Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
E-shop manažér
Kachličkovo s. r. o.
Tomášovská 22, 900 45 Malinovo, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok
čo najskôr
Od 2 500 EUR/mesiacV tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a zručností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mesačná mzda: 2500 € brutto pri plnom úväzku.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si optimalizovaný(á) a dostatočne skúsený(á) na prácu pre najväčší a najobľúbenejší e-shop s kachličkami široko-ďaleko? Je na tvojej hlavnej stránke hlad po výzve, nových skúsenostiach a úspechu bez limitov? Ak áno, tak toto je tvoj výnimočný CALL TO ACTION! Tvoje dobré nápady a aktivity neskončia v nákupnom košíku, ani ich neodmietneme ako otravné cookies. Práve naopak. Vždy od nás dostaneš správnu a včasnú prihrávka pätičkou, aby bola tvoja zamestnanecká skúsenosť rovnako skvelá ako UX našich zákazníkov. Poď s nami na zaujímavé konferencie a zoznám sa s našimi online partnermi, ktorí patria medzi top firmy vo svojom odbore. Spolupracuj priamo s vedením firmy, zapoj sa do zaujímavých projektov a dobývaj s nami nové trhy. Sme iní, sme výnimoční, sme Kachličkovo. A ty môžeš byť tiež!
Hlavná pracovná náplň:
- Technické zabezpečenie
- zodpovednosť za funkčnosť e-shop systému
- správa doménových a webhostingových služieb
- zabezpečenie e-mail hostingu (správa firemných e-mailových kont)
- nasadenie a monitorovanie externých analytických a marketingových nástrojov a následné návrhy na zmeny na základe spracovaných výstupov
- Pravidelná kontrola a aktualizácia dát a obsahu na e-shope
- Vytváranie nových a aktualizácia existujúcich produktov
- Spravovanie existujúcich kategórii a ich členenia
- Správa vizualizácií v spolupráci s grafickými dizajnérmi
- Správa firemného Cloud-u (google Drive)
- Tvorba, pridávanie a aktualizácia fotiek produktov
- Podávanie návrhov na inovácie a optimalizácie a ich implementácia
- Podpora pri riešení vzniknutých situácií pri spracovaní objednávok
Zamestnanecké výhody, benefity
- Stabilita v úspešnej a perspektívnej firme s významným postavením na trhu
- Zmluva na dobu neurčitú
- Pravidelná včasná výplata
- Zaškolenie skúsenými a ochotnými kolegami
- Firemný laptop
- Možnosť kariérneho rastu
- Možnosť ďalšieho vzdelávania
- Priateľský kolektív
- Príjemné, nové a moderné pracovné prostredie
- Flexibilný pracovný čas
- Pravidelné tímové aktivity
- Výnimočné ceny na firemný sortiment
- Možnosť bezplatného parkovania
- Možnosť zapožičania firemnej dodávky na súkromné účely
- Káva a čaj zdarma
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosti s komplexnou administráciou e-shopu
- Skúsenosti s projektovým manažmentom
- Pokročilé ovládanie relevantných HW/SW technológií
- Prístup orientovaný na spokojného zákazníka
- Pozitívny, proaktívny a zodpovedný prístup
- Kreativitu a schopnosť inovovať
- Efektívnu komunikáciu a prácu s časom
- Efektívne plánovanie a delegovanie
- Schopnosť myslieť nekonvenčne a v širších súvislostiach
- Chuť učiť sa, profesionálne rásť a pomáhať kolegom
- Schopnosť všímať si a pracovať s detailmi
- Schopnosť ísť do informovaného rizika
- Schopnosť učiť sa z chýb
- Prispôsobivosťa chuť dokázať veľké veci
- Ovládanie cudzieho jazyka - výhoda