu sú dostupné na stránke:
https://vop.gov.sk/wp-content/uploads/2021/10/Informacie_pre_dotknutu_osobu_uchadzaca_o_statnu_sluzbu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
a) kvalifikačné predpoklady:
- úplné stredné vzdelanie,
b) požadované vedomosti a zručnosti:
- znalosť pravidiel písania a úpravy písomností,
- kultivovaný písomný a slovný prejav,
- schopnosť vyjadrovania sa,
- znalosť pravidiel a postupov správy registratúry a práce s
ústredným portálom www.slovensko.sk výhodou,
- digitálna gramotnosť (balík Office – Word, Excel, Outlook,
PowerPoint, Internet na úrovni používateľa),
c) kompetencie:
- samostatnosť,
- komunikatívnosť,
- zodpovednosť,
- schopnosť učiť sa a adaptovať sa na nové podmienky,
- sociálne kompetencie (schopnosť kooperácie, budovania
medziľudských vzťahov, efektívne vedenie komunikácie,
schopnosť riešiť konfliktné situácie),
d) ostatné predpoklady:
- bezúhonnosť,
- zdravotná spôsobilosť na výkon práce vo verejnom
záujme.
- úplné stredné vzdelanie,
b) požadované vedomosti a zručnosti:
- znalosť pravidiel písania a úpravy písomností,
- kultivovaný písomný a slovný prejav,
- schopnosť vyjadrovania sa,
- znalosť pravidiel a postupov správy registratúry a práce s
ústredným portálom www.slovensko.sk výhodou,
- digitálna gramotnosť (balík Office – Word, Excel, Outlook,
PowerPoint, Internet na úrovni používateľa),
c) kompetencie:
- samostatnosť,
- komunikatívnosť,
- zodpovednosť,
- schopnosť učiť sa a adaptovať sa na nové podmienky,
- sociálne kompetencie (schopnosť kooperácie, budovania
medziľudských vzťahov, efektívne vedenie komunikácie,
schopnosť riešiť konfliktné situácie),
d) ostatné predpoklady:
- bezúhonnosť,
- zdravotná spôsobilosť na výkon práce vo verejnom
záujme.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Kancelária verejného ochrancu práv
Oblasť pôsobenia: Ochrana základných práv a slobôd podľa zákona č. 564/2001 Z. z.
o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov
Oblasť pôsobenia: Ochrana základných práv a slobôd podľa zákona č. 564/2001 Z. z.
o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4776075
Dátum zverejnenia: 15.3.2024
2024-03-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Kancelária verejného ochrancu práv
Základná zložka mzdy (brutto): 803 EUR/mesiac