Odborný/á asistent/ka

Kancelária Rady pre rozpočtovú zodpovednosť

Miesto práce
Mlynské nivy, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, prípadne dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 850 EUR/mesiacMzda po skúšobnej dobe od 1850 eur, v závislosti od skúseností a kvalít uchádzača. Možnosť bonusov vo výške aj viac ako 2 platov ak urobíte niečo významné. Kvalitu uchádzača vieme férovo oceniť.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavným poslaním je organizačné a administratívne zabezpečenie bezproblémového fungovania sekretariátu Kancelárie Rady pre rozpočtovú zodpovednosť a členov Rady pre rozpočtovú zodpovednosť.

Na oddelení budú celkom 2 osoby, pričom je možné ich doplnenie o brigádnika (študenta) na vopred zadefinované výpomoci.

Pozícia je čiastočne manažérskeho typu a teda si vyžaduje skvele zvládnutý time management, organizáciu pracovných úloh a zodpovednosť. Úspešný uchádzač/ka bude disponovať právomocami spoluorganizovať chod sekretariátu, budú mu/jej pridelené aj oprávnenia podpisovať vybrané dokumenty v mene inštitúcie. Pracovná náplň Odborného/nej asistenta/tky si vyžaduje zastupiteľnosť a preto je potrebné vedieť vykonávať všetky nižšie uvedené činnosti. Agenda bude primerane prerozdelená medzi zamestnancov oddelenia.       


Náplňou práce na tejto pozícii bude vykonávanie, resp. zabezpečenie nasledujúcich činnosti:         

Administratívne:
- Evidencia dochádzky zamestnancov a stravných lístkov
- Spravovanie kalendárov a pošty, návrh korešpondencie a reagovanie na telefónne hovory
- Vytváranie a udržiavanie efektívnej správy záznamov, finančných dokladov a dokumentov pre účtovné účely, evidencia zmlúv
- Administrácia projektov spolufinancovaných z fondov EÚ
- Administrácia a asistencia pri BOZP, OPP a ZS
- Administrácia mobilných hlasových a dátových služieb (aktivácia, zúčtovanie)
- Zabezpečovanie servisu, reklamácií, výmeny a modernizácie jednotlivých hnuteľných a nehnuteľných častí majetku, vrátane ich prideľovania oprávneným osobám.
- Evidencia a správa majetku
- Práca s portálom právnych predpisov
- Organizovanie domácich a zahraničných služobných ciest a školení, ktoré zahŕňa: cestovné a hotelové rezervácie, žiadosti o víza, spracovanie vyúčtovania výdavkov, a iné následné akcie
- Zabezpečenia občerstvenia pre návštevy, základná obsluha počas návštev (podanie kávy, čaju, vody)


Odborné:
- Personalistika, príprava pracovných zmlúv a dodatkov; sledovanie legislatívy v tejto oblasti
- GDPR agenda
- Zákon č.211/200 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám
- Komunikácia s dodávateľmi, poskytovateľmi služieb a externými spolupracovníkmi kancelárie rady
- Príprava zmlúv pre poskytovateľov služieb
- Príprava rozpočtu KRRZ, sledovanie čerpania, komunikácia s Ministerstvom financií SR, audítormi, kontrolnými orgánmi, výročné správy
- Asistovanie pri príprave verejného obstarávania a obsluha elektronického kontraktačného systému (EKS) a portálov EVO a CRZ
- Vypracovávanie interných predpisov


Event management:
- V spolupráci s komunikačným oddelením organizácia teambuildingov a interných podujatí zamestnancov Kancelárie Rady, organizovanie medzinárodných konferencií, seminárov, stretnutí a tlačových konferencií, ktoré zahŕňa: rezervácie zasadacích miestností, zabezpečenie občerstvenia, prípravu a udržiavanie zoznamov účastníkov, ako aj príslušné dokumenty


Medzinárodné záležitosti:
- Kontaktná osoba pre zahraničné aktivity, sledovanie agendy pracovných skupín a eventov, zabezpečenie splnenia požiadaviek na spoluprácu;
- Komunikácia s medzinárodnými organizáciami (EK, OECD) a ostatnými fiškálnymi inštitúciami v súvislosti s formálnymi a neformálnymi zoskupeniami fiškálnych rád


Zamestnanecké výhody, benefity

• Vysoko motivačné bonusy naviazané striktne na plnenie úloh, ktoré posúvajú fungovanie inštitúcie dopredu
• Teambuildingové aktivity
• 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• Sick days
• Rekreačné poukazy
• Príspevok na III. pilier

Informácie o výberovom konaní

Pozícia si vyžaduje pracovné skúsenosti, preto je pozícia otvorená len pre uchádzačov, ktorí už vedia čo daná pozícia obnáša a chcú sa v tejto oblasti profesne ďalej rozvíjať.
Na výbere si dáme záležať, vybraných uchádzačov si zavoláme a porozprávame sa, budeme chcieť poznať názor na niektoré veci, vyskúšame písanie, počítanie, prácu v exceli a určite otestujeme aj angličtinu.
Ak všetko pôjde dobre, tak budú len dve kolá.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, obchod, marketing, spoločenské vedy, všeobecné vzdelanie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Elektronická schránka Slovensko.sk - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

asistent/ka, office manager

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Samostatnosť
• Zodpovednosť a spoľahlivosť
• Orientácia na detail
• Flexibilita
• Schopnosť určovať si priority
• Záujem zlepšovať veci
• Príjemné vystupovanie

Schopnosť orientovať sa v platnej legislatíve, týkajúcej sa GDPR, verejného obstarávania, zákonníka práce, BOZP a iných predpisov týkajúcich sa chodu inštitúcie.

Budeme vyžadovať, aby úspešný uchádzač/ka najneskôr počas skúšobnej doby získal občiansky preukaz s čipom a prístupom do elektronickej schránky Slovensko.sk tak, aby mu mohli byť pridelené práva spravovať schránku KRRZ.

Bezpodmienečne nutné sú výborné organizačné a komunikačné schopnosti, ochota počúvať a hľadať riešenia.

Si človek, ktorý má rád poriadok vo veciach, multitasking zvládaš ľavou zadnou a si rád súčasťou niečoho väčšieho, čo dobre funguje. Si schopný/á komunikovať so všetkými typmi ľudí a keď je treba, aj po anglicky. Ak veci nejdú tak ako by mali (čo sa pri práci na tejto pozícií určite občas stane), nespanikáriš a nájdeš riešenie.

Nemáme nič proti politickému presvedčeniu, ale ak chceme mať istotu, že budete pristupovať ku svojej práci nestranne, je dôležité, aby ste neboli aktívne činný v štruktúrach politických strán. Okrem toho budeme vyžadovať oznámenie vedľajších platených/neplatených aktivít, ktoré by mohli súvisieť s našou činnosťou a potenciálne by ovplyvnili reputáciu našej inštitúcie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Rada pre rozpočtovú zodpovednosť (RRZ) bola zriadená v roku 2012 ako verejná inštitúcia nezávislá od vlády s cieľom hodnotiť vývoj verejných financií, dlhodobej fiškálnej udržateľnosti, hospodárnosti a hodnotiť dodržiavanie pravidiel rozpočtovej zodpovednosti.
Poskytujeme nezávislý pohľad na vývoj ekonomiky a verejných financií, analyzujeme vplyv politických rozhodnutí vlády na verejné financie a hodnotíme vyhliadky na dosiahnutie fiškálneho cieľa vlády. Poskytujeme neskreslené informácie verejnosti v oblasti verejných financií vo forme správ o dlhodobej fiškálnej udržateľnosti, o fiškálnych rizikách a trendoch vo výdavkoch na sociálne zabezpečenie. Rovnako pripravujeme články a komentáre k ekonomickým a fiškálnym otázkam.
https://www.rrz.sk/
https://www.facebook.com/rozpoctovarada.rrz

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 4798310  Dátum zverejnenia: 3.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 850 EUR/mesiac