Hlavný účtovník / ekonóm – ka

KA Group s.r.o.

Miesto práce
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Mzdové podmienky (brutto)
2 700 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Hľadáme:

Zodpovednú osobu na zastrešenie jednotlivých účtovných a ekonomických procesov v rámci holdingu a jednotlivých projektov skupiny.

Náplň práce je rôznorodá predovšetkým v oblastiach:

- dohľad nad výkonom účtovníctva podľa daňových predpisov (výkazy pre DPH, podvojné účtovníctvo, daňové priznania)

- dohľad a čiastočný výkon interného účtovníctva (evidencia cash flow, vedenie rozpočtov, výkazy pre banku, atď.)

- dohľad a čiastočný výkon účtovníctva v oblasti správy bytových domov (predpis záloh a vyúčtovania nájomcom a pod.)

- úzka spolupráca s ostatnými vedúcimi v spoločnosti a vlastníkmi, najmä v oblasti reportingu a rozpočtov

- v prípade potreby výber nových pracovníkov a ich dôkladné zaškolenie

- vedenie tímu 5-6 pracovníkov ekonomického odd.

- ďalšie činnosti podľa potreby.




Zamestnanecké výhody, benefity


Ponúkame

- Firemné auto aj na súkromné účely, telefón, notebook, kanceláriu, rekreáciu v ubytovacích zariadeniach spoločnosti a ostatné bežné benefity.

- Pracovník bude kompletne zaškolený.

- Dlhodobý, stabilný pracovný pomer.

- Práca v stabilnej a rastúcej spoločnosti.

- Bežný koncoročný bonus.

- Mimoriadny koncoročný bonus odvodený od individuálnych výsledkov a výsledkov holdingu, v prípade šikovnosti zamestnanca, rátaný po prvom roku zamestnania v spoločnosti.


Plat: 1650 - 2000 Eur v čistom, mesačne.

Informácie o výberovom konaní

Miesto výkonu prác:

Banská Bystrica

Pracovná doba:

Plný úväzok

Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@gmail.com, predmet emailu: Hlavný účtovník BB.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Nutné požiadavky:

- bezproblémová užívateľská práca v prostredí MS Office (najmä MS Word a Excel)

- predošlá práca v účtovných programoch (Pohoda alebo podobné)

- predošlá skúsenosť s finančnou analýzou (najmä nastavenie cash-flow)

- ekonomické vzdelanie alebo znalosť v odbore

- predošlá skúsenosť s prácou s ľuďmi (schopnosť zaškoliť a organizovať zamestnancov)

- zmysel pre koordináciu a organizáciu, schopnosť efektívne nastaviť procesy vo firme

Nutné predispozície:

- analytické myslenie (orientácia v číslach) a chápanie základných ekonomických princípov

- precíznosť vo vypracovaní a kontrole evidencií

- schopnosť organizovať dáta tak aby bola zabezpečená ich výpovedná hodnota (nastaviť zápis a aktualizáciu evidencií)

- schopnosť riadiť tím ľudí (výber pracovníkov, zaškolenie, organizácia, kontrola)

Radi posúdime aj žiadosti cieľavedomých mladých ľudí ktorý už počas štúdia dosahovali mimoriadne výsledky (napr. „červený diplom“) alebo sa venovali produktívnym mimoškolským projektom (napr. vlastné projekty alebo účasť na iných zaujímavých projektoch). V prípade ak aj nebudete vybratý na túto pozíciu je možné že Vám bude ponúknutá adekvátnejšia juniorná pozícia.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť poskytuje komplexné služby v oblasti nehnuteľností, ako správu nehnuteľností, inžiniersku činnosť, vedenie akvizičných procesov, cash flow analýzy a ďalšie služby v oblasti developmentu nehnuteľností.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Alexander Kreze
Tel.: +421948559128
E-mail: poslať životopis
ID: 5108030  Dátum zverejnenia: 27.6.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 2 700 EUR/mesiac