Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pomocný administratívny pracovník
KAMI PROFIT, s.r.o.
Miesto práce
Príjazdná, Bratislava-Vajnory
Príjazdná, Bratislava-Vajnory
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
4 EUR/hod.Podľa úrovne a skúseností kandidáta.
4 EUR/hod.Podľa úrovne a skúseností kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho dynamického tímu hľadáme administratívnu výpomoc.
Jeho/Jej náplňou práce bude najmä:
Stručný obsah náplne práce:
• ohlasovanie a uvádzanie návštev,
• poskytovanie všeobecných informácií návštevníkom,
• telefonická a emailová komunikácia,
• prijímanie a odovzdávanie odkazov,
• distribuovanie a spracovanie korešpondencie a elektronickej pošty,
• administratívna podpora (zmluvy, objednávky, cestovné náhrady a iné),
• skenovanie, kopírovanie, evidencia a archivácia dokumentov,
• príprava podkladov k fakturácii, vystavovanie faktúr,
• kontrola platobnej disciplíny odberateľov, urgovanie oneskorených úhrad,
• kontrola a spracovanie dodávateľských faktúr v súlade s internými pravidlami spoločnosti, priraďovanie faktúr k jednotlivým projektom, kontrola schvaľovacieho procesu dodávateľských faktúr a sledovanie lehoty splatnosti,
• vykonávanie spätnej kontroly zaúčtovaných dokladov, kontrola interného systému s účtovníctvom,
• pomocné práce pri príprave ročnej účtovnej závierky a audite spoločnosti,
• práca v internom systéme Intranet,
• zodpovedanie za poriadok a čistotu v okolí recepcie a kuchynky,
• zabezpečovanie a vykonávanie ďalších súvisiacich prác podľa pokynov nadriadeného.
Jeho/Jej náplňou práce bude najmä:
Stručný obsah náplne práce:
• ohlasovanie a uvádzanie návštev,
• poskytovanie všeobecných informácií návštevníkom,
• telefonická a emailová komunikácia,
• prijímanie a odovzdávanie odkazov,
• distribuovanie a spracovanie korešpondencie a elektronickej pošty,
• administratívna podpora (zmluvy, objednávky, cestovné náhrady a iné),
• skenovanie, kopírovanie, evidencia a archivácia dokumentov,
• príprava podkladov k fakturácii, vystavovanie faktúr,
• kontrola platobnej disciplíny odberateľov, urgovanie oneskorených úhrad,
• kontrola a spracovanie dodávateľských faktúr v súlade s internými pravidlami spoločnosti, priraďovanie faktúr k jednotlivým projektom, kontrola schvaľovacieho procesu dodávateľských faktúr a sledovanie lehoty splatnosti,
• vykonávanie spätnej kontroly zaúčtovaných dokladov, kontrola interného systému s účtovníctvom,
• pomocné práce pri príprave ročnej účtovnej závierky a audite spoločnosti,
• práca v internom systéme Intranet,
• zodpovedanie za poriadok a čistotu v okolí recepcie a kuchynky,
• zabezpečovanie a vykonávanie ďalších súvisiacich prác podľa pokynov nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
• silné zázemie úspešnej stavebnej spoločnosti, ktorá neustále expanduje
• práca v mladom dynamickom kolektíve
• možnosť odborného rastu
• otvorenú a neformálnu firemnú kultúru
• káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou
• práca v mladom dynamickom kolektíve
• možnosť odborného rastu
• otvorenú a neformálnu firemnú kultúru
• káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, stavebné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Samostatnosť
Zodpovednosť
Precíznosť
Spoľahlivosť
Flexibilita
Odolnosť voči stresu
Zodpovednosť
Precíznosť
Spoľahlivosť
Flexibilita
Odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
KAMI PROFIT s.r.o. je dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, ktorá zabezpečuje projektový manažment a kontroling, stavebný dozor, ako aj prípravu a realizáciu stavieb v oblasti pozemných, dopravných a inžinierskych projektov. Tím spoločnosti je zostavený z odborníkov, ktorí sú pripravení vyhovieť aj tým najnáročnejším požiadavkám zákazníkov. Medzi hlavné piliere spoločnosti patrí zodpovednosť, profesionálny prístup a spokojnosť svojich klientov.
Bližšie informácie o spoločnosti nájdete na webovej adrese http://www.kami-profit.sk
Bližšie informácie o spoločnosti nájdete na webovej adrese http://www.kami-profit.sk
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4056811
Dátum zverejnenia: 6.4.2021
2021-04-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Databázový administrátor, Ekonóm, Projektový manažér Spoločnosť: KAMI PROFIT, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 4 EUR/hod.