Všeobecný administratívny pracovník, administratívne oddelenie, na zastupovanie počas MD a RD

Kancelária verejného ochrancu práv

Miesto práce
Grösslingová 35, 811 09 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 803 EUR/mesiaczákladná zložka mzdy: tarifný plat 803,00 eur – 1130,00 eur v závislosti od dĺžky započítanej praxe v 4. platovej triede podľa prílohy k zákonu č. 564/2001 Z. z. o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov + možné priznať osobný príplatok.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Všeobecný administratívny pracovník v organizačnom útvare: administratívne oddelenie, odbor organizácie a správy majetku, sekcia riadenia a správy Kancelárie verejného ochrancu práv, na zatupovanie zamestnankyne počas jej neprítomnosti z dôvodu čerpania materskej dovolenky, rodičovskej dovolenky a dovolenky bezprostredne nadväzujúcej na materskú alebo rodičovskú dovolenku (s predpokladom možnosti zmeny pracovného pomeru na dobu neurčitú v budúcnosti)

Zabezpečovanie odbornej práce a agendy v kancelárii ústavného činiteľa alebo vyššieho štátneho funkcionára.
(4. platová trieda podľa prílohy k zákonu č. 564/2001 Z. z. o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov).

V rámci uvedených úloh zamestnanec vykonáva najmä:
a) samostatné administratívno-technické a organizačné zabezpečovanie činností
sekretariátu vedúcich zamestnancov, zabezpečovanie administratívnej a odbornej
agendy pre vedúcich zamestnancov a odborných zamestnancov kancelárie,
b) zabezpečovanie činností registratúry a spisovej služby, vybavovanie korešpondencie
podľa pokynov alebo všeobecných postupov, zabezpečovanie podkladov pre vedúcich
zamestnancov a ostatných odborných zamestnancov kancelárie, spracúvanie a
sprístupňovanie menej zložitých archívnych fondov, organizovanie využívania
archívnych dokumentov, príprava a vydávanie informácií; vedenie evidencií, záznamov,
kartoték, protokolov podľa pokynov,
c) zabezpečovanie vedenia spisov, vrátane zakladania doplnení, prípravy podkladov,
rozmnožovania dokumentov a pod.,
d) plnenie úloh podľa pokynov vedúceho zamestnanca.

Okrem vyššie uvedených úloh zamestnanec zabezpečuje:

a) komplexné zabezpečovanie evidencie, korešpondencie a administratívy súvisiacej s
plnením vyššie uvedených úloh, zabezpečovanie vedenia spisov, vrátane zakladania
doplnení, prípravy podkladov, rozmnožovania dokumentov, vedenie evidencií,
záznamov, kartoték, protokolov podľa pokynov v oblasti zverených úloh,
b) plnenie ďalších povinností zamestnanca podľa ustanovení všeobecne záväzných
právnych predpisov, najmä zákona o výkone práce vo verejnom záujme, zákona o
štátnej službe, Zákonníka práce, kolektívnych zmlúv a interných predpisov Kancelárie.

Zamestnanecké výhody, benefity

- 37,5 hodinový pracovný týždeň,
- pružný pracovný čas – mesačné obdobie,
- navyše jeden týždeň dovolenky,
- sick day – zdravotné voľno v súlade s interným predpisom Kancelárie (2 dni v prvom
polroku kalendárneho roku a 2 dni v druhom polroku kalendárneho roku),
- menší kolektív,
- priateľská pracovná atmosféra,
- príjemné pracovné prostredie,
- sídlo Kancelárie v centre mesta,
- zaučenie do informačných systémov,
- možnosť vzdelávať sa.

Informácie o výberovom konaní

Žiadosti spolu s profesijným životopisom zasielajte prosím v termíne do 11. apríla 2024 na adresu: Kancelária verejného ochrancu práv, Grösslingová 35, 811 09 Bratislava, alebo elektronicky na: sekretariat@vop.gov.sk s označením "ŽOZ-01/2024-AO".

Po vyhodnotení doručených žiadostí budú realizované osobné pohovory len s vybranými uchádzačmi/uchádzačkami.

Informácie, týkajúce sa spracúvania a ochrany osobných údajov uchádzačov o štátnu službu sú dostupné na stránke:
https://vop.gov.sk/wp-content/uploads/2021/10/Informacie_pre_dotknutu_osobu_uchadzaca_o_statnu_sluzbu.
pdf

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

a) kvalifikačné predpoklady:
- úplné stredné vzdelanie,

b) požadované vedomosti a zručnosti:
- znalosť pravidiel písania a úpravy písomností,
- kultivovaný písomný a slovný prejav,
- schopnosť vyjadrovania sa,
- znalosť pravidiel a postupov správy registratúry a práce s
ústredným portálom www.slovensko.sk výhodou,
- digitálna gramotnosť (balík Office – Word, Excel, Outlook,
PowerPoint, Internet na úrovni používateľa),

c) kompetencie:
- samostatnosť,
- komunikatívnosť,
- zodpovednosť,
- schopnosť učiť sa a adaptovať sa na nové podmienky,
- sociálne kompetencie (schopnosť kooperácie, budovania
medziľudských vzťahov, efektívne vedenie komunikácie,
schopnosť riešiť konfliktné situácie),

d) ostatné predpoklady:
- bezúhonnosť,
- zdravotná spôsobilosť na výkon práce vo verejnom
záujme.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Kancelária verejného ochrancu práv

Oblasť pôsobenia: Ochrana základných práv a slobôd podľa zákona č. 564/2001 Z. z.
o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 4776075  Dátum zverejnenia: 15.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 803 EUR/mesiac