Účtovník - asistent

KA Group s.r.o.

Miesto práce
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme
Hľadáme spolupracovníka, ktorému bude zverená časť účtovnej agendy v rozsahu:
Príprava podkladov pre účtovníctvo, vedenie evidencie manažérskeho účtovníctva (agenda rozpočtov na projekty a vedenie evidencie návratnosti projektov), evidencia zmien v spoločnostiach a asistenčné a administratívne práce pre hlavného účtovníka. Ostatné asistenčné práce podla zadania.

Po zaškolení bude spolupracovníkovi zverená agenda externého financovania, agenda poistných udalostí a komunikácia s úradmi ohľadom účtovných, daňových a personálnych záležitostí.

V rámci tejto vstupnej pracovnej pozície je možný osobnostný a kariérny rast v oblastiach pôsobnosti spoločnosti. V prípade zvládnutia základnej agendy môže uchádzač pracovať aj na iných pozíciách, pre ktoré bude mať prirodzený záujem a predpoklady.

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame:
Asistent bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu v centre mesta.
Pracovná doba môže byť individuálne prispôsobená, práca možná aj mimo kanceláriu.
Stabilnú prácu v dobrom kolektíve, ktorí si navzájom pomáha.
V prípade úspešnosti finančné bonusy.

Informácie o výberovom konaní

Miesto výkonu prác:
Banská Bystrica

Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: [email protected], predmet emailu: ÚČTOVNÍK BB
Termín pohovoru: Leto 2019

Termín možného nástupu: Leto 2019

O spoločnosti
Sme mladá dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť pôsobiaca v oblasti projektov nehnuteľností, s výnimočným zázemím v znalosti ekonómie, legislatívy a exekúcie projektov. Spoločnosť vyhľadáva mimoriadne priaznivé príležitosti v segmente nehnuteľností, a to predovšetkým pre projekty na development a predaj alebo dlhodobý prenájom. Spoločnosť je tvorená holdingom firiem s organizačnou štruktúrou s prvkami start-upu a investičného fondu. Náš cieľ je aj naďalej dosahovať 100 a viac percentný ročný rast, s čím rastie aj veľkosť tímov, projektov, požiadaviek na prácu a ohodnotenie zamestnancov.

Pri výbere uchádzačov o zamestnanie posudzujeme viaceré aspekty a preferujeme mladých, práce-chtivých a dlhodobo motivovaných spolupracovníkov, s prístupom k spoločnosti ako k vlastnej firme, ktorí pri riešení úloh kombinujú analytické myslenie a praktický sedliacky rozum. Hľadáme spolupracovníkov, ktorí majú dlhodobý horizont zamestnania, sú dlhodobo motivovaní a majú predpoklad sa ďalej rozvíjať s rastom spoločnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Základy
Jednoduché účtovníctvo - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požiadavky
Práca v MS Word (pokročilý), Excel (pokročilý)
Práca s účtovným programom (stredne pokročilý)
Vedenie účtovníctva podľa legislatívy (stredne pokročilý)
Vodičský preukaz (aktívny šofér)

Zručnosti a prirodzené predpoklady
Písomné komunikačné zručnosti
Základná orientácia v legislatíve súvisiacej s problematikou
Precíznosť a organizovanosť
Schopnosť rozvíjať vlastnú osobnosť a učiť sa nové veci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť poskytuje komplexné služby v oblasti nehnuteľností, ako správu nehnuteľností, inžiniersku činnosť, vedenie akvizičných procesov, cash flow analýzy a ďalšie služby v oblasti developmentu nehnuteľností.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3705256  Dátum zverejnenia: 29.7.2019