Správca registratúry

Kancelária verejného ochrancu práv

Miesto práce
Grösslingová 35, 811 09 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Tarifný plat 731,00 eur – 1057,00 eur v závislosti od dĺžky započítanej praxe v 6. platovej triede podľa prílohy k zákonu č. 564/2001 Z.z. o verejnom ochrancovi práv + možné priznať osobný príplatok.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Samostatné vykonávanie špecializovanej knihovníckej, metodickej, bibliografickej, referenčnej a inej informačnej činnosti, práca s automatizovanými informačnými zdrojmi. Spracúvanie a sprístupňovanie menej zložitých archívnych fondov, organizovanie využívania archívnych dokumentov, príprava a vydávanie informácií.

V rámci uvedených úloh zamestnanec vykonáva najmä:
a) komplexné plnenie úloh v oblasti správy registratúry a registratúrneho strediska Kancelárie ako orgánu s celoslovenskou pôsobnosťou, správu registratúrneho strediska (preberanie registratúrnych záznamov do registratúrneho strediska a ich ďalšiu správu), posudzovanie dokumentárnej hodnoty záznamov pred vyraďovacím konaním, vedenie agendy spojenej s využívaním registratúry Kancelárie, vrátane práce s automatizovanými informačnými systémami,
b) organizovanie využívania registratúrnych dokumentov, vedenie evidencií, záznamov, kartoték, protokolov podľa pokynov, vyhotovovanie výpisov, odpisov z registratúrnych záznamov,
c) spracovávanie analýz, správ alebo štatistík v rozsahu zverených úloh Kancelárie, prípravu a vydávanie informácií,
d) zabezpečovanie činností v oblasti starostlivosti o knižnicu a dokumentačné stredisko a s tým spojené vedenie evidencií, záznamov a kartoték, vrátane práce s automatizovanými informačnými zdrojmi,
e) metodické usmerňovanie a koordináciu organizačných útvarov Kancelárie ako pôvodcu registratúry v oblasti správy registratúry a fungovania registratúrneho strediska a plnenia úloh knižnice,
f) prijímanie osobne doručených podaní,
g) plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného vedúceho zamestnanca vydaných v súlade s právnymi predpismi.

Informácie o výberovom konaní

Žiadosti spolu s profesijným životopisom zasielajte v termíne do 23. októbra 2019 na adresu: Kancelária verejného ochrancu práv, Grösslingová 35, P. O. Box 1, 820 04 Bratislava 24 alebo elektronicky na: [email protected] s označením "ŽOZ-02/2019-AO".

Po vyhodnotení doručených žiadostí budú realizované osobné pohovory len s vybranými uchádzačmi/uchádzačkami.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Výhodou - študijný odbor Archívnictvo alebo príbuzný študijný odbor

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- samostatnosť a komunikatívnosť,
- znalosť pravidiel a postupov správy registratúry,
- digitálna gramotnosť (Balík Office - Word, Excel, Outlook, internet na úrovni používateľa),
- bezúhonnosť,
- zdravotná spôsobilosť na prácu pri výkone práce vo verejnom záujme (zahŕňa prácu s bremenami).

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Kancelária verejného ochrancu práv

Oblasť pôsobenia: Ochrana základných práv a slobôd podľa zákona č. 564/2001 Z. z.
o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3782851  Dátum zverejnenia: 9.10.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Tarifný plat 731,00 eur – 1057,00 eur v závislosti od dĺžky započítanej praxe v 6. platovej triede podľa prílohy k zákonu č. 564/2001 Z.z. o verejnom ochrancovi práv + možné priznať osobný príplatok.