Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Správca registratúry
Kancelária verejného ochrancu práv
Miesto práce
Grösslingová 35, 811 09 Bratislava
Grösslingová 35, 811 09 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Tarifný plat 731,00 eur – 1057,00 eur v závislosti od dĺžky započítanej praxe v 6. platovej triede podľa prílohy k zákonu č. 564/2001 Z.z. o verejnom ochrancovi práv + možné priznať osobný príplatok.
Tarifný plat 731,00 eur – 1057,00 eur v závislosti od dĺžky započítanej praxe v 6. platovej triede podľa prílohy k zákonu č. 564/2001 Z.z. o verejnom ochrancovi práv + možné priznať osobný príplatok.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Samostatné vykonávanie špecializovanej knihovníckej, metodickej, bibliografickej, referenčnej a inej informačnej činnosti, práca s automatizovanými informačnými zdrojmi. Spracúvanie a sprístupňovanie menej zložitých archívnych fondov, organizovanie využívania archívnych dokumentov, príprava a vydávanie informácií.
V rámci uvedených úloh zamestnanec vykonáva najmä:
a) komplexné plnenie úloh v oblasti správy registratúry a registratúrneho strediska Kancelárie ako orgánu s celoslovenskou pôsobnosťou, správu registratúrneho strediska (preberanie registratúrnych záznamov do registratúrneho strediska a ich ďalšiu správu), posudzovanie dokumentárnej hodnoty záznamov pred vyraďovacím konaním, vedenie agendy spojenej s využívaním registratúry Kancelárie, vrátane práce s automatizovanými informačnými systémami,
b) organizovanie využívania registratúrnych dokumentov, vedenie evidencií, záznamov, kartoték, protokolov podľa pokynov, vyhotovovanie výpisov, odpisov z registratúrnych záznamov,
c) spracovávanie analýz, správ alebo štatistík v rozsahu zverených úloh Kancelárie, prípravu a vydávanie informácií,
d) zabezpečovanie činností v oblasti starostlivosti o knižnicu a dokumentačné stredisko a s tým spojené vedenie evidencií, záznamov a kartoték, vrátane práce s automatizovanými informačnými zdrojmi,
e) metodické usmerňovanie a koordináciu organizačných útvarov Kancelárie ako pôvodcu registratúry v oblasti správy registratúry a fungovania registratúrneho strediska a plnenia úloh knižnice,
f) prijímanie osobne doručených podaní,
g) plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného vedúceho zamestnanca vydaných v súlade s právnymi predpismi.
V rámci uvedených úloh zamestnanec vykonáva najmä:
a) komplexné plnenie úloh v oblasti správy registratúry a registratúrneho strediska Kancelárie ako orgánu s celoslovenskou pôsobnosťou, správu registratúrneho strediska (preberanie registratúrnych záznamov do registratúrneho strediska a ich ďalšiu správu), posudzovanie dokumentárnej hodnoty záznamov pred vyraďovacím konaním, vedenie agendy spojenej s využívaním registratúry Kancelárie, vrátane práce s automatizovanými informačnými systémami,
b) organizovanie využívania registratúrnych dokumentov, vedenie evidencií, záznamov, kartoték, protokolov podľa pokynov, vyhotovovanie výpisov, odpisov z registratúrnych záznamov,
c) spracovávanie analýz, správ alebo štatistík v rozsahu zverených úloh Kancelárie, prípravu a vydávanie informácií,
d) zabezpečovanie činností v oblasti starostlivosti o knižnicu a dokumentačné stredisko a s tým spojené vedenie evidencií, záznamov a kartoték, vrátane práce s automatizovanými informačnými zdrojmi,
e) metodické usmerňovanie a koordináciu organizačných útvarov Kancelárie ako pôvodcu registratúry v oblasti správy registratúry a fungovania registratúrneho strediska a plnenia úloh knižnice,
f) prijímanie osobne doručených podaní,
g) plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného vedúceho zamestnanca vydaných v súlade s právnymi predpismi.
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti spolu s profesijným životopisom zasielajte v termíne do 23. októbra 2019 na adresu: Kancelária verejného ochrancu práv, Grösslingová 35, P. O. Box 1, 820 04 Bratislava 24 alebo elektronicky na: [email protected] s označením "ŽOZ-02/2019-AO".
Po vyhodnotení doručených žiadostí budú realizované osobné pohovory len s vybranými uchádzačmi/uchádzačkami.
Po vyhodnotení doručených žiadostí budú realizované osobné pohovory len s vybranými uchádzačmi/uchádzačkami.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Výhodou - študijný odbor Archívnictvo alebo príbuzný študijný odbor
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť a komunikatívnosť,
- znalosť pravidiel a postupov správy registratúry,
- digitálna gramotnosť (Balík Office - Word, Excel, Outlook, internet na úrovni používateľa),
- bezúhonnosť,
- zdravotná spôsobilosť na prácu pri výkone práce vo verejnom záujme (zahŕňa prácu s bremenami).
- znalosť pravidiel a postupov správy registratúry,
- digitálna gramotnosť (Balík Office - Word, Excel, Outlook, internet na úrovni používateľa),
- bezúhonnosť,
- zdravotná spôsobilosť na prácu pri výkone práce vo verejnom záujme (zahŕňa prácu s bremenami).
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Kancelária verejného ochrancu práv
Oblasť pôsobenia: Ochrana základných práv a slobôd podľa zákona č. 564/2001 Z. z.
o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov
Oblasť pôsobenia: Ochrana základných práv a slobôd podľa zákona č. 564/2001 Z. z.
o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3782851
Dátum zverejnenia: 9.10.2019
2019-10-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Archivár, správca registratúry Spoločnosť: Kancelária verejného ochrancu práv
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Tarifný plat 731,00 eur – 1057,00 eur v závislosti od dĺžky započítanej praxe v 6. platovej triede podľa prílohy k zákonu č. 564/2001 Z.z. o verejnom ochrancovi práv + možné priznať osobný príplatok.