Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/tka vedenia spoločnosti
K Facility s.r.o.
Miesto práce
Cukrová 14, Bratislava
Cukrová 14, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 200 EUR/mesiac(konečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta)
1 000 - 1 200 EUR/mesiac(konečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Komplexná zodpovednosť za admin. podporu kancelárie spoločnosti
- Rôzna administratívna podpora v celej organizácii
- Príprava podkladov pre účtovníctvo
- Účasť a podpora vedenia porád
- Vybavovanie mailov a telefonickej komunikácie
- Korešpondencia a distribúcia pošty, objednávanie kuriérskych služieb
- Vystavovanie a prijímanie faktúr.
- Príprava podkladov pre účtovné operácie, práca v účtovnom systéme
- Podpora konateľov a manažérov pri realizácii všetkých úloh
- Archivácia požadovaných firemných dokumentov
- Monitorovanie a údržba dodávok kancelárskych potrieb a vybavenia
- Príprava dokumentov pre vedenie spoločnosti (finančné)
- Zodpovednosť za prevádzku a zásobovanie kancelárskych a tech. priestorov firmy
- Podpora procesu zamestnávania a odchodu zamestnancov zo zamestnania
- Riešenie funkčných porúch v kancelárii a reagovanie na požiadavky alebo problémy
- Komunikácia s dodávateľmi, úradmi a inštitúciami
- Kontakt s bankou, zabezpečenie pravidelných dodávateľských úhrad
- Nákup
- Spolupráca pri plánovaní a organizácii podujatí
- Rezervácia dopravy a ubytovania
- Rozvíjanie a udržiavanie dôveryhodných vzťahov s dodávateľmi, zákazníkmi a kolegami
- Komunikácia s tuzemskými a zahraničnými klientami/dodávateľmi, komunikácia s
- Rôzna administratívna podpora v celej organizácii
- Príprava podkladov pre účtovníctvo
- Účasť a podpora vedenia porád
- Vybavovanie mailov a telefonickej komunikácie
- Korešpondencia a distribúcia pošty, objednávanie kuriérskych služieb
- Vystavovanie a prijímanie faktúr.
- Príprava podkladov pre účtovné operácie, práca v účtovnom systéme
- Podpora konateľov a manažérov pri realizácii všetkých úloh
- Archivácia požadovaných firemných dokumentov
- Monitorovanie a údržba dodávok kancelárskych potrieb a vybavenia
- Príprava dokumentov pre vedenie spoločnosti (finančné)
- Zodpovednosť za prevádzku a zásobovanie kancelárskych a tech. priestorov firmy
- Podpora procesu zamestnávania a odchodu zamestnancov zo zamestnania
- Riešenie funkčných porúch v kancelárii a reagovanie na požiadavky alebo problémy
- Komunikácia s dodávateľmi, úradmi a inštitúciami
- Kontakt s bankou, zabezpečenie pravidelných dodávateľských úhrad
- Nákup
- Spolupráca pri plánovaní a organizácii podujatí
- Rezervácia dopravy a ubytovania
- Rozvíjanie a udržiavanie dôveryhodných vzťahov s dodávateľmi, zákazníkmi a kolegami
- Komunikácia s tuzemskými a zahraničnými klientami/dodávateľmi, komunikácia s
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomicke, stavebne
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
proaktívny prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa správou nehnuteľností, akvizíciou a developmentom nehnuteľností pre realitný fond ZDR Investments SICAV.
Ďalšie informácie o nás nájdete na www.zdrinvestments.cz
Fondy nehnuteľností ZDR Investments investujú do výnosových komerčných nehnuteľností na území Českej republiky, Slovenska, Rakúska, Nemecka a Chorvátska.
Hlavným zameraním sú regionálne retail parky diskontného charakteru s prevahou predajní potravín.
Skupina ZDR Investments bola založená v roku 2017 a stavia na skúsenostiach zakladateľov v oblasti developmentu, bankovníctva, práva a facility managementu.
Ďalšie informácie o nás nájdete na www.zdrinvestments.cz
Fondy nehnuteľností ZDR Investments investujú do výnosových komerčných nehnuteľností na území Českej republiky, Slovenska, Rakúska, Nemecka a Chorvátska.
Hlavným zameraním sú regionálne retail parky diskontného charakteru s prevahou predajní potravín.
Skupina ZDR Investments bola založená v roku 2017 a stavia na skúsenostiach zakladateľov v oblasti developmentu, bankovníctva, práva a facility managementu.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4065055
Dátum zverejnenia: 20.4.2021
2021-04-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Office manager Spoločnosť: K Facility s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac