Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný pracovník mzdovej agendy (mzdový účtovník), osobný úrad (výkon práce vo verejnom záujme)
Kancelária verejného ochrancu práv
Miesto práce
Verejný ochranca práv, Grösslingová, Staré Mesto
Verejný ochranca práv, Grösslingová, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacPodľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 564/2001 Z. z. o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov (základná zložka mzdy: tarifný plat od 1.1.2023 - 809,50 eur – 1 199,50 eur v závislosti od dĺžky započítanej praxe + možné priznať osobný príplatok). 5. platová trieda podľa prílohy k zákonu č. 564/2001 Z. z. o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov.
1 000 EUR/mesiacPodľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 564/2001 Z. z. o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov (základná zložka mzdy: tarifný plat od 1.1.2023 - 809,50 eur – 1 199,50 eur v závislosti od dĺžky započítanej praxe + možné priznať osobný príplatok). 5. platová trieda podľa prílohy k zákonu č. 564/2001 Z. z. o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zabezpečovanie zložitých účtovníckych agend. Samostatná odborná práca na vymedzenom úseku personálnej práce.
V rámci uvedených úloh zamestnanec vykonáva najmä:
a)komplexné zabezpečovanie účtovných operácií pri spracúvaní mzdovej agendy štátnych zamestnancov a zamestnancov, príprava a sledovanie mzdovej uzávierky, spracovávanie dokumentácie súvisiacej s odmeňovaním,
b)evidencia, spracúvanie a kontrola evidencie dochádzky na účely spracovania miezd a nároku na stravné,
c)vedenie personálnych a mzdových dát štátnych zamestnancov a zamestnancov v personálnych informačných systémoch,
d)plnenie vybraných úkonov v oblasti personálnej administratívy, spracovávanie podkladov, výstupov a komunikácie so štátnymi orgánmi a organizáciami, inými právnickými osobami, ako aj fyzickými osobami (napr. s poisťovňami, daňovými a inými úradmi),
e)participácia na plnení úloh v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ochrany pred požiarmi a pracovnej zdravotnej služby (zabezpečenie vstupných a periodických školení zamestnancov),
f)spolupráca s ostatnými organizačnými útvarmi pri plnení úloh a poskytovanie poradenstva v oblasti zverenej pôsobnosti,
g)plnenie ďalších úloh a pokynov verejného ochrancu práv a vedúceho Kancelárie vydaných v súlade s právnymi predpismi.
Okrem vyššie uvedených úloh zamestnanec zabezpečuje:
a)komplexné zabezpečovanie evidencie, korešpondencie a administratívy súvisiacej s plnením vyššie uvedených úloh, zabezpečovanie vedenia spisov, vrátane zakladania doplnení, prípravy podkladov, rozmnožovania dokumentov, vedenie evidencií, záznamov, kartoték, protokolov podľa pokynov v oblasti zverených úloh,
b)plnenie ďalších povinností zamestnanca podľa ustanovení všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákona o výkone práce vo verejnom záujme, zákona o štátnej službe, Zákonníka práce, kolektívnych zmlúv a interných predpisov Kancelárie.
V rámci uvedených úloh zamestnanec vykonáva najmä:
a)komplexné zabezpečovanie účtovných operácií pri spracúvaní mzdovej agendy štátnych zamestnancov a zamestnancov, príprava a sledovanie mzdovej uzávierky, spracovávanie dokumentácie súvisiacej s odmeňovaním,
b)evidencia, spracúvanie a kontrola evidencie dochádzky na účely spracovania miezd a nároku na stravné,
c)vedenie personálnych a mzdových dát štátnych zamestnancov a zamestnancov v personálnych informačných systémoch,
d)plnenie vybraných úkonov v oblasti personálnej administratívy, spracovávanie podkladov, výstupov a komunikácie so štátnymi orgánmi a organizáciami, inými právnickými osobami, ako aj fyzickými osobami (napr. s poisťovňami, daňovými a inými úradmi),
e)participácia na plnení úloh v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ochrany pred požiarmi a pracovnej zdravotnej služby (zabezpečenie vstupných a periodických školení zamestnancov),
f)spolupráca s ostatnými organizačnými útvarmi pri plnení úloh a poskytovanie poradenstva v oblasti zverenej pôsobnosti,
g)plnenie ďalších úloh a pokynov verejného ochrancu práv a vedúceho Kancelárie vydaných v súlade s právnymi predpismi.
Okrem vyššie uvedených úloh zamestnanec zabezpečuje:
a)komplexné zabezpečovanie evidencie, korešpondencie a administratívy súvisiacej s plnením vyššie uvedených úloh, zabezpečovanie vedenia spisov, vrátane zakladania doplnení, prípravy podkladov, rozmnožovania dokumentov, vedenie evidencií, záznamov, kartoték, protokolov podľa pokynov v oblasti zverených úloh,
b)plnenie ďalších povinností zamestnanca podľa ustanovení všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákona o výkone práce vo verejnom záujme, zákona o štátnej službe, Zákonníka práce, kolektívnych zmlúv a interných predpisov Kancelárie.
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovanej dokumentácie: žiadosť, profesijný životopis.
Žiadosti spolu s požadovanou dokumentáciou zasielajte v termíne do 30. marca 2023 na adresu: Kancelária verejného ochrancu práv, Grösslingová 35, 811 09 Bratislava alebo elektronicky na: [email protected] s označením "ŽOZ - 01/2023 - OÚ".
Po vyhodnotení doručených žiadostí budú realizované osobné pohovory len s vybranými uchádzačmi/uchádzačkami.
Žiadosti spolu s požadovanou dokumentáciou zasielajte v termíne do 30. marca 2023 na adresu: Kancelária verejného ochrancu práv, Grösslingová 35, 811 09 Bratislava alebo elektronicky na: [email protected] s označením "ŽOZ - 01/2023 - OÚ".
Po vyhodnotení doručených žiadostí budú realizované osobné pohovory len s vybranými uchádzačmi/uchádzačkami.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
personalistika a mzdové účtovníctvo
Osobnostné predpoklady a zručnosti
a) kvalifikačné predpoklady:
- úplné stredné vzdelanie,
b) odborné vedomosti a zručnosti:
- prax v odbore personalistika a mzdové účtovníctvo,
- orientácia v základných právnych normách pracovnoprávnych a obdobných právnych predpisov,
- príprava, evidencia a odosielanie výstupov a výkazov,
- znalosť práce so mzdovým softvérom na spracovanie miezd (SAP výhodou),
- práca v rozpočtovej organizácii výhodou,
c) kompetencie:
- samostatnosť,
- zodpovednosť,
- schopnosť učiť sa.
d) ostatné predpoklady:
- bezúhonnosť,
- zdravotná spôsobilosť na výkon práce vo verejnom záujme.
- úplné stredné vzdelanie,
b) odborné vedomosti a zručnosti:
- prax v odbore personalistika a mzdové účtovníctvo,
- orientácia v základných právnych normách pracovnoprávnych a obdobných právnych predpisov,
- príprava, evidencia a odosielanie výstupov a výkazov,
- znalosť práce so mzdovým softvérom na spracovanie miezd (SAP výhodou),
- práca v rozpočtovej organizácii výhodou,
c) kompetencie:
- samostatnosť,
- zodpovednosť,
- schopnosť učiť sa.
d) ostatné predpoklady:
- bezúhonnosť,
- zdravotná spôsobilosť na výkon práce vo verejnom záujme.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Kancelária verejného ochrancu práv
Oblasť pôsobenia: Ochrana základných práv a slobôd podľa zákona č. 564/2001 Z. z.
o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov
Oblasť pôsobenia: Ochrana základných práv a slobôd podľa zákona č. 564/2001 Z. z.
o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4508223
Dátum zverejnenia: 8.3.2023
2023-03-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Mzdový účtovník, Personalista Spoločnosť: Kancelária verejného ochrancu práv
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac