Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Riaditeľ odboru organizácie a správy majetku (výkon práce vo verejnom záujme)
Kancelária verejného ochrancu práv
Miesto práce
Grösslingová, Bratislava
Grösslingová, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
september 2020 alebo podľa dohody
september 2020 alebo podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
Od 995 EUR/mesiacpodľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 564/2001 Z. z. o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov (základná zložka mzdy: tarifný plat 995,00 eur – 1603,50 eur v závislosti od dĺžky započítanej praxe + príplatok za riadenie + možné priznať osobný príplatok).
Od 995 EUR/mesiacpodľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 564/2001 Z. z. o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov (základná zložka mzdy: tarifný plat 995,00 eur – 1603,50 eur v závislosti od dĺžky započítanej praxe + príplatok za riadenie + možné priznať osobný príplatok).
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Koordinačná a analytická činnosť v majetkovoprávnej oblasti.
Koordinačná činnosť pri zabezpečovaní technického rozvoja a realizácii technicko-prevádzkových činností v Kancelárii verejného ochrancu práv.
V rámci uvedených úloh zamestnanec zabezpečuje činnosti najmä v oblasti:
- správy majetku štátu vrátane koncepčnej činnosti,
- evidencie a odpisovania hmotného a nehmotného majetku štátu,
- zásobovania skladov tovarom vrátane fyzickej inventarizácie tovarov a obalov, prepočtu a sumarizácie hodnoty zásob, odsúhlasovania s účtovnými dokladmi, vyčíslovania inventúrnych rozdielov, vyhotovovania protokolov,
- realizácie základnej finančnej kontroly,
- kontroly, koordinácie a komplexného zabezpečovania verejného obstarávania, vrátane realizácie zákaziek,
- kontroly, koordinácie a komplexného zabezpečovania činností pokladničnej práce, vedenia pokladničnej knihy, vyhotovovania príjmových a výdavkových dokladov a pod.,
- kontroly, koordinácie a komplexného zabezpečovania činností prevádzky informačných technológií,
- kontroly, koordinácie a komplexného zabezpečovania autodopravy, koordinácie a efektívnosti využívania služobných motorových vozidiel,
- kontroly, koordinácie a komplexného zabezpečovania odbornej práce a agendy v oblasti správy registratúry (podateľňa, obeh dokumentov, registratúrne stredisko) a súvisiacich organizačno-technických a administratívnych činností,
- kontroly, koordinácie a realizácie vybraných finančných operácií v systéme Štátnej pokladnice,
- súčinnosti pri tvorbe interných predpisov v rozsahu zverených úloh.
Koordinačná činnosť pri zabezpečovaní technického rozvoja a realizácii technicko-prevádzkových činností v Kancelárii verejného ochrancu práv.
V rámci uvedených úloh zamestnanec zabezpečuje činnosti najmä v oblasti:
- správy majetku štátu vrátane koncepčnej činnosti,
- evidencie a odpisovania hmotného a nehmotného majetku štátu,
- zásobovania skladov tovarom vrátane fyzickej inventarizácie tovarov a obalov, prepočtu a sumarizácie hodnoty zásob, odsúhlasovania s účtovnými dokladmi, vyčíslovania inventúrnych rozdielov, vyhotovovania protokolov,
- realizácie základnej finančnej kontroly,
- kontroly, koordinácie a komplexného zabezpečovania verejného obstarávania, vrátane realizácie zákaziek,
- kontroly, koordinácie a komplexného zabezpečovania činností pokladničnej práce, vedenia pokladničnej knihy, vyhotovovania príjmových a výdavkových dokladov a pod.,
- kontroly, koordinácie a komplexného zabezpečovania činností prevádzky informačných technológií,
- kontroly, koordinácie a komplexného zabezpečovania autodopravy, koordinácie a efektívnosti využívania služobných motorových vozidiel,
- kontroly, koordinácie a komplexného zabezpečovania odbornej práce a agendy v oblasti správy registratúry (podateľňa, obeh dokumentov, registratúrne stredisko) a súvisiacich organizačno-technických a administratívnych činností,
- kontroly, koordinácie a realizácie vybraných finančných operácií v systéme Štátnej pokladnice,
- súčinnosti pri tvorbe interných predpisov v rozsahu zverených úloh.
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti spolu s profesijným životopisom zasielajte v termíne do 26 . júla 2020 na adresu: Kancelária verejného ochrancu práv, Grösslingová 35, P. O. Box 1, 820 04 Bratislava 24 alebo elektronicky na: [email protected] s označením "ŽOZ-01/2020-OSM"
Po vyhodnotení doručených žiadostí budú realizované osobné pohovory len s vybranými uchádzačmi/uchádzačkami.
Po vyhodnotení doručených žiadostí budú realizované osobné pohovory len s vybranými uchádzačmi/uchádzačkami.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Pokladňa - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
SAP - Základy
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
SAP - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť práce s predpismi, najmä týkajúcimi sa rozpočtových pravidiel, o správe majetku štátu, o cestovných náhradách, o účtovníctve, o archívoch a registratúrach, o verejnom obstarávaní, o informačných systémoch verejnej správy, o finančnej kontrole, o výkone práce vo verejnom záujme,
- skúsenosti s vedením kolektívu výhodou,
- znalosť práce v informačných systémoch výhodou (elektronická registratúra, SAP),
- administratívne a ekonomické znalosti,
- bezúhonnosť,
- zdravotná spôsobilosť na prácu na výkon práce vo verejnom záujme (zahŕňa prácu s bremenami)
- skúsenosti s vedením kolektívu výhodou,
- znalosť práce v informačných systémoch výhodou (elektronická registratúra, SAP),
- administratívne a ekonomické znalosti,
- bezúhonnosť,
- zdravotná spôsobilosť na prácu na výkon práce vo verejnom záujme (zahŕňa prácu s bremenami)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Kancelária verejného ochrancu práv
Oblasť pôsobenia: Ochrana základných práv a slobôd podľa zákona č. 564/2001 Z. z.
o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov
Oblasť pôsobenia: Ochrana základných práv a slobôd podľa zákona č. 564/2001 Z. z.
o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3938152
Dátum zverejnenia: 15.7.2020
2020-07-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Vedúci oddelenia Spoločnosť: Kancelária verejného ochrancu práv
Základná zložka mzdy (brutto): 995 EUR/mesiac