Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Člen incident tímu
JUMP soft a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac* Pri ponúkanom plate zvážime na pohovore Tvoju senioritu, skúsenosti a schopnosti. Chceme odmeňovať spravodlivo, podľa Tvojho prínosu pre našu firmu. Pri kandidátoch s väčším množstvom skúseností a dlhšou praxou ponúkame aj vyššiu základnú zložku platu (+ motivačné odmeny....). Pri živnostníkoch je odmena fakturovaná na základe dodanej práce.
1 200 EUR/mesiac* Pri ponúkanom plate zvážime na pohovore Tvoju senioritu, skúsenosti a schopnosti. Chceme odmeňovať spravodlivo, podľa Tvojho prínosu pre našu firmu. Pri kandidátoch s väčším množstvom skúseností a dlhšou praxou ponúkame aj vyššiu základnú zložku platu (+ motivačné odmeny....). Pri živnostníkoch je odmena fakturovaná na základe dodanej práce.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
JUMP soft je malý moderný software house, ktorého hlavným cieľom je tvoriť aj komplexné systémy jednoducho a používateľsky prívetivo. Naša firma má otvorenú a priateľskú kultúru, je založená na princípoch profesionality, slobody a zodpovednosti. Nie sme korporácia, pracujeme naraz na niekoľkých menších či väčších projektoch.
Incident tím, s ohľadom na dostupné možnosti a reálne potreby jednotlivých systémov, zabezpečuje podporu prevádzky a všetkých s ňou súvisiacich služieb pre aktuálne spracovávané aplikácie (IS), podľa platnej SLA pre daného zákazníka.
Člen incident tímu na diaľku poskytuje technickú podporu používateľom našich aplikácií (IS) produktov a služieb. Telefonicky, e-mailom alebo inými spôsobmi komunikuje s používateľmi ohľadom rôznych typov požiadaviek (ticketov) - (incident ticket, problem ticket, service call, príp. change reqest). V závislosti od typu požiadaviek následne zisťuje podrobnejšie informácie, v prípade incident ticketov najmä informácie popisujúce problém, poruchu či chybový stav. Po diagnostike problému naviguje používateľa k jeho vyriešeniu. Ak riešenie nenájde ani v spolupráci s členmi Incident tímu, komunikuje s analytikmi, vývojovým tímom alebo projektovým manažérom, prípadne zadáva požiadavky na opravy.
Tvojou každodennou prácou bude najmä:
- zabezpečenie prevádzky informačných systémov
- e-mailová komunikácia súvisiaca s podporou prevádzky
- komunikácia s používateľmi, technická podpora (e-mail, telefón) L1 a L2 (v závislosti od konkrétneho projektu)
- spravovanie a riešenie ticketov, ich prvotná diagnostika prípadné postúpenie na prislúchajúci tím
- sledovanie dodržiavania SLA parametrov, zabezpečenie reakcie v stanovených časoch
- denná kontrola aplikácií, prípadne ich prostredí - participácia na nových projektoch
- definovanie prevádzkových požiadaviek, tvorba dokumentácie, zabezpečenie nasadzovania
- úzka komunikácia s analytikmi a vývojovým tímom
- rozvíjanie firemného know-how v príslušnej oblasti
Incident tím, s ohľadom na dostupné možnosti a reálne potreby jednotlivých systémov, zabezpečuje podporu prevádzky a všetkých s ňou súvisiacich služieb pre aktuálne spracovávané aplikácie (IS), podľa platnej SLA pre daného zákazníka.
Člen incident tímu na diaľku poskytuje technickú podporu používateľom našich aplikácií (IS) produktov a služieb. Telefonicky, e-mailom alebo inými spôsobmi komunikuje s používateľmi ohľadom rôznych typov požiadaviek (ticketov) - (incident ticket, problem ticket, service call, príp. change reqest). V závislosti od typu požiadaviek následne zisťuje podrobnejšie informácie, v prípade incident ticketov najmä informácie popisujúce problém, poruchu či chybový stav. Po diagnostike problému naviguje používateľa k jeho vyriešeniu. Ak riešenie nenájde ani v spolupráci s členmi Incident tímu, komunikuje s analytikmi, vývojovým tímom alebo projektovým manažérom, prípadne zadáva požiadavky na opravy.
Tvojou každodennou prácou bude najmä:
- zabezpečenie prevádzky informačných systémov
- e-mailová komunikácia súvisiaca s podporou prevádzky
- komunikácia s používateľmi, technická podpora (e-mail, telefón) L1 a L2 (v závislosti od konkrétneho projektu)
- spravovanie a riešenie ticketov, ich prvotná diagnostika prípadné postúpenie na prislúchajúci tím
- sledovanie dodržiavania SLA parametrov, zabezpečenie reakcie v stanovených časoch
- denná kontrola aplikácií, prípadne ich prostredí - participácia na nových projektoch
- definovanie prevádzkových požiadaviek, tvorba dokumentácie, zabezpečenie nasadzovania
- úzka komunikácia s analytikmi a vývojovým tímom
- rozvíjanie firemného know-how v príslušnej oblasti
Zamestnanecké výhody, benefity
Nie sme korporát, snažíme sa pracovať čo najviac „smart“. Neustále sa vyvíjame a chceme, aby sa u nás všetci cítili komfortne. Ponúkame tieto benefity:
- moderné priestory v Starom meste
- športová karta Multisport
- pravidelné teambuildingy a firemné raňajky
- možnosť práce z domu
- práca na významných projektoch, ktoré zvyšujú kredit našej krajiny
- super káva, tulivaky, fit zóna a nádherný výhľad na Bratislavu
- moderné priestory v Starom meste
- športová karta Multisport
- pravidelné teambuildingy a firemné raňajky
- možnosť práce z domu
- práca na významných projektoch, ktoré zvyšujú kredit našej krajiny
- super káva, tulivaky, fit zóna a nádherný výhľad na Bratislavu
Informácie o výberovom konaní
* Pri ponúkanom plate zvážime na pohovore Tvoju senioritu, skúsenosti a schopnosti. Chceme odmeňovať spravodlivo, podľa Tvojho prínosu pre našu firmu. Pri kandidátoch s väčším množstvom skúseností a dlhšou praxou ponúkame aj vyššiu základnú zložku platu (+ projektové odmeny, motivačné odmeny....). Pri živnostníkoch je odmena fakturovaná na základe dodanej práce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od ľudí, ktorí k nám prídu očakávame:
- 1 ročná prax
- skúsenosti s tvorbou používateľskej a administrátorskej dokumentácie
- dobré analytické schopnosti: čítanie UML, BPMN diagramov
- základná znalosť relačných databáz (PostgreSQL, MS SQL) a jazyka SQL pre získavanie údajov
- znalosť Jira alebo iného nástroja (OVSD, OVSC, EWM, Service Manager,...) pre evidenciu ticketov
- výhodou je znalosť Enterprise Architect alebo iného modelovacieho nástroja
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- znalosť anglického jazyka pre porozumenie technickým dokumentom
- zodpovednosť, spoľahlivosť, dochvíľnosť
- flexibilita v rámci rôznych pracovných zmien (cez víkend, večer)
- ochota vzdelávať sa a napredovať.
- 1 ročná prax
- skúsenosti s tvorbou používateľskej a administrátorskej dokumentácie
- dobré analytické schopnosti: čítanie UML, BPMN diagramov
- základná znalosť relačných databáz (PostgreSQL, MS SQL) a jazyka SQL pre získavanie údajov
- znalosť Jira alebo iného nástroja (OVSD, OVSC, EWM, Service Manager,...) pre evidenciu ticketov
- výhodou je znalosť Enterprise Architect alebo iného modelovacieho nástroja
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- znalosť anglického jazyka pre porozumenie technickým dokumentom
- zodpovednosť, spoľahlivosť, dochvíľnosť
- flexibilita v rámci rôznych pracovných zmien (cez víkend, večer)
- ochota vzdelávať sa a napredovať.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Vznikli sme v roku 2010 ako nekonvenčný technologický start-up, vyvíjajúci softvér na mieru. Vďaka tímu nadšencov sa nám za niekoľko rokov podarilo vybudovať úspešný softvérový dom, kde nás spolupracuje viac ako 50. Zameriavame sa na databázové, transakčné a business intelligence riešenia v cloude. JUMP soft budujeme ako firmu s priateľskou a otvorenou kultúrou, na princípoch profesionality, slobody a zodpovednosti.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3896382
Dátum zverejnenia: 22.3.2020
2020-03-22
lokalita: Bratislava Pozícia: IT analytik, IT/Technical Support Specialist, Prevádzkový manažér Spoločnosť: JUMP soft a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac