Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér zákazníckeho servisu
Kachličkovo s. r. o.
Tomášovská 22, 900 45 Malinovo
plný úväzok
Ihneď
Od 2 000 EUR/mesiacV tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a zručností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 2000 € brutto pri plnom úväzku.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
„Ahoj, vitaj v Kachličkove! Sme vďační, že si zavítal práve k nám. Ďakujeme za dôveru, cíť sa tu ako doma. Aký máš dnes deň? Ako ti vieme pomôcť? Môžeme ti ponúknuť kávu, alebo čaj?“ Vzbudili v tebe predchádzajúce slová dobrý pocit? Je toto prístup, ktorý ako zákazník očakávaš a zároveň ho používaš smerom k zákazníkom? Ak si odpovedal(a) 3 x áno, tak máme pre teba skvelú ponuku! Staň sa súčasťou najväčšieho a najobľúbenejšieho e-shopu s kachličkami široko-ďaleko a poskytuj spolu s nami zákaznícky servis, ktorý každému spraví pekný deň. Dáme ti príležitosť k osobnostnému rastu, priestor na realizáciu dobrých nápadov a možnosť kariérne rásť. Sme iní, sme výnimoční, sme Kachličkovo. A ty môžeš byť tiež!
Hlavná pracovná náplň:
- Vedenie a riadenie zamestnancov
- Projektový manažment
- Príjem a následné spracovanie online objednávok v súlade s obchodnými procesmi spoločnosti
- Komunikácia s klientom (email /telefón/online chat) počas celého trvania objednávky za účelom profesionálneho vybavenia objednávky
- Produktové poradenstvo a administračná podpora pri vytváraní objednávky zákazníkom
- Dôkladné zdieľanie informácii potrebných k rýchlemu, bezproblémovému a profesionálnemu vybaveniu objednávok so všetkými relevantnými kolegami
- Včasné vystavovanie a zasielanie relevantných dokladov a dokumentov k objednávkam v súlade s nastavenými procesmi
- Podpora pri plánovaní expedičných a logistických aktivít
- Zastupovanie relevantných pracovných pozícií
Pracovná doba: pondelok až piatok od 9:00 do 18:00. Obedová prestávka 1 hodina.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Stabilita v úspešnej a perspektívnej firme s významným postavením na trhu
- Zmluva na dobu neurčitú
- Pravidelná včasná výplata
- Zaškolenie skúsenými a ochotnými kolegami
- Možnosť kariérneho rastu
- Možnosť ďalšieho vzdelávania
- Priateľský kolektív
- Pravidelné tímové aktivity
- Príjemné, nové a moderné pracovné prostredie
- Výnimočné ceny na firemný sortiment
- Možnosť bezplatného parkovania
- Možnosť zapožičania firemnej dodávky na súkromné účely
- Káva a čaj zdarma
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosti s predajom koncovému zákazníkovi
- komunikácia so zákazníkom (e-mail, telefón, online chat)
- príjem a následné spracovanie objednávky
- komunikácia s internými oddeleniami
- komunikácia s obchodnými partnermi
- riešenie reklamácií
- Skúsenosti s vedením a riadením ľudí
- organizačná štruktúra
- proces prijímania zamestnanca
- nastavenie cieľov a očakávaní
- revízne stretnutia
- vzdelávanie
- odmeňovanie
- osobnostný rozvojový a kariérny plán
- motivácia a podpora
- proces ukončenia pracovného pomeru zamestnanca
- Skúsenosti s projektovým manažmentom
- Základná znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Pokročilá znalosť práce s emailovým klientom (napr. Mozilla Thunderbird)
- Empatia a prístup orientovaný na spokojného zákazníka
- Efektívne zvládanie stresových situácií
- Schopnosť plánovať a delegovať
- Pozitívny, proaktívny a zodpovedný prístup
- Efektívna komunikáciu a práca s časom
- Chuť učiť sa, profesionálne rásť a pomáhať kolegom
- Schopnosť všímať si a pracovať s detailmi
- Schopnosť učiť sa z chýb
- Prispôsobivosť
- Schopnosť inovovať a myslieť v širších súvislostiach
- Príjemné vystupovanie a schopnosť efektívne prezentovať