Asistent ekonomického oddelenia

KAMI PROFIT, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacod 1200,- EUR brutto. Finálna výška ponúkanej mzdy bude dohodnutá na základe osobnostných a profesijných predpokladov kandidáta. (Mzda je rozdelená na 70% fix a 30% pohyblivú zložku).

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Stabilná dobre etablovaná spoločnosť hľadá do svojho dynamického tímu posilu v podobe šikovnej kolegyne/kolegu na ekonomické oddelenie.
Ponúkame zázemie stabilného pracovného miesta v mladom dynamickom kolektíve a priestor pre osobnostný a profesijný rast. Od úspešného kandidáta očakávame predovšetkým znalosť aktuálnej legislatívy z oblasti daní a účtovníctva, všeobecný prehľad, schopnosť rýchlo sa zapracovať a samostatne dôsledne a zodpovedne zvládnuť svoju agendu. Našou predstavou je nájsť spolupracovníka, ktorý navyše chápe súvislosti jednotlivých oblastí fungovania podnikateľského subjektu a bude nám nápomocný jednotlivé procesy invenčne zlepšovať. V našom tíme radi uvítame vyprofilovaného kandidáta, ktorému sú jasné jeho osobné aj profesijné ciele a má záujem sa v danej oblasti naďalej rozvíjať.

Vašou náplňou bude najmä:

  • príprava všetkých účtovných dokladov pre externú účtovnú spoločnosť,
  • príprava podkladov k fakturácii, vystavovanie faktúr,
  • kontrola platobnej disciplíny odberateľov, urgovanie oneskorených úhrad,
  • kontrola a spracovanie dodávateľských faktúr v súlade s internými pravidlami spoločnosti, priraďovanie faktúr k jednotlivým projektom, kontrola schvaľovacieho procesu dodávateľských faktúr a sledovanie lehoty splatnosti,
  • zadávanie platobných príkazov, platieb v bankových systémoch,
  • práca s bankovými výpismi, párovanie platieb,
  • vykonávanie spätnej kontroly zaúčtovaných dokladov, kontrola interného systému s účtovníctvom,
  • komunikovanie s odberateľmi a dodávateľmi, riešenie prípadných nezrovnalostí,
  • komunikovanie s externou účtovnou spoločnosťou a bankami,
  • evidovanie a archivovanie dokladov v súlade s účtovnými, daňovými a internými predpismi,
  • vedenie pokladne spoločnosti,
  • spracovanie cestovných náhrad,
  • pravidelný reporting ekonomických výkazov bankám,
  • spracovanie rôznych ekonomických reportov, analýz a štatistík podľa potrieb vedenia spoločnosti, prípadne iných oddelení v rámci spoločnosti,
  • tvorba interných predpisov a smerníc ekonomickej agendy,
  • participácia na tvorbe ročného rozpočtu spoločnosti,
  • pomocné práce pri príprave ročnej účtovnej závierky a audite spoločnosti,
  • zabezpečovanie a vykonávanie ďalších súvisiacich prác podľa pokynov nadriadeného.

Zamestnanecké výhody, benefity

• silné zázemie úspešnej stavebnej spoločnosti, ktorá neustále expanduje
• práca v mladom dynamickom priateľskom kolektíve
• mobilný telefón a notebook
• možnosť osobného a profesionálneho rozvoja
• firemné teambuildingy
• MultiSport karta
• zabezpečený pitný režim (káva, čaj, minerálky)
• bezproblémové parkovanie v areáli spoločnosti

Informácie o výberovom konaní

Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. V prípade veľkého záujmu zo strany uchádzačov bohužiaľ nebude možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou individuálneho rozhovoru.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

ekonomika, účtovníctvo, financie

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• finančná a ekonomická gramotnosť
• dobré orientovanie sa v aktuálnej daňovej a účtovnej legislatíve (je podmienkou)
• organizovanie a plánovanie práce
• pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
• tvorivosť (kreativita)
• samostatnosť
• informačná gramotnosť, všeobecný prehľad
• komunikácia (jednanie s ľuďmi)
• chuť ďalej sa vzdelávať, záujem o osobnostný a odborný rast
• rozhodovanie
• kultivovaný písomný prejav
• kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa a argumentácie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

KAMI PROFIT s.r.o. je dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, ktorá zabezpečuje projektový manažment a kontroling, stavebný dozor, ako aj prípravu a realizáciu stavieb v oblasti pozemných, dopravných a inžinierskych projektov. Tím spoločnosti je zostavený z odborníkov, ktorí sú pripravení vyhovieť aj tým najnáročnejším požiadavkám zákazníkov. Medzi hlavné piliere spoločnosti patrí zodpovednosť, profesionálny prístup a spokojnosť svojich klientov.
Bližšie informácie o spoločnosti nájdete na webovej adrese http://www.kami-profit.sk

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Jana Besedová
Tel.: +421905241618
E-mail: poslať životopis
ID: 3969806  Dátum zverejnenia: 17.9.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac